Velikonoce ve školce

Počet stran:
41
Velikost: 37.43 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor Velikonoce ve školce je zaměřený na rozvoj zrakové percepce, předmatematických představ a předčtenářských dovedností. Ze souboru lze vše využít také ve školní družině či doma :)

Obsahuje:

  • Autorská velikonoční básnička
  • Tipy na aktivity s dětmi - výtvarné, pohybové, hudební...
  • Pracovní list najdi správný stín
  • Pracovní list najdi stejný obrázek
  • Pracovní list spoj stejný obrázek
  • Pracovní list vytleskej a zapiš
  • Pracovní listy spočítej kolik je na obrázku ... a doplň do tabulky
  • Bludiště vajíčko 2x
  • Vybarvování podle barevné předlohy 2x
  • Pracovní listy na počáteční písmeno 2x
  • Kolíčkování 12 kartiček
  • Najdi druhou polovinu obrázku 12 kartiček
  • Dokážeš seřadit vajíčka podle velikosti?
  • Sudoku velikonoční pro začátečníky
  • Sudoku pro pokročilé
  • Grafomotorické listy (vajíčka, zajíčci...) 3x
  • Pracovní list vybarvi správný počet vajíček
  • Omalovánka vajíček 6x
  • Demonstrační fotografie kraslic, pomlázky...
  • Malované velikonoční obrázky pro potěšení p. učitelek :)

Soubor lze doplnit oblíbenou hrou Já mám, ty máš Velikonoce

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • popsat situaci (skutečnou, podle obrázku) 
  • poznat některá písmena a číslice, popř. slova
  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
  • učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.) 

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

140522
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Pexeso
Soubor více než 20 aktivit pro děti předškolního věku obsahuje pracovní listy k rozvoji předmatematických představ
120.00 Kč
74325
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Didaktická u dětí velmi oblíbená hra Já mám, ty máš - Vánoce. Sada obsahuje 28 kartiček + pozadí, které na sebe navazují
80.00 Kč
59615
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Halloween ve školce je soubor plný aktivit nejen pro předškoláky. Aktivity jsou vybrané tak, aby rozvíjely všechny
135.00 Kč
145740
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
Velikonoce ve školce Velikonoce ve školce
Soubor Velikonoce ve školce je zaměřený na rozvoj zrakové percepce, předmatematických představ a předčtenářských dovedností. Ze souboru lze vše využít také ve školní družině či doma :) Obsahuje: Autorská velikonoční básnička Tipy na aktivity s dětmi - výtvarné, pohybové, hudební... Pracovní list najdi správný stín Pracovní list najdi stejný obrázek Pracovní list spoj stejný obrázek Pracovní list vytleskej a zapiš Pracovní listy spočítej kolik je na obrázku ... a doplň do tabulky Bludiště vajíčko 2x Vybarvování podle barevné předlohy 2x Pracovní listy na počáteční písmeno 2x Kolíčkování 12 kartiček Najdi druhou polovinu obrázku 12 kartiček Dokážeš seřadit vajíčka podle velikosti? Sudoku velikonoční pro začátečníky Sudoku pro pokročilé Grafomotorické listy (vajíčka, zajíčci...) 3x Pracovní list vybarvi správný počet vajíček Omalovánka vajíček 6x Demonstrační fotografie kraslic, pomlázky... Malované velikonoční obrázky pro potěšení p. učitelek :) Soubor lze doplnit oblíbenou hrou Já mám, ty máš Velikonoce   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)  poznat některá písmena a číslice, popř. slova učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)  Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
UUCZ-116996
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Pracovní listy>Výzdoba třídy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🐰 Velikonoce
105.00