Odměňovací karty

Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 11.16 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Viktorie Němcová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 1. 2025
Sdílet:

Odměňovací kartičky jsou navrženy tak, aby motivovaly žáky k dobrému chování a podpořily pozitivní atmosféru ve třídě. Kartičky by měly být udělovány pouze za mimořádné projevy snahy, laskavosti nebo respektu, aby si zachovaly svůj speciální význam.

  • Stanovte jasná pravidla: Dopředu žákům vysvětlete, za jaké konkrétní chování mohou kartičku získat.
  • Udělujte je střídmě: Používejte kartičky jako výjimečné ocenění, nikoli jako běžný nástroj.
  • Zaměřte se na kvalitu, ne kvantitu: Pochvalte žáka konkrétně za to, co udělal dobře, aby ocenění mělo větší dopad.

Další produkty od autora Viktorie Němcová

697936
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Využijte ve třídě pro zpětnou vazbu karty s nedokončenými větami. Žáci se díky ní naučí lépe formulovat zpětnou vazbu
35.00 Kč
613418
Tělesná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Různě barevné varianty sportovního diplomu. Ale také diplomy pro konkrétní sporty (atletika, basketbal, fotbal)
50.00 Kč
613697
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Pracovní list s tajenkou na procvičení určování slovesných kategorií. pro 3. a 4. ročník Jak s materiálem pracovat: Žáci
0.00 Kč
612986
Prvouka
1., 2., 3.
Pracovní listy
Při procházce se žáci naučí vnímat přírodu všemi smysly (zrak, sluch, čich, chuť, hmat). Ke každému smyslu je přiřazena
49.00 Kč
Odměňovací karty Odměňovací karty
Odměňovací kartičky jsou navrženy tak, aby motivovaly žáky k dobrému chování a podpořily pozitivní atmosféru ve třídě. Kartičky by měly být udělovány pouze za mimořádné projevy snahy, laskavosti nebo respektu, aby si zachovaly svůj speciální význam.Stanovte jasná pravidla: Dopředu žákům vysvětlete, za jaké konkrétní chování mohou kartičku získat.Udělujte je střídmě: Používejte kartičky jako výjimečné ocenění, nikoli jako běžný nástroj.Zaměřte se na kvalitu, ne kvantitu: Pochvalte žáka konkrétně za to, co udělal dobře, aby ocenění mělo větší dopad.
UUCZ-751410
Nezařazené k předmětu>Diplomy, Pochvaly, Medaile>Ostatní>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00