Orientace na ploše

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 27.76 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 10. 2024
Sdílet:

Potřebujete variabilní pomůcku, se kterou můžete s dětmi trénovat orientaci na ploše a pravolevou orientaci? Hledáte pomůcku, kterou můžete dále využívat i v jiných předmětech?

Pak je tahle pomůcka přesně to pravé!

Vytiskněte si tabulky s obrázky (tematicky utříděné) a prázdné tabulky pro žáky...

  • Ukažte dětem tabulku a ptejte se - Kde je banán? Vedle čeho je jablko? Co je pod jahodou?...
  • Ukažte dětem tabulku a ptejte se - Kde je banán? Trénujte popisný jazyk - vpravo nahoře, v pravém horním rohu,...
  • Rozdejte dětem prázdné tabulky a mazací fixy. Ukažte jim tabulku a nechte je namalovat puntík tam, kde je banán.
  • Zvyšujte náročnost a vyprávějte příběh o mamince, která šla nakoupit a koupila si banán, jahodu a jablko. Děti dělají puntíky na správných místech v tabulce.
  • Vyprávějte příběh o housence, která snědla postupně banán, pak jahodu a nakonec jablko. Na pokyn děti otočí své tabulky a číslicemi zapíšou na správná místa, v jakém pořadí co housenka snědla.

 

Odrostli Vám prvňáci a Vy chcete pomůcku dále využívat? V materiálu najdete tipy, jak jí využít například v hodinách angličtiny, dílně psaní nebo informatice.

 

Materiál obsahuje:

  • Průvodní list
  • 8 karet s obrázky
  • 1 list s prázdnými kartami pro děti (4 karty na listě)

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Petra Voříšková

558454
Český jazyk - gramatika
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál slouží k procvičení druhů číslovek. Po třídě (na chodbě, venku...) jsou rozmístěné zmatené Číselky (příšerky
30.00 Kč
584993
Český jazyk - gramatika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje 45 karet s podstatnými jmény a mluvnickými kategoriemi pomocí kterých žáci slova skloňují. Pravidla
30.00 Kč
742821
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Kódovaná běhačka děti zábavným způsobem seznamuje s kódováním, dekódováním a symboly a zároveň slouží k procvičení
35.00 Kč
585290
Dějepis
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Hledáte aktivitu pro oživení hodin vlastivědy či dějepisu? Vydáváte se v rámci projektové výuky do středověku? Cestujete
25.00 Kč
Orientace na ploše Orientace na ploše
Potřebujete variabilní pomůcku, se kterou můžete s dětmi trénovat orientaci na ploše a pravolevou orientaci? Hledáte pomůcku, kterou můžete dále využívat i v jiných předmětech?Pak je tahle pomůcka přesně to pravé!Vytiskněte si tabulky s obrázky (tematicky utříděné) a prázdné tabulky pro žáky...Ukažte dětem tabulku a ptejte se - Kde je banán? Vedle čeho je jablko? Co je pod jahodou?...Ukažte dětem tabulku a ptejte se - Kde je banán? Trénujte popisný jazyk - vpravo nahoře, v pravém horním rohu,...Rozdejte dětem prázdné tabulky a mazací fixy. Ukažte jim tabulku a nechte je namalovat puntík tam, kde je banán.Zvyšujte náročnost a vyprávějte příběh o mamince, která šla nakoupit a koupila si banán, jahodu a jablko. Děti dělají puntíky na správných místech v tabulce.Vyprávějte příběh o housence, která snědla postupně banán, pak jahodu a nakonec jablko. Na pokyn děti otočí své tabulky a číslicemi zapíšou na správná místa, v jakém pořadí co housenka snědla. Odrostli Vám prvňáci a Vy chcete pomůcku dále využívat? V materiálu najdete tipy, jak jí využít například v hodinách angličtiny, dílně psaní nebo informatice. Materiál obsahuje:Průvodní list8 karet s obrázky1 list s prázdnými kartami pro děti (4 karty na listě)Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-668996
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🍉 Jídlo/Zdravá strava>🍎 Ovoce-zelenina>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00