OTÁZKY "NA TĚLO" - sada reflektivních otázek

Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 627.28 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 2. 2024
Sdílet:

Tento materiál je vhodnou aktivitou do třídnických hodin. Reflektujte se svými žáky různá učební témata a také vztahy a atmosféru v třídním kolektivu pomocí otevřených otázek „na tělo“.

Materiál obsahuje sadu 68 karet s otázkami „na tělo“, které lze využít k pravidelnému reflektování nejrůznějších učebních témat a také vztahů a atmosféry v třídním kolektivu.

Otázky se dotýkají subjektivních pochodů, pocitů a potřeb, vedou žáky k vnitřnímu zamyšlení, k hledání odpovědí uvnitř sebe a formulování myšlenek, názorů a prožitků.

„Otázky na tělo“ lze využít k reflexi na konci vyučovací hodiny jako poslední ohlédnutí za probíraným tématem. K mapování aktuálního ladění v třídním kolektivu využijete karty během třídnických hodin, v diskuzních skupinách a kruzích.

Další produkty od autora Aneta Janatová

490929
Český jazyk - psaní
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Aktivita podporující představivost a dětskou fantazii, která je klíčem k neuvěřitelným dobrodružstvím. Je vhodná pro
40.00 Kč
488897
Český jazyk - psaní
1., 2.
Ostatní
K dispozici máte celkem 300 kartiček s nedokončenými větami rozdělených do 10 tematických okruhů vycházejících z učiva
55.00 Kč
OTÁZKY "NA TĚLO" - sada reflektivních otázek OTÁZKY "NA TĚLO" - sada reflektivních otázek
Tento materiál je vhodnou aktivitou do třídnických hodin. Reflektujte se svými žáky různá učební témata a také vztahy a atmosféru v třídním kolektivu pomocí otevřených otázek „na tělo“. Materiál obsahuje sadu 68 karet s otázkami „na tělo“, které lze využít k pravidelnému reflektování nejrůznějších učebních témat a také vztahů a atmosféry v třídním kolektivu. Otázky se dotýkají subjektivních pochodů, pocitů a potřeb, vedou žáky k vnitřnímu zamyšlení, k hledání odpovědí uvnitř sebe a formulování myšlenek, názorů a prožitků. „Otázky na tělo“ lze využít k reflexi na konci vyučovací hodiny jako poslední ohlédnutí za probíraným tématem. K mapování aktuálního ladění v třídním kolektivu využijete karty během třídnických hodin, v diskuzních skupinách a kruzích.
UUCZ-488890
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
55.00