- MATERIÁL SLOUŽÍ K VIZUALIZACI PRŮBĚHU VYUČOVACÍ HODINY.
- VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.
- VHODNÝ JE ZEJMÉNA PRO MENŠÍ KOLEKTIVY A ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI.
- BAREVNÉ PROVEDENÍ.
- MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST + NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM, MENŠÍ A VĚTŠÍ VARIANTU PIZZY.
- NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
- MATERIÁL VYTISKNĚTE – ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE NA DÍLKY – NA ZADNÍ STRANU KAŽDÉHO DÍLKU PŘILEPTE MAGNET
- CELOU PIZZU SESTAVTE NA TABULI TAK, ABY NA NI ŽÁCI VIDĚLI – SPOLEČNĚ SE PODÍVEJTE, JAKÉ CHUTĚ MÁTE K DISPOZICI
- ŘEKNĚTE ŽÁKŮM, ŽE SPOLEČNĚ BĚHEM HODINY ,,SNÍTE“ URČITÝ POČET DÍLKŮ PIZZY (POČET DÍLKŮ = POČET PLÁNOVANÝCH AKTIVIT) – ZEPTEJTE SE JICH, JAKOU PIZZU BY SI DALI -VYBERTE POTŘEBNÝ POČET KOUSKŮ A DEJTE SI HO STRANOU (SESTAVTE O KOUSEK DÁL ČÁST PIZZY Z VYBRANÝCH DÍLKŮ) – ZBYTEK MŮŽETE Z TABULE SUNDAT
- KE KAŽDÉMU DÍLKU PŘIPIŠTE, CO BUDETE DĚLAT (AKTIVITU)
- PO KAŽDÉ UKONČENÉ AKTIVITĚ SUNDEJTE ,,SNĚDENÝ“ DÍLEK Z TABULE
… NEŽ SI ZVYKNETE NA VIZUALIZACI, MŮŽE SE VÁM STÁT, ŽE BUDETE ZAPOMÍNAT DÍLKY PIZZY Z TABULE PRŮBĚŽNĚ ODENDÁVAT. ZPOČÁTKU MŮŽETE TEDY ZKUSIT SUNDÁVAT VŠECHNY DÍLKY PIZZY NAJEDNOU AŽ PŘI ZÁVĚREČNÉ REKAPITULACI A ZHODNOCENÍ HODINY.
… PIZZA VÁM POMŮŽE ZPŘEHLEDNIT VÝUKU A ZJEDNODUŠIT STRUKTURU HODINY.
… ŽÁCI BUDOU VĚDĚT KOLIK PRÁCE JIŽ MAJÍ HOTOVÉ A CO JE JEŠTĚ ČEKÁ.
… VIZUALIZACE PRŮBĚHU HODINY JE VHODNÁ ZEJMÉNA PRO MENŠÍ DĚTI A ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDLĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI.