Podzim ve třídě

Počet stran:
25
Velikost: 13.41 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Soubor Podzim ve třídě je zaměřený na rozvoj předmatematických schopností, zrakové percepce, jemné motoriky a grafomotoriky.

Obsahuje: 

  • Pracovní list hledání stejného obrázku
  • Pracovní list najdi velký obrázek a malý
  • Pracovní list hledání stínu
  • Bludiště  (Ježek a jablko, děti a houby)
  • Vytleskej a zapiš 
  • Skládání slova Podzim
  • Třídění podzimních x letních symbolů
  • Grafomotorické listy 2x
  • Řazení podle velikosti 2x (Listí, dýně)
  • Mandalové podzimní omalovánky pro děti 8 x 
  • Omalovánka podzimního zátiší

Soubor lze kombinovat s Podzim ve školce :)

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
  • učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.) 

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

66400
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Didaktická u dětí velmi oblíbená hra Já mám, ty máš Podzim. Sada obsahuje 28 kartiček, které na sebe navazují. Jedná se
80.00 Kč
126380
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Didaktická u dětí velmi oblíbená hra Já mám, kdo má - dopravní prostředky. Sada obsahuje 28 kartiček + pozadí, které na
65.00 Kč
198448
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
40 stran omalovánek a bludišť k Halloweenu ve formátu A4 Zábavnou formou děti procvičí předmatematické představy
30.00 Kč
141789
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
55.00 Kč
Podzim ve třídě Podzim ve třídě
Soubor Podzim ve třídě je zaměřený na rozvoj předmatematických schopností, zrakové percepce, jemné motoriky a grafomotoriky. Obsahuje:  Pracovní list hledání stejného obrázku Pracovní list najdi velký obrázek a malý Pracovní list hledání stínu Bludiště  (Ježek a jablko, děti a houby) Vytleskej a zapiš  Skládání slova Podzim Třídění podzimních x letních symbolů Grafomotorické listy 2x Řazení podle velikosti 2x (Listí, dýně) Mandalové podzimní omalovánky pro děti 8 x  Omalovánka podzimního zátiší Soubor lze kombinovat s Podzim ve školce :) Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)  Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
UUCZ-65722
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🍂 Podzim
75.00