Podzim ve třídě

Téma:
Počet stran:
25
Velikost: 13.41 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Soubor Podzim ve třídě je zaměřený na rozvoj předmatematických schopností, zrakové percepce, jemné motoriky a grafomotoriky.

Obsahuje: 

  • Pracovní list hledání stejného obrázku
  • Pracovní list najdi velký obrázek a malý
  • Pracovní list hledání stínu
  • Bludiště  (Ježek a jablko, děti a houby)
  • Vytleskej a zapiš 
  • Skládání slova Podzim
  • Třídění podzimních x letních symbolů
  • Grafomotorické listy 2x
  • Řazení podle velikosti 2x (Listí, dýně)
  • Mandalové podzimní omalovánky pro děti 8 x 
  • Omalovánka podzimního zátiší

Soubor lze kombinovat s Podzim ve školce :)

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
  • učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.) 

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

59615
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Halloween ve školce je soubor plný aktivit nejen pro předškoláky. Aktivity jsou vybrané tak, aby rozvíjely všechny
135.00 Kč
192961
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pexeso
Soubor Ovoce je určený pro děti předškolního věku pro podporu rozvoje předmatematických činností, grafomotoriky
100.00 Kč
145740
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
67194
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor předloh s tématikou ježka k procvičování předmatematických představ, jemné motoriky a schopnosti modelace. Soubor
75.00 Kč
Podzim ve třídě Podzim ve třídě
Soubor Podzim ve třídě je zaměřený na rozvoj předmatematických schopností, zrakové percepce, jemné motoriky a grafomotoriky. Obsahuje:  Pracovní list hledání stejného obrázku Pracovní list najdi velký obrázek a malý Pracovní list hledání stínu Bludiště  (Ježek a jablko, děti a houby) Vytleskej a zapiš  Skládání slova Podzim Třídění podzimních x letních symbolů Grafomotorické listy 2x Řazení podle velikosti 2x (Listí, dýně) Mandalové podzimní omalovánky pro děti 8 x  Omalovánka podzimního zátiší Soubor lze kombinovat s Podzim ve školce :) Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)  Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
UUCZ-65722
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Podzim
75.00