S příchodem září a nových dětí je potřeba popovídat si o tom, jaký režim ve školce máme. Některé děti „vplují“ do režimu bez problémů. Naopak některé potřebují větší oporu. Díky těmto obrázkům se tyto děti lehce zorientují a jejich adaptace je jednodušší. Kartičky můžete využít i u dětí s OMJ či speciálními vzdělávacími potřebami. j
Karty jsou vytvořené tak, aby pro děti byly srozumitelné. Můžete je využít nejen jako názornou didaktickou pomůcku v komunitním kruhu, kdy si s dětmi budete říkat co Vás v daný den čeká nebo je můžete dát na viditelné místo ve třídě.
V materiálu naleznete 18 menších a 18 větších karet, dále 2 karty (jdu po obědě/po spaní) které jsou připraveny k tisku a laminaci.
Tento vzdělávací soubor je vytvořen v souladu s RVP PV, díky němu jsou naplňovány vzdělávací cíle v konkrétních oblastí:
- Dítě a jeho tělo - děti procvičují zrakové a sluchové vnímání
- Dítě a jeho psychika - děti si procvičují orientaci v čase, rozšiřují slovní zásobu, rozvíjí logické myšlení, snaží se řešit problémy, úkoly a vymýšlet nová řešení
- Dítě a ten druhý - děti se učí vzájemné spolupráce, naslouchat a respektovat druhé, rozvíjí verbální i neverbální komunikační schopnosti
- Dítě a společnost - učí se dodržovat pravidla společného soužití, projevují se autenticky
- Dítě a svět - děti pracují s obrazovým materiálem