Soubor k rozvoji zrakového vnímání obsahuje 60 kartiček.
Soubor lze využít dvěma způsoby - jako pracovní sešit / brožuru nebo ve formě kartiček.
- Využití ve formě pracovního sešitu / brožury: Úkolem dětí je ve spodní části každé tabulky (rámečku) určit (ukázat prstem / zakroužkovat tužkou apod.) políčko se správným piktogramem zobrazujícím konkrétní smysl podle toho, jaký obrázek je v horní částí (např. televize - zrak, zpěv - sluch, meloun - chuť atd.).
- Využití ve formě kartiček / kolíčkovací aktivita: Jednotlivé kartičky vystřihněte a pro delší výdrž zalaminujte. Děti mají za úkol připnout kolíček na políčko se správným piktogramem zobrazujícím konkrétní smysl podle toho, jaký obrázek je v horní částí (např. brýle - zrak, rádio - sluch, nanuk - chuť atd.).
U některých kartiček je možné i více než jedna správná odpověď - ideální k diskuzi s dětmi ("Můžeme to jen vidět? Mohli bychom to i cítit?" apod.).
Aktivita je vhodná k využití v MŠ a pomáhá rozvíjet zrakové vnímání, logické myšlení a jazyk a řeč.
Lze vytisknout jako brožuru.