Stínohrátky - dopravní prostředky

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.06 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka Irča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 2. 2025
Sdílet:

Více o produktu

Cíl aktivity:

Rozvoj vizuální diferenciace (rozpoznávání tvarů a jejich obrysů).

Posílení soustředění a pozornosti.

Podpora jemné motoriky (uchopování, přesné manipulování s obrázky).

Příprava: Kartičky s obrázky a karty se stíny vytiskneme, zalaminujeme a vystřihneme.

Postup:

Úvod (Motivace dětí)

  • Učitel/rodič se ptá: „Viděli jste někdy svůj stín? Jak vypadá? Myslíte, že všechny věci mají svůj stín?“
  • Ukázka příkladu: vytvoření stínu ruky na stole pomocí světla.

Hlavní aktivita

  • Děti dostanou obrázky a jejich stíny.
  • Úkol: přiřadit správný tvar k odpovídajícímu stínu.
  • Mladším dětem může pomoci dospělý tím, že nabídne výběr ze dvou možností.
  • Starší děti mohou pracovat samostatně a mohou vysvětlit svůj výběr.

Závěr (Reflexe)

  • Učitel/rodič pokládá otázky:
  • „Bylo těžké najít správný stín?“
  • „Jaké tvary bylo snadné poznat a které byly těžší?“
  • Shrnutí: „Dnes jsme si hráli se stíny a zjistili jsme, že každý předmět má svůj jedinečný tvar.“

Další produkty od autora Učitelka Irča

801024
Prvouka
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento výukový materiál je určen k interaktivní práci s žáky na téma jaro. Obsahuje různé tematické okruhy, které lze
35.00 Kč
425225
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Zpříjemněte si poslední dny před Vánoci výrobou lapbooku. Připravila jsem 2 verze, podle vašich časových možností
40.00 Kč
403103
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
•Materiál obsahuje domečky se slovy k procvičování řazení slov podle abecedy. Jak na to! •Materiál vytiskneme
45.00 Kč
409852
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
1. VARIANTA 1.Čtenáři do kalendáře zapíší název knihy, časopisu, novin. 2.Vyberou možnost, jestli četli sami nebo jim
29.99 Kč
Stínohrátky - dopravní prostředky Stínohrátky - dopravní prostředky
Více o produktuCíl aktivity:•Rozvoj vizuální diferenciace (rozpoznávání tvarů a jejich obrysů).Posílení soustředění a pozornosti.Podpora jemné motoriky (uchopování, přesné manipulování s obrázky).Příprava: Kartičky s obrázky a karty se stíny vytiskneme, zalaminujeme a vystřihneme.Postup:Úvod (Motivace dětí)Učitel/rodič se ptá: „Viděli jste někdy svůj stín? Jak vypadá? Myslíte, že všechny věci mají svůj stín?“Ukázka příkladu: vytvoření stínu ruky na stole pomocí světla.Hlavní aktivitaDěti dostanou obrázky a jejich stíny.Úkol: přiřadit správný tvar k odpovídajícímu stínu.Mladším dětem může pomoci dospělý tím, že nabídne výběr ze dvou možností.Starší děti mohou pracovat samostatně a mohou vysvětlit svůj výběr.Závěr (Reflexe)Učitel/rodič pokládá otázky:„Bylo těžké najít správný stín?“„Jaké tvary bylo snadné poznat a které byly těžší?“Shrnutí: „Dnes jsme si hráli se stíny a zjistili jsme, že každý předmět má svůj jedinečný tvar.“
UUCZ-788954
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>🚘 Dopravní prostředky
30.00