Stínohrátky - dopravní prostředky

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.06 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka Irča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 2. 2025
Sdílet:

Více o produktu

Cíl aktivity:

Rozvoj vizuální diferenciace (rozpoznávání tvarů a jejich obrysů).

Posílení soustředění a pozornosti.

Podpora jemné motoriky (uchopování, přesné manipulování s obrázky).

Příprava: Kartičky s obrázky a karty se stíny vytiskneme, zalaminujeme a vystřihneme.

Postup:

Úvod (Motivace dětí)

  • Učitel/rodič se ptá: „Viděli jste někdy svůj stín? Jak vypadá? Myslíte, že všechny věci mají svůj stín?“
  • Ukázka příkladu: vytvoření stínu ruky na stole pomocí světla.

Hlavní aktivita

  • Děti dostanou obrázky a jejich stíny.
  • Úkol: přiřadit správný tvar k odpovídajícímu stínu.
  • Mladším dětem může pomoci dospělý tím, že nabídne výběr ze dvou možností.
  • Starší děti mohou pracovat samostatně a mohou vysvětlit svůj výběr.

Závěr (Reflexe)

  • Učitel/rodič pokládá otázky:
  • „Bylo těžké najít správný stín?“
  • „Jaké tvary bylo snadné poznat a které byly těžší?“
  • Shrnutí: „Dnes jsme si hráli se stíny a zjistili jsme, že každý předmět má svůj jedinečný tvar.“

Další produkty od autora Učitelka Irča

405226
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Pomůcka vhodná do hodin matematiky, která obsahuje příklady na násobení, dělení, písemné násobení a písemné sčítání. Jak
25.00 Kč
409842
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada obsahuje 3 materiály. ABECEDA SE ZVÍŘÁTKY Úkolem žáků je doplnit mazacím fixem chybějící písmena podle jejich
80.00 Kč
774277
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Ostatní
Materiál „Moje pololetí“ je určen pro žáky 1.–3. třídy k sebereflexi na konci pololetí. Cílem je pomoci dětem uvědomit
25.00 Kč
696162
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál obsahuje 4 texty s podzimní tematikou. Pro mladší čtenáře jsou připravené kartičky se slovy pouze k doplnění do
35.00 Kč
Stínohrátky - dopravní prostředky Stínohrátky - dopravní prostředky
Více o produktuCíl aktivity:•Rozvoj vizuální diferenciace (rozpoznávání tvarů a jejich obrysů).Posílení soustředění a pozornosti.Podpora jemné motoriky (uchopování, přesné manipulování s obrázky).Příprava: Kartičky s obrázky a karty se stíny vytiskneme, zalaminujeme a vystřihneme.Postup:Úvod (Motivace dětí)Učitel/rodič se ptá: „Viděli jste někdy svůj stín? Jak vypadá? Myslíte, že všechny věci mají svůj stín?“Ukázka příkladu: vytvoření stínu ruky na stole pomocí světla.Hlavní aktivitaDěti dostanou obrázky a jejich stíny.Úkol: přiřadit správný tvar k odpovídajícímu stínu.Mladším dětem může pomoci dospělý tím, že nabídne výběr ze dvou možností.Starší děti mohou pracovat samostatně a mohou vysvětlit svůj výběr.Závěr (Reflexe)Učitel/rodič pokládá otázky:„Bylo těžké najít správný stín?“„Jaké tvary bylo snadné poznat a které byly těžší?“Shrnutí: „Dnes jsme si hráli se stíny a zjistili jsme, že každý předmět má svůj jedinečný tvar.“
UUCZ-788954
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>🚘 Dopravní prostředky
30.00