OKRUHY: hodnocení, sebehodnocení, celoroční hra, záznam pokroku
OBSAH MATERIÁLU:
- metr s poli 0-100 a barevnými obrázky superhrdinů pro kluky a pro holky
- metr s poli 0-100 a čb obrázky superhrdinů pro kluky a pro holky
- na jednom listu formátu A4 jsou tři kusy metrů (0-50, 51-100)
- horní díl s obrázkem superhrdiny nebo masky a polem k dopsání jména žáka, na jednom listu je 10 ks
POUŽITÍ MATERIÁLU:
•Materiál je vhodný pro žáky 1. stupně.
•Lze ho využít k hodnocení/sebehodnocení žáků u třídních her, projektů, ocenění pokroku žáka, ocenění za pomoc spolužákovi aj.
•Slepený metr s poli 0-100 vyvěsíme na nástěnce či magnetické tabuli ve třídě. Děti si své metry podepíší.
•Žáci individuálně si do nich vybarvením příslušného počtu políček zaznamenají zisk hodnoticích bodů, které mohou získat za různé aktivity, např. skupinová práce, samostatná práce, pomoc kamarádovi, referát, připravený kvíz či křížovka pro žáky, aktivita v hodinách …
•Po získání 100 bodů (vybarvení celého metru), dostane žák metr nový a zase si začíná vybarvovat od nuly. Nelze pak srovnávat podle metrů bodový zisk žáků ve třídě, protože zatímco někdo vybarvuje teprve první metr, jiný pracuje již se třetím …
Poznámka: Na konci metru s čísly 0-50 si ponechte i bílý okraj, abyste na něho mohli přilepit další díl metru (50-100).