Jedná se o soubor informací, námětů, pracovních listů a tipů na vyrábění k tématu VAŘENÍ.
V souboru najdete: malované čtení, hádanky k tématu vaření - nádobí, pokrmy a nápoje, grafomotorické cvičení - jednotažka, zakroužkování nádobí, které se používá v kuchyni, zakroužkování ovoce a zeleniny, překryté obrázky, dort z geometrických tvarů, určení, zda se pokrm vaří, nebo peče, určení, co se dává do kompotu a co do polévky, rýmy a další viz průvodní list.
Děti si rozvíjí:
V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.
V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.
V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.
V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.
V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s vařením.