ZIMA V LESE - lesní zvířata (soubor aktivit)

Počet stran:
43
Velikost: 39.37 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2024
Sdílet:

ZIMA V LESE - lesní zvířata (soubor aktivit)

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který obsahuje aktivity rozvíjející grafomotoriku, zrakové vnímaní, sluchové vnímání, prostorovou orientaci a  další oblasti.

Tento vzdělávací materiál obsahuje:

1. Pracovní listy - 7 druhů: (grafomotorika, jaká zvířata nepatří do lesa, spojování lesních zvířat a jejich stop, určování správného počtu, ježkovo bludiště, počet slabik, hledání písmen).

2. Skryté obrázky (tyto kartičky je dobré vystřihnout, zalaminovat a mohou se používat opakovaně, děti kroužkují fixem na bílou tabuli).

3. Skládačky.

4. Demonstrační karty (5 aktivit s kartami).

5. Aktivity se světelným panelem nebo baterkou.

6. Sudoku (lehčí a těžší varianta).

7. Poznáš kdo jsem? (aktivita s hádankami a skládáním reálných fotografií zvířat).

8. Které zvíře v zimě spí a nespí (aktivita s tříděním obrázků zvířat na ty co spí/nespí v zimě).

9. Omalovánky.

Tato brožura je výukovým materiálem, který rozvíjí u dětí tyto klíčové kompetence:

  • kompetence k učení (klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí);
  • kompetence k řešení problémů (nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu);
  • komunikativní kompetence (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím);
  • sociální a personální kompetence (samostatně rozhoduje o svých činnostech; umí si vytvořit svůj názor
    a vyjádřit je);
  • činnostní a občanské kompetence (ví, že není jedno, v jakém prostředí žije, uvědomuje si, že se svým chováním na něm podílí a že je může ovlivnit).

Další produkty od autora Mgr. Iveta Eyerová

565885
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
DEN MATEK - ÚKOLY NA PLOT (plotovka) - jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ; - lze využít jako úkoly na plot tzv.
37.00 Kč
463488
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
ZIMNÍ SPORTY - jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ; - lze využít jako úkoly na plot tzv. "plotovka", kdy můžete do
37.00 Kč
483530
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Bingo
LESNÍ ZVÍŘATA - BINGO (4 varianty využití + medaile) Jde o vzdělávací materiál pro MŠ, které lze využít ve 4 variantách
25.00 Kč
560879
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
ČARODĚJNICE - aktivity pro Bee-Bot Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který obsahuje aktivity rozvíjející
35.00 Kč
ZIMA V LESE - lesní zvířata (soubor aktivit) ZIMA V LESE - lesní zvířata (soubor aktivit)
ZIMA V LESE - lesní zvířata (soubor aktivit) Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který obsahuje aktivity rozvíjející grafomotoriku, zrakové vnímaní, sluchové vnímání, prostorovou orientaci a  další oblasti. Tento vzdělávací materiál obsahuje: 1. Pracovní listy - 7 druhů: (grafomotorika, jaká zvířata nepatří do lesa, spojování lesních zvířat a jejich stop, určování správného počtu, ježkovo bludiště, počet slabik, hledání písmen). 2. Skryté obrázky (tyto kartičky je dobré vystřihnout, zalaminovat a mohou se používat opakovaně, děti kroužkují fixem na bílou tabuli). 3. Skládačky. 4. Demonstrační karty (5 aktivit s kartami). 5. Aktivity se světelným panelem nebo baterkou. 6. Sudoku (lehčí a těžší varianta). 7. Poznáš kdo jsem? (aktivita s hádankami a skládáním reálných fotografií zvířat). 8. Které zvíře v zimě spí a nespí (aktivita s tříděním obrázků zvířat na ty co spí/nespí v zimě). 9. Omalovánky. Tato brožura je výukovým materiálem, který rozvíjí u dětí tyto klíčové kompetence: kompetence k učení (klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí); kompetence k řešení problémů (nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu); komunikativní kompetence (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím); sociální a personální kompetence (samostatně rozhoduje o svých činnostech; umí si vytvořit svůj názor a vyjádřit je); činnostní a občanské kompetence (ví, že není jedno, v jakém prostředí žije, uvědomuje si, že se svým chováním na něm podílí a že je může ovlivnit).
UUCZ-472612
Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Zima>Živočichové>Savci
45.00