ZVÍŘATA V LESE - aktivity k světelnému panelu
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který obsahuje aktivity rozvíjející grafomotoriku, zrakové vnímaní, sluchové vnímání, prostorovou orientaci a další oblasti.
Materiál je určen ke světelnému panelu, obsahuje 10 aktivit a 31 variant k aktivitám. Vše je podrobně vysvětleno a popsáno.
Tento vzdělávací materiál obsahuje:
1. Pět pracovních listů na procvičení grafomotoriky (obsahuje 3 varianty, jak s pracovním listem pracovat.)
2. Jaké zvíře nepatří do lesa? ( 2 druhy velikosti; obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat.)
3. Vybarvi správný počet obrázků (počítání) - obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat.
4. Najdi správnou cestu (bludiště) - obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat.
5. Počet slabik (vytleskej a vybarvi) - 2 druhy velikosti; obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat.
6. Doplň správně řadu obrázků (obsahuje 1 variantu, jak s úkolem pracovat).
7. Poskládej slovo z písmen (2 druhy velikosti; obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat).
8. Poznáš ukryté zvíře? (obsahuje 1 variantu, jak s úkolem pracovat).
9.Skládačky - 2 druhy skládaček; obsahuje 1 variantu, jak s úkolem pracovat.
10. Třídění (Poznáš jestli jsem zvíře z lesa?) - obsahuje 1 variantu, jak s úkolem pracovat.
Tato brožura je výukovým materiálem, který rozvíjí u dětí tyto klíčové kompetence:
- kompetence k učení (klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí);
- kompetence k řešení problémů (nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu);
- komunikativní kompetence (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím);
- sociální a personální kompetence (samostatně rozhoduje o svých činnostech; umí si vytvořit svůj názor
a vyjádřit je); - činnostní a občanské kompetence (ví, že není jedno, v jakém prostředí žije, uvědomuje si, že se svým chováním na něm podílí a že je může ovlivnit).