Valentýnské otázky

Počet stran:
11
Velikost: 27.98 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Valentýnské otázky
Jsou souborem celkem 36 karet s otázkami, které se pojí se svátkem Svatého Valentýna. Součástí je také krátký úvod a zadní strana. Karty děti nutí přemýšlet, hledat odpovědi a rozvíjet diskuzi. 

Karty oživí komunitní kruh a ten tak není pouze o tom, že povídají pořád stejné děti, ale dostane se na každého. Děti se zamyslí nad láskou, blízkými, ale i nad svátkem obecně. Některé otázky jsou jednodušší, jiné složitější. 

Karty jsou mířeny na mateřské školy, školní družiny či dětské skupiny a děti mladšího školního věku - zkrátka do většího kolektivu. Ale otázky si můžete dle fantazie přizpůsobit a využívat je naplno i u vás doma. 

Využití takových karet je cíleno na komunitní kruhy, před spaním nebo u klidové činnosti, v takových chvílích, kdy budou mít děti prostor na zamyšlení. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Dítě díky kartám klade otázky a hledá na ně odpovědi
- Dítě při pokládání a odpovídání ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog
- Díky široké škále otázek dítě průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím

Příklad cílů
- Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i
  produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) je nedílnou součástí této aktivity
- Skrz odpovídání dochází také k rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- Dítě při odpovídání rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení, řešení problémů, tvořivé sebevyjádření

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 

 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

337617
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Malovaný podzim - Podzimní barvy Část souboru Malovaný podzim - Celá sada Soubor Podzimní barvy je jak už z názvu
50.00 Kč
242390
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Jarní květiny - Skládačka Skládačka je část souboru Jarní květiny - Celá sada. Karty, které jsou rozděleny na 2 - 6
35.00 Kč
294157
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Živly - Já mám, kdo má? Část souboru Živly - Celá sada Soubor Já mám, kdo má? s tématikou živlů je složen ze 30 karet, 2
65.00 Kč
227845
Výtvarná výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obří omalovánka na téma Vánoční vesnice. Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové
30.00 Kč
Valentýnské otázky Valentýnské otázky
Valentýnské otázky Jsou souborem celkem 36 karet s otázkami, které se pojí se svátkem Svatého Valentýna. Součástí je také krátký úvod a zadní strana. Karty děti nutí přemýšlet, hledat odpovědi a rozvíjet diskuzi.  Karty oživí komunitní kruh a ten tak není pouze o tom, že povídají pořád stejné děti, ale dostane se na každého. Děti se zamyslí nad láskou, blízkými, ale i nad svátkem obecně. Některé otázky jsou jednodušší, jiné složitější.  Karty jsou mířeny na mateřské školy, školní družiny či dětské skupiny a děti mladšího školního věku - zkrátka do většího kolektivu. Ale otázky si můžete dle fantazie přizpůsobit a využívat je naplno i u vás doma.  Využití takových karet je cíleno na komunitní kruhy, před spaním nebo u klidové činnosti, v takových chvílích, kdy budou mít děti prostor na zamyšlení.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Dítě díky kartám klade otázky a hledá na ně odpovědi - Dítě při pokládání a odpovídání ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog - Díky široké škále otázek dítě průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím Příklad cílů - Rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i   produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) je nedílnou součástí této aktivity - Skrz odpovídání dochází také k rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - Dítě při odpovídání rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení, řešení problémů, tvořivé sebevyjádření Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu.   
UUCZ-256477
Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>💌 Valentýn
60.00