Den Země

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
60
Velikost: 12.91 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 4. 2024
Sdílet:

Soubor Den Země je výukový materiál, který obsahuje:

  • Autorský příběh „Den Země“
  • Autorská básnička „Naše Země“
  • Demonstrační obrázky, které lze použít k doprovodu básničky a k dalšímu povídání
  • Rytmizační básnička „Naše Země maličká“
  • Spokojená a nespokojená planeta Země + obrázky správného a nesprávného chování v přírodě určené ke třídění – obrázky zalaminujte, rozstříhejte a děti je přiřazují ke spokojené nebo nespokojené planetě v Zemi
  • Co potřebujeme k životu – pokus
  • 12 obrázků k výzdobě třídy, které vyvolávají pozitivní emoce a vztah k přírodě
  • Soubor karet “Zeměhraní” - karty s obrázky a otázkami, které lze využít k tvoření myšlenkových map, společnému plánování s dětmi nebo hodnocení svých pocitů + návod k použití karet
  • Demonstrační obrázek koloběhu vody v přírodě
  • Básnička „Koloběh vody“
  • Obrázky k řazení koloběhu vody v přírodě
  • 6 obrázků barevných popelnic k aktivitě „Třídění odpadu“ – obrázky je ideální zalaminovat rozložit v prostoru a děti k nim mohou třídit skutečný odpadní materiál (pet lahve, papíry, noviny, baterie, kabely, skleničky, zrcátka apod.)

Rozvíjí tyto kompetence:

  • má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje,
    o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí; poznává, že se může mnohému naučit, raduje se z toho, co samo dokázalo a zvládlo
  • se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí
    a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům
  • ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog
  • se dokáže vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady různými prostředky (řečovými, výtvarnými, hudebními, dramatickými apod.)
  • se domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci
  • průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci
    s okolím

Další produkty od autora Markéta Rezlerová

431508
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Tento adventní kalendář můžete využít v MŠ nebo pro svoje děti doma. Dá se vytvořit na několik způsobů. Je jen na Vás
35.00 Kč
426552
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Přípravy hodiny/lekce
Soubor „Les na podzim aneb co dělají zvířátka v zimě“ je zaměřený na téma zvířátek z lesa. Jedná se o vzdělávací
60.00 Kč
478633
Vlastivěda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Vytvořila jsem soubor zaměřený na trošku opomíjený svátek “Hromnice”. Jedná se o křesťanský svátek, který je spojený se
40.00 Kč
418267
Nezařazené k předmětu
Ostatní
Potěšte svoji kolegyni, kamarádku, maminku nebo i sama sebe sadou motivačních kartiček. Kartičky vytisknete, rozstříháte
35.00 Kč
Den Země Den Země
Soubor Den Země je výukový materiál, který obsahuje: Autorský příběh „Den Země“ Autorská básnička „Naše Země“ Demonstrační obrázky, které lze použít k doprovodu básničky a k dalšímu povídání Rytmizační básnička „Naše Země maličká“ Spokojená a nespokojená planeta Země + obrázky správného a nesprávného chování v přírodě určené ke třídění – obrázky zalaminujte, rozstříhejte a děti je přiřazují ke spokojené nebo nespokojené planetě v Zemi Co potřebujeme k životu – pokus 12 obrázků k výzdobě třídy, které vyvolávají pozitivní emoce a vztah k přírodě Soubor karet “Zeměhraní” - karty s obrázky a otázkami, které lze využít k tvoření myšlenkových map, společnému plánování s dětmi nebo hodnocení svých pocitů + návod k použití karet Demonstrační obrázek koloběhu vody v přírodě Básnička „Koloběh vody“ Obrázky k řazení koloběhu vody v přírodě 6 obrázků barevných popelnic k aktivitě „Třídění odpadu“ – obrázky je ideální zalaminovat rozložit v prostoru a děti k nim mohou třídit skutečný odpadní materiál (pet lahve, papíry, noviny, baterie, kabely, skleničky, zrcátka apod.) Rozvíjí tyto kompetence:má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žijeklade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí; poznává, že se může mnohému naučit, raduje se z toho, co samo dokázalo a zvládlose učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkůmovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialogse dokáže vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady různými prostředky (řečovými, výtvarnými, hudebními, dramatickými apod.)se domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkciprůběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím
UUCZ-547843
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Den Země
60.00