Detektiv - v ZOO

Ročník:
2., 3., 4.
Počet stran:
10
Velikost: 6.25 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lenka Syrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 12. 2024
Sdílet:

použití: ZOO, rostliny, živočichové, pozorování v ZOO, záznam údajů do pracovního listu

OBSAH MATERIÁLU:

•Pracovní list k pozorování v ZOO a k zaznamenání pozorovaných jevů ve 3 vyhotoveních (barevné v tabulce, barevné bez tabulky a čb verze).
•Druhá strana pracovního listu k zaznamenání názvů věcí, které děti viděly v ZOO (podklad pro další diskuzi ve třídě a dohledávání informací v encyklopediích. 

 

UŽITÍ MATERIÁLU:

•Materiál je vhodný k využití během vycházky do ZOO.
• Děti se učí vnímat svět kolem sebe a  pozorují zvířata a chod ZOO.
•Na první straně zaznamenají zadané jevy. U všeho, co uvidí si udělají fajfku ü .
•Dále doplní názvy věcí, které splňují danou charakteristiku, např. je černé.
•Druhá strana je pojata jako abecedník. Děti k písmenu abecedy píší, co v ZOO viděly. Může se jednat o součást živé či neživé přírody, nebo lidský výrobek.
•Mohou si také vybrat jednu rostlinu nebo živočicha a vytvořit myšlenkovou mapu, např. s těmito údaji: Jak vypadá? Kde roste/žije? Stavba. Další informace.

Další produkty od autora Lenka Syrová

738646
Český jazyk
3., 4., 5.
Postřehovky
OKRUHY: vyjmenovaná slova po Z, didaktická hra, postřehovka, psací písmo OBSAH MATERIÁLU: •celkem 2 verze postřehové hry
55.00 Kč
738666
Český jazyk
1.
Pracovní listy
použití : relaxační aktivity, omalovánky, počet do 6, počítání do 6, dopočítávání do 6, malá a velká písmena, slova
45.00 Kč
740755
Matematika
1., 2.
Skládačky
okruhy: sčítání a odčítání, počítání do 10, skládačka, didaktická hra OBSAH MATERIÁLU: •celkem 6 skládaček po 8
45.00 Kč
745779
Vlastivěda
4., 5.
Já mám, kdo má
BSAH MATERIÁLU: hra Já mám, kdo má se 14 kartičkami přiřazovací hra – děti k názvu kraje přiřadí krajské město
39.00 Kč
Detektiv - v ZOO Detektiv - v ZOO
použití: ZOO, rostliny, živočichové, pozorování v ZOO, záznam údajů do pracovního listuOBSAH MATERIÁLU:
•Pracovní list k pozorování v ZOO a k zaznamenání pozorovaných jevů ve 3 vyhotoveních (barevné v tabulce, barevné bez tabulky a čb verze).
•Druhá strana pracovního listu k zaznamenání názvů věcí, které děti viděly v ZOO (podklad pro další diskuzi ve třídě a dohledávání informací v encyklopediích. 
 UŽITÍ MATERIÁLU:
•Materiál je vhodný k využití během vycházky do ZOO.
• Děti se učí vnímat svět kolem sebe a  pozorují zvířata a chod ZOO.
•Na první straně zaznamenají zadané jevy. U všeho, co uvidí si udělají fajfku ü .
•Dále doplní názvy věcí, které splňují danou charakteristiku, např. je černé.
•Druhá strana je pojata jako abecedník. Děti k písmenu abecedy píší, co v ZOO viděly. Může se jednat o součást živé či neživé přírody, nebo lidský výrobek.
•Mohou si také vybrat jednu rostlinu nebo živočicha a vytvořit myšlenkovou mapu, např. s těmito údaji: Jak vypadá? Kde roste/žije? Stavba. Další informace.
UUCZ-745789
Přírodověda>Prvouka>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>4.>🌱 Rostliny>🐾 Živočichové
36.00