Já mám, kdo má… - PODZIM

Ročník:
Téma:
Počet stran:
7
Velikost: 446.08 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma podzim. Celkem je zde 24 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky, trénink slov, spolupráci a nebo poznání nových slov o podzimu.


Návod: Kartičky vytiskněte, vystříhejte a zalaminujte. Každé dítě dostane jednu kartičku (někdy více, záleží na počtu dětí), vyberete jedno dítě, které řekne, jaký obrázek má např.: list a zeptá se ostatních kdo má např.: houbu, dále se ozve dítě, které má na své kartičce houbu a zároveň se zeptá opět kdo má např.: ptáčka a takto pokračuje řada až do konce, všechny děti by se měly vystřídat a zároveň skončit u dítěte, které začínalo. 

Je dobré, aby děti dokázaly pojmenovat obrázky.

Kartičky se hodí do hodiny prvouky nebo přírodovědy.

Další produkty od autora Kateřina Minková

567249
Pracovní činnosti
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 6 stránek s přáním pro maminku ke Dni Matek. Lze použít jako knížečka. Materiál je černobílý, aby si
25.00 Kč
582790
Matematika
1.
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma počítání. Celkem je zde 21 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení
25.00 Kč
569279
Matematika
1.
Pracovní listy
Set obsahuje 5 stránek s cvičením. Doplňování čísel, rozklad čísel, číselné řady, pyramidy nebo rozklad čísel. Materiál
25.00 Kč
568100
Nezařazené k předmětu
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma jaro. Celkem je zde 32 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky
25.00 Kč
Já mám, kdo má… - PODZIM Já mám, kdo má… - PODZIM
Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma podzim. Celkem je zde 24 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky, trénink slov, spolupráci a nebo poznání nových slov o podzimu.Návod: Kartičky vytiskněte, vystříhejte a zalaminujte. Každé dítě dostane jednu kartičku (někdy více, záleží na počtu dětí), vyberete jedno dítě, které řekne, jaký obrázek má např.: list a zeptá se ostatních kdo má např.: houbu, dále se ozve dítě, které má na své kartičce houbu a zároveň se zeptá opět kdo má např.: ptáčka a takto pokračuje řada až do konce, všechny děti by se měly vystřídat a zároveň skončit u dítěte, které začínalo. Je dobré, aby děti dokázaly pojmenovat obrázky.Kartičky se hodí do hodiny prvouky nebo přírodovědy.
UUCZ-649243
Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>1.>2.>Podzim
25.00