NEMOC x ÚRAZ, LÉKÁRNIČKA A PRVNÍ POMOC - příprava na 2 -3 hodiny

Počet stran:
27
Velikost: 8.19 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegyně a kolegové,

také máte ve svých hodinách prvouky téma ÚRAZ x NEMOC?

No jasně! Máme ho tam všichni!

A také vymýšlíte, co dělat, jak děti zaujmout, pobavit a zároveň toto téma rozvinout?

No jasně! My všichni!

POSLOUPNOST ČINNOSTÍ VE VYUČOVACÍ HODINĚ,KTEROU MŮŽEME ROZDĚLIT NA 2 - 3 HODINY, PODLE TOHO, JAK RYCHLE BUDOU DĚTI SVÉ AKTIVITY ZVLÁDAT:

1) seznámíme děti s tématem hodiny

2) vysvětlíme si rozdíl mezi úrazem a nemocí

3) chvíli pracujeme s učebnicí, kterou máme ve třídě k dispozici - téma úraz, nemoc

4) nabídneme dětem aktivity se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - nemoc, úraz

5) následuje ukázka opravdické lékárničky

6) nabídneme dětem aktivitu se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - téma lékárnička, první pomoc

7) následuje rozhovor o tom, jak se zachovat při první pomoci u různých typů úrazů

8) nabídneme dětem aktivitu s demonstračními kartami a řazením vět v pořadí, jak by správně měli při první pomoci postupovat

9) aktivita do sešitů neb tvorba lapbooku - děti si vyberou obrázek úrazu, který si vylepí a napíší si podle seřazených vět postup do sešitu nebo lapbooku

10) hodiny můžeme doplnit videem na youtube, aktivitou s obvazy a td...

Nabízím Vám do výuky 3 sady hry “Já mám, kdo má,” rozdělené na 3 témata.

  • nemoci
  • úrazy
  • lékárnička a první pomoc

Dále jsem připravila 3 demonstrační karty na první pomoc a 3 sady proužků s větami,které popisují postup při první pomoci.

Děti ve skupince seskládají k obrázku věty do takového pořadí, jak by měly postupovat při záchraně nebo pomoci člověku, kterého najdou zraněného. K těmto kartám je i přehled toho, co v žádném případě nedělat.

Na závěr hodiny jsem připravila aktivitu do lavic. Děti si vyberou úraz ze sady malých obrázků úrazu (tisk barevný i černobílý), nalepí ho do svého sešitu nebo mohou tvořit lapbook a přepíší věty,které předtím k obrázku společně skládaly.

Věřím, že se Vám i Vašim žákům hodiny prvouky budou líbit a hlavně, že si zapamatují, jak pomoci někomu, komu se přihodilo něco nepěkného.

Pokud se vám má příprava líbí, podívejte se i na mé další materiály.

Děkuji

Mgr. Libuše Sudová

celkem v materiálu:

3 x 24 karet JÁ MÁM, KDO MÁ?

4 DEMONSTRAČNÍ KARTY VELKÉ + 3 X VĚTY NA PROUŽCÍCH K ROZSTŘÍHÁNÍ A ŘAZENÍ

2 x 3 SADY OBRÁZKŮ V BAREVNÉ I ČERNOBÍLÉ VERZI K TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ

Další produkty od autora Libuše Sudová

718266
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Vážené kolegyně a kolegové, nabízím Vám ke zpestření hodin klasickou hru BINGO, tentokrát na vyjmenovaná slova po B
30.00 Kč
722393
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, vymýšlíme vše možné, abychom dětem zpříjemnili celkem těžký pravopis český a hlavně chceme
30.00 Kč
227273
Český jazyk
3., 4.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva českého jazyka - vyjmenovaná slova. 3 hrací
30.00 Kč
736994
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
21 kartiček mobilních telefonů s veselými otázka mi a odpověďmi na principu hry JÁ MÁM, KDO MÁ. Hra končí vždy společným
25.00 Kč
NEMOC x ÚRAZ, LÉKÁRNIČKA A PRVNÍ POMOC - příprava na 2 -3 hodiny NEMOC x ÚRAZ, LÉKÁRNIČKA A PRVNÍ POMOC - příprava na 2 -3 hodiny
Milé kolegyně a kolegové, také máte ve svých hodinách prvouky téma ÚRAZ x NEMOC? No jasně! Máme ho tam všichni! A také vymýšlíte, co dělat, jak děti zaujmout, pobavit a zároveň toto téma rozvinout? No jasně! My všichni! POSLOUPNOST ČINNOSTÍ VE VYUČOVACÍ HODINĚ,KTEROU MŮŽEME ROZDĚLIT NA 2 - 3 HODINY, PODLE TOHO, JAK RYCHLE BUDOU DĚTI SVÉ AKTIVITY ZVLÁDAT: 1) seznámíme děti s tématem hodiny 2) vysvětlíme si rozdíl mezi úrazem a nemocí 3) chvíli pracujeme s učebnicí, kterou máme ve třídě k dispozici - téma úraz, nemoc 4) nabídneme dětem aktivity se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - nemoc, úraz 5) následuje ukázka opravdické lékárničky 6) nabídneme dětem aktivitu se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - téma lékárnička, první pomoc 7) následuje rozhovor o tom, jak se zachovat při první pomoci u různých typů úrazů 8) nabídneme dětem aktivitu s demonstračními kartami a řazením vět v pořadí, jak by správně měli při první pomoci postupovat 9) aktivita do sešitů neb tvorba lapbooku - děti si vyberou obrázek úrazu, který si vylepí a napíší si podle seřazených vět postup do sešitu nebo lapbooku 10) hodiny můžeme doplnit videem na youtube, aktivitou s obvazy a td... Nabízím Vám do výuky 3 sady hry “Já mám, kdo má,” rozdělené na 3 témata. nemoci úrazy lékárnička a první pomoc Dále jsem připravila 3 demonstrační karty na první pomoc a 3 sady proužků s větami,které popisují postup při první pomoci. Děti ve skupince seskládají k obrázku věty do takového pořadí, jak by měly postupovat při záchraně nebo pomoci člověku, kterého najdou zraněného. K těmto kartám je i přehled toho, co v žádném případě nedělat. Na závěr hodiny jsem připravila aktivitu do lavic. Děti si vyberou úraz ze sady malých obrázků úrazu (tisk barevný i černobílý), nalepí ho do svého sešitu nebo mohou tvořit lapbook a přepíší věty,které předtím k obrázku společně skládaly. Věřím, že se Vám i Vašim žákům hodiny prvouky budou líbit a hlavně, že si zapamatují, jak pomoci někomu, komu se přihodilo něco nepěkného. Pokud se vám má příprava líbí, podívejte se i na mé další materiály. Děkuji Mgr. Libuše Sudová celkem v materiálu: 3 x 24 karet JÁ MÁM, KDO MÁ? 4 DEMONSTRAČNÍ KARTY VELKÉ + 3 X VĚTY NA PROUŽCÍCH K ROZSTŘÍHÁNÍ A ŘAZENÍ 2 x 3 SADY OBRÁZKŮ V BAREVNÉ I ČERNOBÍLÉ VERZI K TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ
UUCZ-474758
Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 1. STUPEŇ>🫁 Lidské tělo
39.00