NEMOC x ÚRAZ, LÉKÁRNIČKA A PRVNÍ POMOC - příprava na 2 -3 hodiny

Počet stran:
27
Velikost: 8.19 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegyně a kolegové,

také máte ve svých hodinách prvouky téma ÚRAZ x NEMOC?

No jasně! Máme ho tam všichni!

A také vymýšlíte, co dělat, jak děti zaujmout, pobavit a zároveň toto téma rozvinout?

No jasně! My všichni!

POSLOUPNOST ČINNOSTÍ VE VYUČOVACÍ HODINĚ,KTEROU MŮŽEME ROZDĚLIT NA 2 - 3 HODINY, PODLE TOHO, JAK RYCHLE BUDOU DĚTI SVÉ AKTIVITY ZVLÁDAT:

1) seznámíme děti s tématem hodiny

2) vysvětlíme si rozdíl mezi úrazem a nemocí

3) chvíli pracujeme s učebnicí, kterou máme ve třídě k dispozici - téma úraz, nemoc

4) nabídneme dětem aktivity se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - nemoc, úraz

5) následuje ukázka opravdické lékárničky

6) nabídneme dětem aktivitu se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - téma lékárnička, první pomoc

7) následuje rozhovor o tom, jak se zachovat při první pomoci u různých typů úrazů

8) nabídneme dětem aktivitu s demonstračními kartami a řazením vět v pořadí, jak by správně měli při první pomoci postupovat

9) aktivita do sešitů neb tvorba lapbooku - děti si vyberou obrázek úrazu, který si vylepí a napíší si podle seřazených vět postup do sešitu nebo lapbooku

10) hodiny můžeme doplnit videem na youtube, aktivitou s obvazy a td...

Nabízím Vám do výuky 3 sady hry “Já mám, kdo má,” rozdělené na 3 témata.

  • nemoci
  • úrazy
  • lékárnička a první pomoc

Dále jsem připravila 3 demonstrační karty na první pomoc a 3 sady proužků s větami,které popisují postup při první pomoci.

Děti ve skupince seskládají k obrázku věty do takového pořadí, jak by měly postupovat při záchraně nebo pomoci člověku, kterého najdou zraněného. K těmto kartám je i přehled toho, co v žádném případě nedělat.

Na závěr hodiny jsem připravila aktivitu do lavic. Děti si vyberou úraz ze sady malých obrázků úrazu (tisk barevný i černobílý), nalepí ho do svého sešitu nebo mohou tvořit lapbook a přepíší věty,které předtím k obrázku společně skládaly.

Věřím, že se Vám i Vašim žákům hodiny prvouky budou líbit a hlavně, že si zapamatují, jak pomoci někomu, komu se přihodilo něco nepěkného.

Pokud se vám má příprava líbí, podívejte se i na mé další materiály.

Děkuji

Mgr. Libuše Sudová

celkem v materiálu:

3 x 24 karet JÁ MÁM, KDO MÁ?

4 DEMONSTRAČNÍ KARTY VELKÉ + 3 X VĚTY NA PROUŽCÍCH K ROZSTŘÍHÁNÍ A ŘAZENÍ

2 x 3 SADY OBRÁZKŮ V BAREVNÉ I ČERNOBÍLÉ VERZI K TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ

Další produkty od autora Libuše Sudová

781892
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Milé kolegyně, protože jsem zaznamenala velký zájem o sestavu materiálů o Valentýnce, připravila jsem zvýhodněnou sadu
100.00 Kč
422467
Matematika
2.
Didaktické hry
Brožura obsahuje kompletní soubor materiálů k činnostnímu učení na téma: POZNÁVÁNÍ ČÍSEL, ČÍSELNÁ ŘADA DO 100 s přesahem
39.00 Kč
725659
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, vymýšlíme vše možné, abychom dětem zpříjemnili celkem těžký pravopis český a hlavně chceme
25.00 Kč
450232
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura didaktických materiálů obsahuje námět k rozvoji komunikačních kompetencí a schopností dětí. Žák formuluje a
35.00 Kč
NEMOC x ÚRAZ, LÉKÁRNIČKA A PRVNÍ POMOC - příprava na 2 -3 hodiny NEMOC x ÚRAZ, LÉKÁRNIČKA A PRVNÍ POMOC - příprava na 2 -3 hodiny
Milé kolegyně a kolegové, také máte ve svých hodinách prvouky téma ÚRAZ x NEMOC? No jasně! Máme ho tam všichni! A také vymýšlíte, co dělat, jak děti zaujmout, pobavit a zároveň toto téma rozvinout? No jasně! My všichni! POSLOUPNOST ČINNOSTÍ VE VYUČOVACÍ HODINĚ,KTEROU MŮŽEME ROZDĚLIT NA 2 - 3 HODINY, PODLE TOHO, JAK RYCHLE BUDOU DĚTI SVÉ AKTIVITY ZVLÁDAT: 1) seznámíme děti s tématem hodiny 2) vysvětlíme si rozdíl mezi úrazem a nemocí 3) chvíli pracujeme s učebnicí, kterou máme ve třídě k dispozici - téma úraz, nemoc 4) nabídneme dětem aktivity se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - nemoc, úraz 5) následuje ukázka opravdické lékárničky 6) nabídneme dětem aktivitu se hrou JÁ MÁM, KDO MÁ - téma lékárnička, první pomoc 7) následuje rozhovor o tom, jak se zachovat při první pomoci u různých typů úrazů 8) nabídneme dětem aktivitu s demonstračními kartami a řazením vět v pořadí, jak by správně měli při první pomoci postupovat 9) aktivita do sešitů neb tvorba lapbooku - děti si vyberou obrázek úrazu, který si vylepí a napíší si podle seřazených vět postup do sešitu nebo lapbooku 10) hodiny můžeme doplnit videem na youtube, aktivitou s obvazy a td... Nabízím Vám do výuky 3 sady hry “Já mám, kdo má,” rozdělené na 3 témata. nemoci úrazy lékárnička a první pomoc Dále jsem připravila 3 demonstrační karty na první pomoc a 3 sady proužků s větami,které popisují postup při první pomoci. Děti ve skupince seskládají k obrázku věty do takového pořadí, jak by měly postupovat při záchraně nebo pomoci člověku, kterého najdou zraněného. K těmto kartám je i přehled toho, co v žádném případě nedělat. Na závěr hodiny jsem připravila aktivitu do lavic. Děti si vyberou úraz ze sady malých obrázků úrazu (tisk barevný i černobílý), nalepí ho do svého sešitu nebo mohou tvořit lapbook a přepíší věty,které předtím k obrázku společně skládaly. Věřím, že se Vám i Vašim žákům hodiny prvouky budou líbit a hlavně, že si zapamatují, jak pomoci někomu, komu se přihodilo něco nepěkného. Pokud se vám má příprava líbí, podívejte se i na mé další materiály. Děkuji Mgr. Libuše Sudová celkem v materiálu: 3 x 24 karet JÁ MÁM, KDO MÁ? 4 DEMONSTRAČNÍ KARTY VELKÉ + 3 X VĚTY NA PROUŽCÍCH K ROZSTŘÍHÁNÍ A ŘAZENÍ 2 x 3 SADY OBRÁZKŮ V BAREVNÉ I ČERNOBÍLÉ VERZI K TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ TISKU DO SEŠITŮ NEBO LAPBOOKŮ
UUCZ-474758
Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 1. STUPEŇ>🫁 Lidské tělo
39.00