Podzim - Já mám, kdo má

Téma:
Počet stran:
17
Velikost: 11.86 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 8. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.

Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

558876
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
Soubor obsahuje několik aktivit a pracovních listů, které se zaměřují na rozvoj různých oblastí u předškolních dětí
46.00 Kč
551990
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor obsahuje pracovní listy, které se zaměřují na rozvoj různých vzdělávacích oblastí u předškolních dětí: tématické
41.00 Kč
546027
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
Soubor obsahuje: povídání o včelách pro dětské publikum zajímavosti ze života včel autorská pohádka O včelce Báje
54.00 Kč
618358
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
OBSAH: Soubor obsahuje karty s informacemi a obrázky, které se zaměřují na stopy lesních zvířat: sudokopytníci (jelen
42.00 Kč
Podzim - Já mám, kdo má Podzim - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.
UUCZ-619848
Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>Podzim
35.00