Podzim - Já mám, kdo má

Počet stran:
17
Velikost: 11.86 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 8. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.

Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

619038
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kalendář pro děti
OBSAH: dny v týdnu měsíce v roce roční období počasí NÁMĚTY NA AKTIVITY: výzdoba třídy diskuse v ranním kruhu třídění
35.00 Kč
632623
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
OBSAH: Soubor obsahuje 4 karty s názvy ročních období, tématicky doplněnými šesti obrázky. NÁMĚTY NA AKTIVITY: Karty s
25.00 Kč
534510
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor obsahuje pracovní listy, které se zaměřují na rozvoj různých vzdělávacích oblastí u předškolních dětí (zrakové a
38.00 Kč
535220
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pexeso
OBSAH: Soubor obsahuje 4 aktivity v barevné variantě, jejichž cílem je rozvoj zrakového vnímání formou práce se stíny
38.00 Kč
Podzim - Já mám, kdo má Podzim - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.
UUCZ-619848
Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🍂 Podzim
35.00