Podzim - Já mám, kdo má

Počet stran:
17
Velikost: 11.86 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 8. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.

Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

536511
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 66 demonstračních obrázků přibližné velikosti A5 na téma život na farmě (domácí zvířata, farmář
35.00 Kč
524726
Nezařazené k předmětu
Pracovní listy
Soubor obsahuje pracovní listy k tématu Velikonoce. stíny sudoku grafomotorika zrakové vnímání: jiný v řadě, barvy
35.00 Kč
580875
Hudební výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Ostatní
OBSAH SOUBORU: 18 obrázků s hudebními symboly a krátkým popisem (noty, pomlky, houslový a basový klíč, posuvky, notová
43.00 Kč
543811
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor obsahuje pracovní listy, které se zaměřují na rozvoj různých vzdělávacích oblastí u předškolních dětí: náměty na
38.00 Kč
Podzim - Já mám, kdo má Podzim - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.
UUCZ-619848
Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🍂 Podzim
35.00