Podzim - Já mám, kdo má

Počet stran:
17
Velikost: 11.86 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kuběnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 8. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.

Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

849616
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Soubor obsahuje 108 obrázků rozdělených podle ročních období, pro každé období 27 obrázků spolu s jejich odpovídajícími
32.00 Kč
816564
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Soubor obsahuje 12 druhů květin s názvem a popisem, které začínají růst na jaře, a kolíčkovací aktivity s těmito
42.00 Kč
709894
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Soubor obsahuje pracovní listy a aktivity včetně kolíčkování na téma Vánoční čas , jejichž cílem je rozvíjet různé
63.00 Kč
540740
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 11 obrázků s domácími a hospodářskými zvířaty a návod ke hře obrázková židličkovaná.
0.00 Kč
Podzim - Já mám, kdo má Podzim - Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 hracích karet „JÁ MÁM, KDO MÁ?” s podzimní tématikou a obrázky pro lepší slovní orientaci.NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky „JÁ MÁM, KDO MÁ?” První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám medvěda..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má lískový ořech?” Stejným způsobem postupují i další děti.Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.DOPORUČENÍ: Rozstříhané herní karty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Poslední strana obsahuje zadní stranu karet - vytiskněte odpovídající množství a před laminací slepte s přední obrázkovou stranou.
UUCZ-619848
Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🍂 Podzim
35.00