Škodíme či pomáháme planetě s Bee-Botem

Ročník:
2., 3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 2.07 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 4. 2024
Sdílet:

Materiál slouží k prohloubení znalostí o činnostech, kterými škodíme či pomáháme naší planetě., logického myšlení a prostorové orientace s tematikou hodící se ke Dni Země prostřednictvím Bee-Bota nebo Blue-bota.

V této aktivitě musí děti správně roztřídit činnosti dle toho, jestli naší planetě pomáhají či škodí. Činnosti, které naší planetě pomáhají přiřazují usměvavé planetě. Ty, které jí škodí řadí k mračící se planetě.

 

Co soubor obsahuje?

  • 24 barevných kartiček s jednotlivými pohádkami, které se vkládají do kapes podložky pro Bee-Bota.
  • 4 náhradní karty, které slouží k obměně hrací plochy.

 

Jaké jsou další možné aktivity s podložkou?

a) Kreslení a navrhování vlastních kartiček činností, kterými pomáháme či škodíme planetě – Žáky rozdělte do skupin. Každé skupině přidělte jednu planetu – usměvavou či smutnou, k níž žáci vymýšlí další činnosti, kterými pomáháme nebo škodíme plannetě. Tak Vám vznikne nespočet dalších podložek, na jejichž výrobě se však podíleli sami žáci.

b)   Rozvoj komunikačních schopností

Děti pojmenovávají jednotlivé činnosti na kartičkách. Následně si s dětmi povídáme o důležitosti péče o naši planetu. Co se stane, když se nebudeme o naši planetu starat? Jaké jsou další možnosti, jak můžeme naší planetě pomáhat?

 

c) Pexeso - pokud kartičky vytisknete dvakrát, získáte hned dvě různá pexesa.

Další produkty od autora Mgr. Julie Kadlecová

181070
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
Narozeninovník slouží k zaznamenání data narozenin vašich dětí ve třídě. Ke každému měsíci si vytisknete potřebný počet
49.00 Kč
386277
Český jazyk
2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Myslíte si, že je práce básníka složitá a komplikovaná a Vaše děti by ji v tomto věku ještě nezvládly. Pojďte to
40.00 Kč
234519
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Materiál je určen k procvičování prvního čtení. Děti hledají ke sněhuláčkům čepice podle toho, co má sněhulák na bříšku
50.00 Kč
247873
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Postřehovky
Soubor obsahuje 8 různých řad k řazení podle posloupnosti. Tematicky je zaměřen ke karnevalu. Soubor doporučuji kvůli
35.00 Kč
Škodíme či pomáháme planetě s Bee-Botem Škodíme či pomáháme planetě s Bee-Botem
Materiál slouží k prohloubení znalostí o činnostech, kterými škodíme či pomáháme naší planetě., logického myšlení a prostorové orientace s tematikou hodící se ke Dni Země prostřednictvím Bee-Bota nebo Blue-bota. V této aktivitě musí děti správně roztřídit činnosti dle toho, jestli naší planetě pomáhají či škodí. Činnosti, které naší planetě pomáhají přiřazují usměvavé planetě. Ty, které jí škodí řadí k mračící se planetě.   Co soubor obsahuje? 24 barevných kartiček s jednotlivými pohádkami, které se vkládají do kapes podložky pro Bee-Bota. 4 náhradní karty, které slouží k obměně hrací plochy.   Jaké jsou další možné aktivity s podložkou? a) Kreslení a navrhování vlastních kartiček činností, kterými pomáháme či škodíme planetě – Žáky rozdělte do skupin. Každé skupině přidělte jednu planetu – usměvavou či smutnou, k níž žáci vymýšlí další činnosti, kterými pomáháme nebo škodíme plannetě. Tak Vám vznikne nespočet dalších podložek, na jejichž výrobě se však podíleli sami žáci. b)   Rozvoj komunikačních schopností Děti pojmenovávají jednotlivé činnosti na kartičkách. Následně si s dětmi povídáme o důležitosti péče o naši planetu. Co se stane, když se nebudeme o naši planetu starat? Jaké jsou další možnosti, jak můžeme naší planetě pomáhat?   c) Pexeso - pokud kartičky vytisknete dvakrát, získáte hned dvě různá pexesa.
UUCZ-542669
Přírodověda>Prvouka>Ostatní>2.>3.>4.>5.>🌍 Den Země>🤖 Programování
40.00