Světadíly

Ročník:
4., 5., 7.
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 16.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 10. 2024
Sdílet:

Objevujte světadíly hravě!

Cílová skupina: 4. ročník, 5. ročník, 7. ročník

Co materiál obsahuje:

  • plakát s obrázky světadílů, s porovnáním jejich rozlohy, zajímavosti o světadílech
  • plakát - mapa (světadíly + oceány)
  • osmisměrku (+ její řešení)
  • pracovní list
  • pexeso
  • kartičky s otázkami na učivo
  • kartičky s názvem a obrázkem světadílu + kartičky se zvířaty
  • obrázkovou reflexi

Jak s materiálem pracovat:

  • Oba plakáty doporučuji barevně vytisknout, zalaminovat a vyvěsit ve třídě.
  • Osmisměrku doporučuji zařadit do prvních hodin, ve kterých se budeme světadílům věnovat, aby si děti osvojily nová slova.
  • Pracovní list bych naopak použila na konci tématu ke zjištění, jak žáci učivu porozuměli a jak se učivo zvládli naučit.
  • Kartičky s otázkami jsou skvělé na práci ve skupině. Dají se použít několika způsoby. Ve dvojici si na otázky společně odpovídají. Ve skupině každý říká odpověď na konkrétní otázku a následuje diskuze. Na poslední prázdnou kartičku si žáci vymyslí otázku sami.
  • Kartičky s obrázkem světadílů a zvířat. Žáci ve skupině (ve dvojicích) přiřazují ke světadílu zvířata na něm žijící. Pozor! Evropa a Asie mají společná zvířata. Při aktivitě bych osobně žákům dovolila používat encyklopedie, nebo internet.
  • Obrázková reflexe. Žáci vybarví smajlíka, abych věděla, jak moc pro ně bylo učivo lehké/těžké a na druhou stranu napíšou jednou větou, jestli je učivo bavilo + proč ne/ano.


 

Další produkty od autora Eliška Králová

389029
Vlastivěda
4., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky určené převážně pro 4. třídu ZŠ, ale dají se použit určitě i v 7. třídě. Soubor obsahuje 10 kartiček, které se
39.00 Kč
266413
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Kartičky ve formátu PDF. Obsahem je několik obrázkových i neobrázkových karet, představující vzor a rod podstatných jmen
25.00 Kč
266442
Matematika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Převody jednotek obsahu - cvičení
0.00 Kč
484021
Vlastivěda
5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky pexesa a “Já mám.” “Kdo má?” Vhodné jak pro žáčky prvního stupně, tak druhého na opakování. Popis hry: Učitel
39.00 Kč
Světadíly Světadíly
Objevujte světadíly hravě!Cílová skupina: 4. ročník, 5. ročník, 7. ročníkCo materiál obsahuje:plakát s obrázky světadílů, s porovnáním jejich rozlohy, zajímavosti o světadílechplakát - mapa (světadíly + oceány)osmisměrku (+ její řešení)pracovní listpexesokartičky s otázkami na učivokartičky s názvem a obrázkem světadílu + kartičky se zvířatyobrázkovou reflexiJak s materiálem pracovat:Oba plakáty doporučuji barevně vytisknout, zalaminovat a vyvěsit ve třídě.Osmisměrku doporučuji zařadit do prvních hodin, ve kterých se budeme světadílům věnovat, aby si děti osvojily nová slova.Pracovní list bych naopak použila na konci tématu ke zjištění, jak žáci učivu porozuměli a jak se učivo zvládli naučit.Kartičky s otázkami jsou skvělé na práci ve skupině. Dají se použít několika způsoby. Ve dvojici si na otázky společně odpovídají. Ve skupině každý říká odpověď na konkrétní otázku a následuje diskuze. Na poslední prázdnou kartičku si žáci vymyslí otázku sami.Kartičky s obrázkem světadílů a zvířat. Žáci ve skupině (ve dvojicích) přiřazují ke světadílu zvířata na něm žijící. Pozor! Evropa a Asie mají společná zvířata. Při aktivitě bych osobně žákům dovolila používat encyklopedie, nebo internet.Obrázková reflexe. Žáci vybarví smajlíka, abych věděla, jak moc pro ně bylo učivo lehké/těžké a na druhou stranu napíšou jednou větou, jestli je učivo bavilo + proč ne/ano. 
UUCZ-686780
Přírodověda>Prvouka>Zeměpis>Pexeso>Pracovní listy>Přehled učiva>4.>5.>7.>Povolání
35.00