V materiálu najdete tři verze pracovních listů, které po vypracování můžete svázat/secvaknout do knížky a vyrobit si tak třídní knihu (atlas). Najdete tam také obrázky a názvy vynálezů, se kterými můžou potom žáci pracovat.
Tentokrát celé na téma porovnávání vývoje vynálezů (valcha-pračka, telefon-mobil).
Doporučený postup:
1) vyvodit tyto vynálezy a jak vypadaly v dřívějších dobách, ukázat na obrázcích, popovídat si, jak se používaly, případně přiložené obrázky dát do dvojic, přiložit názvy vynálezů
2) žáci ve dvojicích/po skupinkách/samostatně zpracují jednu z dvojic vynálezů na pracovní list
3) list odprezentují
4) využít jeden z předpřipravených názvů atlasu nebo si vymyslet vlastní (my jsme hlasovali o názvu)
5) svázat do knihy a vystavit/přidat do knihovničky










