DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
40
Velikost: 4.75 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 5. 2023
Sdílet:
  • 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta).
  • 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (tvar tužka, barevná i černobílá varianta).
  • 13 různých listů k tvorbě příběhu (mapy příběhu, myšlenkové mapy, řádky pro psaní, volné listy).

popis využití

  • Dětem většinou nestačí 45minut na napsání příběhu. Proto sledujte, kde se žák nachází.
  • Učitel vidí, kde se žák nachází a může mu podat pomocnou ruku. Popřípadě ho nasměrovat do správného centra psaní.
  • Děti mají jména na kolíčkách. Připínají je na plakát podle toho, v jaké části psaní příběhu se nachází.
  • Využít můžete i přiložené listy, jsou očíslované tak, aby souhlasily s očíslováním na plakátech. Každá část psaní příběhu (1-5) má  k sobě vytvořené i pracovní listy. Ty můžete využít, ale není to nutné.

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

572408
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním. Dětem vzniká zásoba nápadů, učí se pracovat s osnovou a
30.00 Kč
533863
Český jazyk
4.
Ostatní
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
310750
Český jazyk
2.
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk. Průřez učiva druhého ročníku - matematika. popis
45.00 Kč
607499
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Žáci pomocí kolíčku zaznamenávají, v jaké častí psaní příběhu se právě nachází. Učitel vidí, na čem žák pracuje a
35.00 Kč
DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní
6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta). 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (tvar tužka, barevná i černobílá varianta). 13 různých listů k tvorbě příběhu (mapy příběhu, myšlenkové mapy, řádky pro psaní, volné listy). popis využití Dětem většinou nestačí 45minut na napsání příběhu. Proto sledujte, kde se žák nachází. Učitel vidí, kde se žák nachází a může mu podat pomocnou ruku. Popřípadě ho nasměrovat do správného centra psaní. Děti mají jména na kolíčkách. Připínají je na plakát podle toho, v jaké části psaní příběhu se nachází. Využít můžete i přiložené listy, jsou očíslované tak, aby souhlasily s očíslováním na plakátech. Každá část psaní příběhu (1-5) má  k sobě vytvořené i pracovní listy. Ty můžete využít, ale není to nutné.
UUCZ-312955
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00