DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
40
Velikost: 4.75 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 5. 2023
Sdílet:
  • 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta).
  • 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (tvar tužka, barevná i černobílá varianta).
  • 13 různých listů k tvorbě příběhu (mapy příběhu, myšlenkové mapy, řádky pro psaní, volné listy).

popis využití

  • Dětem většinou nestačí 45minut na napsání příběhu. Proto sledujte, kde se žák nachází.
  • Učitel vidí, kde se žák nachází a může mu podat pomocnou ruku. Popřípadě ho nasměrovat do správného centra psaní.
  • Děti mají jména na kolíčkách. Připínají je na plakát podle toho, v jaké části psaní příběhu se nachází.
  • Využít můžete i přiložené listy, jsou očíslované tak, aby souhlasily s očíslováním na plakátech. Každá část psaní příběhu (1-5) má  k sobě vytvořené i pracovní listy. Ty můžete využít, ale není to nutné.

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

533864
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Knížka plná hodnocení a každý měsíc je jiný. Můžete ji s dětmi vytvořit hned celou nebo postupně přidávat jednotlivé
45.00 Kč
337529
Český jazyk
3.
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva třetího ročníku - český jazyk. Průřez učiva třetího ročníku - matematika. popis
30.00 Kč
507903
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vhodné pro první i druhý stupeň. Čtenáři zaznamenávají své myšlenky, nápady a názory. Pokládají a zároveň hledají
45.00 Kč
533863
Český jazyk
4.
Ostatní
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní
6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta). 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (tvar tužka, barevná i černobílá varianta). 13 různých listů k tvorbě příběhu (mapy příběhu, myšlenkové mapy, řádky pro psaní, volné listy). popis využití Dětem většinou nestačí 45minut na napsání příběhu. Proto sledujte, kde se žák nachází. Učitel vidí, kde se žák nachází a může mu podat pomocnou ruku. Popřípadě ho nasměrovat do správného centra psaní. Děti mají jména na kolíčkách. Připínají je na plakát podle toho, v jaké části psaní příběhu se nachází. Využít můžete i přiložené listy, jsou očíslované tak, aby souhlasily s očíslováním na plakátech. Každá část psaní příběhu (1-5) má  k sobě vytvořené i pracovní listy. Ty můžete využít, ale není to nutné.
UUCZ-312955
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00