DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
40
Velikost: 4.75 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 5. 2023
Sdílet:
  • 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta).
  • 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (tvar tužka, barevná i černobílá varianta).
  • 13 různých listů k tvorbě příběhu (mapy příběhu, myšlenkové mapy, řádky pro psaní, volné listy).

popis využití

  • Dětem většinou nestačí 45minut na napsání příběhu. Proto sledujte, kde se žák nachází.
  • Učitel vidí, kde se žák nachází a může mu podat pomocnou ruku. Popřípadě ho nasměrovat do správného centra psaní.
  • Děti mají jména na kolíčkách. Připínají je na plakát podle toho, v jaké části psaní příběhu se nachází.
  • Využít můžete i přiložené listy, jsou očíslované tak, aby souhlasily s očíslováním na plakátech. Každá část psaní příběhu (1-5) má  k sobě vytvořené i pracovní listy. Ty můžete využít, ale není to nutné.

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

533863
Český jazyk
4.
Ostatní
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
502759
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Ulehčete si práci! Ve ČTENÁŘSTVÍ OD A DO Z najdete metody kritického myšlení, různá hodnocení pro děti od první do páté
45.00 Kč
670932
Český jazyk - čtení
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
V dnešní době se žáci setkávají s různými informacemi na internetu a sociálních sítích, které mohou být nepravdivé
40.00 Kč
511494
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Vyzdobte si s dětmi třídní knihovnu nebo čtenářský koutek. Barevná a černobílá varianta k vybarvení. co materiál
25.00 Kč
DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní DÍLNY PSANÍ - pokrok psaní
6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (barevná i černobílá varianta). 6 listů ze kterých vytvoříte plakát ve třídě (tvar tužka, barevná i černobílá varianta). 13 různých listů k tvorbě příběhu (mapy příběhu, myšlenkové mapy, řádky pro psaní, volné listy). popis využití Dětem většinou nestačí 45minut na napsání příběhu. Proto sledujte, kde se žák nachází. Učitel vidí, kde se žák nachází a může mu podat pomocnou ruku. Popřípadě ho nasměrovat do správného centra psaní. Děti mají jména na kolíčkách. Připínají je na plakát podle toho, v jaké části psaní příběhu se nachází. Využít můžete i přiložené listy, jsou očíslované tak, aby souhlasily s očíslováním na plakátech. Každá část psaní příběhu (1-5) má  k sobě vytvořené i pracovní listy. Ty můžete využít, ale není to nutné.
UUCZ-312955
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00