DOMÁCÍ A VOLNĚ ŽIJÍCÍ ZVÍŘATA

Počet stran:
24
Velikost: 2.76 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Karolína Holešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 4. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:

✔ Obrázky různých zvířat (domácí a volně žijící).

✔ Popisy jednotlivých zvířat v jednoduché formě (např. čím se živí, kde žijí, čím jsou užitečná).

✔ Rozdělení živočichů podle potravy (masožravci, býložravci, všežravci).

✔ Kartičku „Kdo jsem?“ – cvičení, kde děti podle indicií (popisu) hádají, o jaké zvíře se jedná.

✔ Pexeso - možnost vytisknout popis a obrázek 

 

Možnosti využití

📌 Prvouka – poznávání zvířat, jejich vlastností, způsobu života

a prostředí, kde žijí.

📌 Čtení s porozuměním – děti si čtou popisy a podle nich identifikují správné zvíře.

📌 Hry a aktivity – lze využít jako základ pro různé třídní hry typu „Hádej, kdo jsem“, třídění do kategorií, doplňování informací, pexeso, apod.

📌 Mezipředmětové propojení – možné využití i v matematice (počítání zvířat), výtvarné výchově (kreslení zvířat) a slohu (popis zvířete).

Další produkty od autora Karolína Holešová

805876
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
📌 Co najdete v tomto materiálu? Tento soubor obsahuje motivační a zdvořilostní fráze v češtině i angličtině, které
35.00 Kč
773243
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
📦 Co materiál obsahuje? Tato sada obsahuje 60 kartiček, které jsou rozděleny na: 🧮 30 kartiček s příklady – každá
40.00 Kč
860049
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
💡 Praktický a zábavný materiál k procvičení písemného násobení trojciferných čísel jednociferným činitelem. Co materiál
40.00 Kč
765172
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Valentýn je za rohem! 💖 Pojďme si připomenout, jak krásné je, když nás má někdo rád. Vyrob si valentýnku, napiš vzkaz a
38.00 Kč
DOMÁCÍ A VOLNĚ ŽIJÍCÍ ZVÍŘATA DOMÁCÍ A VOLNĚ ŽIJÍCÍ ZVÍŘATA
Materiál obsahuje:✔ Obrázky různých zvířat (domácí a volně žijící).✔ Popisy jednotlivých zvířat v jednoduché formě (např. čím se živí, kde žijí, čím jsou užitečná).✔ Rozdělení živočichů podle potravy (masožravci, býložravci, všežravci).✔ Kartičku „Kdo jsem?“ – cvičení, kde děti podle indicií (popisu) hádají, o jaké zvíře se jedná.✔ Pexeso - možnost vytisknout popis a obrázek  Možnosti využití📌 Prvouka – poznávání zvířat, jejich vlastností, způsobu životaa prostředí, kde žijí.📌 Čtení s porozuměním – děti si čtou popisy a podle nich identifikují správné zvíře.📌 Hry a aktivity – lze využít jako základ pro různé třídní hry typu „Hádej, kdo jsem“, třídění do kategorií, doplňování informací, pexeso, apod.📌 Mezipředmětové propojení – možné využití i v matematice (počítání zvířat), výtvarné výchově (kreslení zvířat) a slohu (popis zvířete).
UUCZ-795169
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Běhací diktát>Demonstrační obrázky - kartičky>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐾 Živočichové
45.00