Světové strany - pohyb po mříži

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 7.52 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 9. 2023
Sdílet:

Obsah

  • 6x skupina deseti instrukcí k nalezení pokladu, 2x celý název: sever, jih,...; zbylé jako S, J, ...
    • 2 skupiny lze zobrazovat přímo na přiložených mapách,
    • 4 skupiny pouze jako instrukce a jedna univerzální mapa - vhodné k zalaminování a opakovatelnému použití,
  • 1x mapa světa s rozmístěnými zvířaty
    • žák doplňuje chybějící údaje ve větách, např.: Šest polí na východ od žraloka žije žirafa, tři pole severně od želvy žije žralok.

Způsob práce

S mapou pokladu:

  • Vytiskněte prázdné mapy, zalaminujte, žáci dle instrukcí stíratelným fixem do mapy vyznačují cestu, po společné kontrole smažeme a hledáme další poklad.
  • Další využití prázdné mapy:
    • po vyčerpání 6 skupin zadání v tomto materiálu, učitel diktuje žákům svoji cestu a žáci řeší,
    • jeden žák diktuje cestu zbytku třídy, poté další a další žák,
    • ve dvojici: každý žák napíše na zalaminovanou mapu cestu k pokladu, předá spolužákovi, který řeší a pak si zpátky vymění ke kontrole,

Se zvířaty na mapě:

  • Po vyplnění mých 20 vět tvoří žáci:
    • do dvojice, každý vytvoří své věty, v lavici prohodí, po vyplnění si vrátí a tvůrce vět zkontroluje spolužákovo doplnění,
    • jedna skupina žáků tvoří věty pro další skupinu žáků, pak se vyřešené věty vrátí původní skupině, která věty zkontroluje,
    • práce pro třídu: žák zvolí zvíře, např. chobotničku a ostatní žáci říkají, že 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín atd...
      • tuto aktivitu můžete otočit. Žák hlásí: myslím si zvíře, 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín, jaké zvíře si myslím? Řešení: Chobotnička.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

494140
Matematika - geometrie
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dobrá prostorová představivost je pro žáky ohromnou výhodou při řešení úloh. Její pravidelné trénování vede k postupnému
25.00 Kč
158619
Matematika
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Obsah 1.PL: 12 slovních úloh s jednou početní operací, 2.PL: 12 slovních úloh s vícero početních operací, řešení úloh
35.00 Kč
418788
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Malá a velká násobilka procvičovaná v prostředí vah. Žák spočítá jednu stranu váhy a doplňuje chybějící číslo na straně
30.00 Kč
332905
Matematika
6., 7.
Didaktické hry
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
34.00 Kč
Světové strany - pohyb po mříži Světové strany - pohyb po mříži
Obsah 6x skupina deseti instrukcí k nalezení pokladu, 2x celý název: sever, jih,...; zbylé jako S, J, ... 2 skupiny lze zobrazovat přímo na přiložených mapách, 4 skupiny pouze jako instrukce a jedna univerzální mapa - vhodné k zalaminování a opakovatelnému použití, 1x mapa světa s rozmístěnými zvířaty žák doplňuje chybějící údaje ve větách, např.: Šest polí na východ od žraloka žije žirafa, tři pole severně od želvy žije žralok. Způsob práce S mapou pokladu: Vytiskněte prázdné mapy, zalaminujte, žáci dle instrukcí stíratelným fixem do mapy vyznačují cestu, po společné kontrole smažeme a hledáme další poklad. Další využití prázdné mapy: po vyčerpání 6 skupin zadání v tomto materiálu, učitel diktuje žákům svoji cestu a žáci řeší, jeden žák diktuje cestu zbytku třídy, poté další a další žák, ve dvojici: každý žák napíše na zalaminovanou mapu cestu k pokladu, předá spolužákovi, který řeší a pak si zpátky vymění ke kontrole, Se zvířaty na mapě: Po vyplnění mých 20 vět tvoří žáci: do dvojice, každý vytvoří své věty, v lavici prohodí, po vyplnění si vrátí a tvůrce vět zkontroluje spolužákovo doplnění, jedna skupina žáků tvoří věty pro další skupinu žáků, pak se vyřešené věty vrátí původní skupině, která věty zkontroluje, práce pro třídu: žák zvolí zvíře, např. chobotničku a ostatní žáci říkají, že 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín atd... tuto aktivitu můžete otočit. Žák hlásí: myslím si zvíře, 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín, jaké zvíře si myslím? Řešení: Chobotnička.
UUCZ-372626
Prvouka>Pracovní listy>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00