Světové strany - pohyb po mříži

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 7.52 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 9. 2023
Sdílet:

Obsah

  • 6x skupina deseti instrukcí k nalezení pokladu, 2x celý název: sever, jih,...; zbylé jako S, J, ...
    • 2 skupiny lze zobrazovat přímo na přiložených mapách,
    • 4 skupiny pouze jako instrukce a jedna univerzální mapa - vhodné k zalaminování a opakovatelnému použití,
  • 1x mapa světa s rozmístěnými zvířaty
    • žák doplňuje chybějící údaje ve větách, např.: Šest polí na východ od žraloka žije žirafa, tři pole severně od želvy žije žralok.

Způsob práce

S mapou pokladu:

  • Vytiskněte prázdné mapy, zalaminujte, žáci dle instrukcí stíratelným fixem do mapy vyznačují cestu, po společné kontrole smažeme a hledáme další poklad.
  • Další využití prázdné mapy:
    • po vyčerpání 6 skupin zadání v tomto materiálu, učitel diktuje žákům svoji cestu a žáci řeší,
    • jeden žák diktuje cestu zbytku třídy, poté další a další žák,
    • ve dvojici: každý žák napíše na zalaminovanou mapu cestu k pokladu, předá spolužákovi, který řeší a pak si zpátky vymění ke kontrole,

Se zvířaty na mapě:

  • Po vyplnění mých 20 vět tvoří žáci:
    • do dvojice, každý vytvoří své věty, v lavici prohodí, po vyplnění si vrátí a tvůrce vět zkontroluje spolužákovo doplnění,
    • jedna skupina žáků tvoří věty pro další skupinu žáků, pak se vyřešené věty vrátí původní skupině, která věty zkontroluje,
    • práce pro třídu: žák zvolí zvíře, např. chobotničku a ostatní žáci říkají, že 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín atd...
      • tuto aktivitu můžete otočit. Žák hlásí: myslím si zvíře, 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín, jaké zvíře si myslím? Řešení: Chobotnička.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

458378
Matematika
Ostatní
Zvládají žáci zjišťovat kořeny kvadratické rovnice? Žáci spočítají příklad a řešení je odkáže na navazující kartičku
30.00 Kč
159919
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Procvičení početních operaci v prostředí britských liber a nákupu. Dále aktivity v prostředí součtových pyramid
55.00 Kč
156881
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Pro žáky 8. a 9. ročníku na procvičení sčítání a odčítání mnohočlenů. Obsah první list celkem s 9 pyramidami a dvěma
25.00 Kč
173742
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tři obtížnosti příkladů, zaměřené na pořadí početních op. s mocninami, kdy výsledek jednoho je počátečním číslem
48.98 Kč
Světové strany - pohyb po mříži Světové strany - pohyb po mříži
Obsah 6x skupina deseti instrukcí k nalezení pokladu, 2x celý název: sever, jih,...; zbylé jako S, J, ... 2 skupiny lze zobrazovat přímo na přiložených mapách, 4 skupiny pouze jako instrukce a jedna univerzální mapa - vhodné k zalaminování a opakovatelnému použití, 1x mapa světa s rozmístěnými zvířaty žák doplňuje chybějící údaje ve větách, např.: Šest polí na východ od žraloka žije žirafa, tři pole severně od želvy žije žralok. Způsob práce S mapou pokladu: Vytiskněte prázdné mapy, zalaminujte, žáci dle instrukcí stíratelným fixem do mapy vyznačují cestu, po společné kontrole smažeme a hledáme další poklad. Další využití prázdné mapy: po vyčerpání 6 skupin zadání v tomto materiálu, učitel diktuje žákům svoji cestu a žáci řeší, jeden žák diktuje cestu zbytku třídy, poté další a další žák, ve dvojici: každý žák napíše na zalaminovanou mapu cestu k pokladu, předá spolužákovi, který řeší a pak si zpátky vymění ke kontrole, Se zvířaty na mapě: Po vyplnění mých 20 vět tvoří žáci: do dvojice, každý vytvoří své věty, v lavici prohodí, po vyplnění si vrátí a tvůrce vět zkontroluje spolužákovo doplnění, jedna skupina žáků tvoří věty pro další skupinu žáků, pak se vyřešené věty vrátí původní skupině, která věty zkontroluje, práce pro třídu: žák zvolí zvíře, např. chobotničku a ostatní žáci říkají, že 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín atd... tuto aktivitu můžete otočit. Žák hlásí: myslím si zvíře, 3 pole severně žije zajíc, 1 pole západně lev a 1 pole východně delfín, jaké zvíře si myslím? Řešení: Chobotnička.
UUCZ-372626
Prvouka>Pracovní listy>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00