Živly - Karty her

Živly - Karty her
Část souboru Živly - Celá sada

Tento soubor je možná trochu více mířen na pedagogy, kterým by mohl usnadnit práci :) Při přípravě či psaní plánu nebudete muset složitě hledat a vymýšlet, ale bude mít nachytáno. Karty také určitě uvítají děti, když jim bude dlouhá chvíle nebo budou chtít mít možnost vlastní volby. 

Soubor je složen celkem ze 12 karet, na kterých najdete pohybové hry s krátkou motivací, které jsou tématicky zaměřené na živly. Ke každému živlu si můžete vybrat jednu ze tří her - klidových, na rozběhání, postřehových a podobně, snad si zkrátka vybere každý. Součástí je i úvodní informační karta, zadní strana a také 4 živelné karty - karty s názvem a obrázkem živlu.

Hry v souboru nejsou nic převratného a zcela nového. Některé určitě znáte, ponechala jsem je víceméně v "originální" verzi, jiné jsem ale tématicky přetvořila. Najdete tam třeba klasické Rybičky, rybáři nebo Všechno létá, co peří má, ale například i hru na Krtka a žížalu, která je obměnou hry na kočku a myšku. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- V jednotlivých hrách dítě odhaduje své síly, učí se hodnotit svoje osobní pokroky i oceňovat výkony druhých
- V průběhu her se dítě domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci
- Při týmových hrách 
se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, při společných činnostech se domlouvá a spolupracuje; v běžných situacích uplatňuje základní společenské návyky a pravidla společenského styku; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy

Příklad cílů
- Při poslouchání pravidel a následné domluvě je cílem rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) je nedílnou součástí této aktivity
- Rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu je součástí komunikace mezi hráči
- Dítě při problému při hře rozvíjí tvořivé myšlení, řešení problémů, tvořivé sebevyjádření

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

375550
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Bacily - Pracovní listy Součást souboru Bacily - Celá sada Soubor plný barev a trochu popuštěné fantazie. U souborů se
50.00 Kč
235663
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Třísložkové karty
Třísložkové karty k masopustu Jedná se o montessori aktivitu pro děti různých věkových kategorií. Karty jsou složeny ze
55.00 Kč
222367
Vlastivěda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy a karty činností si můžete do kalendáře libovolně nakombinovat, jak se vám zrovna bude hodit. V souboru
50.00 Kč
223053
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivita je vhodná jako doplnění souboru Zimní stopování. Děti si mohou procvičit, zda zvířata vystopovaly správně a
0.00 Kč
Živly - Karty her Živly - Karty her
Živly - Karty her Část souboru Živly - Celá sada Tento soubor je možná trochu více mířen na pedagogy, kterým by mohl usnadnit práci :) Při přípravě či psaní plánu nebudete muset složitě hledat a vymýšlet, ale bude mít nachytáno. Karty také určitě uvítají děti, když jim bude dlouhá chvíle nebo budou chtít mít možnost vlastní volby.  Soubor je složen celkem ze 12 karet, na kterých najdete pohybové hry s krátkou motivací, které jsou tématicky zaměřené na živly. Ke každému živlu si můžete vybrat jednu ze tří her - klidových, na rozběhání, postřehových a podobně, snad si zkrátka vybere každý. Součástí je i úvodní informační karta, zadní strana a také 4 živelné karty - karty s názvem a obrázkem živlu. Hry v souboru nejsou nic převratného a zcela nového. Některé určitě znáte, ponechala jsem je víceméně v "originální" verzi, jiné jsem ale tématicky přetvořila. Najdete tam třeba klasické Rybičky, rybáři nebo Všechno létá, co peří má, ale například i hru na Krtka a žížalu, která je obměnou hry na kočku a myšku.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - V jednotlivých hrách dítě odhaduje své síly, učí se hodnotit svoje osobní pokroky i oceňovat výkony druhých- V průběhu her se dítě domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci - Při týmových hrách se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, při společných činnostech se domlouvá a spolupracuje; v běžných situacích uplatňuje základní společenské návyky a pravidla společenského styku; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisyPříklad cílů - Při poslouchání pravidel a následné domluvě je cílem rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) je nedílnou součástí této aktivity - Rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu je součástí komunikace mezi hráči - Dítě při problému při hře rozvíjí tvořivé myšlení, řešení problémů, tvořivé sebevyjádření Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 
UUCZ-294149
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌍 Den Země
35.00