Já mám! Kdo má? Tělesná výchova

Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 233.73 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 8. 2025
Sdílet:

Jak materiál použít: 

  • Rozdejte žákům – jeden žák předvede svůj cvik, ostatní hledají navazující kartičku. Řetězová reakce pokračuje, dokud se nevyčerpají všechny kartičky.
  • Cviky jsou převážně posilovací – doporučuje se je žákům předem ukázat.
  • Výdrž u každého cviku lze nastavit na 10–20 sekund. 

Další varianty využití kartiček: 

  • Společná posilovací hodina – celá třída cvičí zároveň se žákem, který má kartičku.
  • Stanoviště – kartičky rozmístěte po tělocvičně a žáci postupně plní jednotlivé cviky.
  • Rychlá rozcvička – vyberte náhodně několik kartiček a zařaďte je do úvodu hodiny.
  • Soutěžní varianta – rozdělte třídu do skupin a sledujte, která skupina odcvičí sérii cviků rychleji nebo s větší výdrží.

Další produkty od autora Veronika Voráčková

811954
Anglický jazyk
Ostatní
Materiál obsahuje kartičky na kterých jsou psané číslovky od 0 do 20 anglicky, česky, zobrazeny číslovkou a znázorněny
25.00 Kč
812060
Matematika
1., 2.
Ostatní
Materiál si vytiskněte, z druhé strany tužkou napište výsledek a zalaminujte. Žáci na kartičky píší mazacím fixem, který
35.00 Kč
932352
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin s květinovým vzorem Vytiskněte kartičky na formát A4 a zalaminujte pro delší životnost Rozstříhejte na
35.00 Kč
827197
Nezařazené k předmětu
1.
Skládačky
Materiál si vytiskněte a zalaminujte. U každého úkolu je krátký popis co s daným materiálem dělat. Žáky u zápisu bude
100.00 Kč
Já mám! Kdo má? Tělesná výchova Já mám! Kdo má? Tělesná výchova
Jak materiál použít: Rozdejte žákům – jeden žák předvede svůj cvik, ostatní hledají navazující kartičku. Řetězová reakce pokračuje, dokud se nevyčerpají všechny kartičky. Cviky jsou převážně posilovací – doporučuje se je žákům předem ukázat. Výdrž u každého cviku lze nastavit na 10–20 sekund. Další varianty využití kartiček: Společná posilovací hodina – celá třída cvičí zároveň se žákem, který má kartičku. Stanoviště – kartičky rozmístěte po tělocvičně a žáci postupně plní jednotlivé cviky. Rychlá rozcvička – vyberte náhodně několik kartiček a zařaďte je do úvodu hodiny. Soutěžní varianta – rozdělte třídu do skupin a sledujte, která skupina odcvičí sérii cviků rychleji nebo s větší výdrží.
UUCZ-939297
Tělesná výchova>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ>🏅 Sport
35.00