Já mám! Kdo má? Tělesná výchova

Téma:
Počet stran:
7
Velikost: 410.43 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2025
Sdílet:

Jak materiál použít: 

  • Rozdejte žákům – jeden žák předvede svůj cvik, ostatní hledají navazující kartičku. Řetězová reakce pokračuje, dokud se nevyčerpají všechny kartičky.
  • Cviky jsou převážně posilovací – doporučuje se je žákům předem ukázat.
  • Výdrž u každého cviku lze nastavit na 10–20 sekund. 

Další varianty využití kartiček: 

  • Společná posilovací hodina – celá třída cvičí zároveň se žákem, který má kartičku.
  • Stanoviště – kartičky rozmístěte po tělocvičně a žáci postupně plní jednotlivé cviky.
  • Rychlá rozcvička – vyberte náhodně několik kartiček a zařaďte je do úvodu hodiny.
  • Soutěžní varianta – rozdělte třídu do skupin a sledujte, která skupina odcvičí sérii cviků rychleji nebo s větší výdrží.

Další produkty od autora Veronika Voráčková

812000
Český jazyk
1., 2.
Ostatní
Materiál je určen pro 1. a 2. třídu, obsahuje: 64 procvičovacích kartiček. Na kartičky píšeme mazacím fixem, který jde
35.00 Kč
933436
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Co materiál obsahuje? 34 laminovatelných stran – každé písmeno české abecedy má svou stránku Tiskací i psací forma
45.00 Kč
823329
Český jazyk
2., 3., 4.
Ostatní
Materiál je určen pro 2. až 4. třídu, obsahuje: 70 kartiček. Materiál si vytiskněte a zalaminujte. Žáci na kartičky píší
30.00 Kč
939393
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Jak materiál použít: Vytiskněte kartičky na formát A4 a zalaminujte pro delší životnost. Rozstříhejte na jednotlivé
40.00 Kč
Já mám! Kdo má? Tělesná výchova Já mám! Kdo má? Tělesná výchova
Jak materiál použít: Rozdejte žákům – jeden žák předvede svůj cvik, ostatní hledají navazující kartičku. Řetězová reakce pokračuje, dokud se nevyčerpají všechny kartičky. Cviky jsou převážně posilovací – doporučuje se je žákům předem ukázat. Výdrž u každého cviku lze nastavit na 10–20 sekund. Další varianty využití kartiček: Společná posilovací hodina – celá třída cvičí zároveň se žákem, který má kartičku. Stanoviště – kartičky rozmístěte po tělocvičně a žáci postupně plní jednotlivé cviky. Rychlá rozcvička – vyberte náhodně několik kartiček a zařaďte je do úvodu hodiny. Soutěžní varianta – rozdělte třídu do skupin a sledujte, která skupina odcvičí sérii cviků rychleji nebo s větší výdrží.
UUCZ-939297
Tělesná výchova>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ>🏅 Sport
35.00