Afrika - Já mám, kdo má?

Předmět:
Počet stran:
10
Velikost: 2.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 12. 2023
Sdílet:

Popis materiálu:

  • součástí je 30 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet)
  • jsou rozlišeny barevnou kompozicí
  • poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty

Princip hry:

  1. Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě).
  2. Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty.
  3. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku.
  4. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“ 

Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity.

Vytvoření karet:

  • jednotlivé karty vystříhejte 
  • pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír

Další produkty od autora Pančtelka

392164
Dějepis
5., 8.
Pracovní listy
Pracovní list na téma Marie Terezie. Psán v ich formě, která více žáky vtáhne do života této slavné panovnice. Soubor
35.00 Kč
455958
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
512348
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
439900
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
Afrika - Já mám, kdo má? Afrika - Já mám, kdo má?
Popis materiálu: součástí je 30 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet) jsou rozlišeny barevnou kompozicí poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty Princip hry: Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě). Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“  Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity. Vytvoření karet: jednotlivé karty vystříhejte  pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír
UUCZ-366190
Vlastivěda>Zeměpis>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
49.00