Antarktida - Já mám, kdo má?

Předmět:
Počet stran:
6
Velikost: 1.18 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 12. 2023
Sdílet:

Popis materiálu:

  • součástí je 30 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet)
  • jsou rozlišeny barevnou kompozicí
  • poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty

Princip hry:

  1. Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě).
  2. Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty.
  3. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku.
  4. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“ 

Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity.

Vytvoření karet:

  • jednotlivé karty vystříhejte 
  • pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír

Další produkty od autora Pančtelka

397573
Zeměpis
8.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
440623
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
439901
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
512348
Vlastivěda
5., 8., 9.
Já mám, kdo má
Popis materiálu: součástí je 30 karet na hru: Já mám, kdo má? poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty
35.00 Kč
Antarktida - Já mám, kdo má? Antarktida - Já mám, kdo má?
Popis materiálu: součástí je 30 karet na dvě různé hry: Já mám, kdo má? (2 x 30 karet) jsou rozlišeny barevnou kompozicí poslední strana obsahuje obrázek na zadní stranu karty Princip hry: Karty se rozdají mezi žáky. Na některé žáky zbydou i dvě kartičky (záleží na počtu žáků ve třídě). Začíná žák s kartou: „Já začínám hru,“ poté přečte otázku ve spodní části karty. Na dotaz reaguje žák s kartou, které odpovídá na danou otázku. Hru končí žák s kartou, kde je napsáno: „A končím hru!“  Menší doporučení: Poté co žák správně zařadí svojí kartu, tak ji obrátí na druhou stranu. Máte pak lepší přehled o tom, které karty již byly použity. Vytvoření karet: jednotlivé karty vystříhejte  pro použití ve třídách doporučuji materiál zalaminovat, aby vydržel déle, případně vytisknout na tvrdý papír
UUCZ-440809
Vlastivěda>Zeměpis>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00