OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast

Předmět:
Počet stran:
61
Velikost: 4.45 MB
Typ souboru: zip
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

250 oboustranných kartiček s otázkami a odpověďmi z učiva vlastivědy 4. třídy – naše vlast

 

Skvělá pomůcka k využití po celý školní rok.

250 oboustranných kartiček - z druhé strany odpověď ve dvou velikostech

 

1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky.

2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají.

3. Vědomostní soutěž družstev.

4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu.

5. Forma ústního zkoušení.

6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující.

7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět?

8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět?

9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme.

10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou.

11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.

 

Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:
ČJS-5-1-06  - rozlišuje hlavní orgány státní moci a některé jejich zástupce, symboly našeho státu a jejich význam
D-9-1-03 – orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu
D-9-6-03 – porovnání jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národů
D-9-5-04p, D-9-5-05p – uvede zásadní historické události v naší zemi v daném období
D-9-8-04p – chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

351459
Český jazyk - čtení
5.
Pracovní listy
Originální čtenářský deník pro páťáky. Verze pro dívky i chlapce. Soubor obsahuje 10 různých čtenářských záznamů, úvodní
80.00 Kč
395720
Dějepis
3., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Co se vlastně stalo toho 28. října? Plakát A3 o svátku do třídy. Pomůcka do prvouky, vlastivědy. Jedná se o vzdělávací
25.00 Kč
129032
Matematika
3.
Ostatní
Děti aktivní formou zjišťují, jak dlouho různé druhy odpadů zůstávají v přírodě. Soubor obsahuje: karty druhů odpadů a
40.00 Kč
545296
Přírodověda
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Přehled učiva
Ozvláštněte hodiny vlastivědy nebo zeměpisu nebo nástěnky ke Dni Země. Soubor obsahuje 20 A4 s číselnou zajímavostí o
45.00 Kč
OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast
250 oboustranných kartiček s otázkami a odpověďmi z učiva vlastivědy 4. třídy – naše vlast   Skvělá pomůcka k využití po celý školní rok. 250 oboustranných kartiček - z druhé strany odpověď ve dvou velikostech   1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky. 2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají. 3. Vědomostní soutěž družstev. 4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu. 5. Forma ústního zkoušení. 6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující. 7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět? 8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět? 9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme. 10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou. 11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.   Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.  Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:ČJS-5-1-06  - rozlišuje hlavní orgány státní moci a některé jejich zástupce, symboly našeho státu a jejich významD-9-1-03 – orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sleduD-9-6-03 – porovnání jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národůD-9-5-04p, D-9-5-05p – uvede zásadní historické události v naší zemi v daném obdobíD-9-8-04p – chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti
UUCZ-110140
Vlastivěda>Zeměpis>Přehled učiva>Ostatní>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
75.00