OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast

Předmět:
Počet stran:
61
Velikost: 4.45 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

250 oboustranných kartiček s otázkami a odpověďmi z učiva vlastivědy 4. třídy – naše vlast

 

Skvělá pomůcka k využití po celý školní rok.

250 oboustranných kartiček - z druhé strany odpověď ve dvou velikostech

 

1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky.

2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají.

3. Vědomostní soutěž družstev.

4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu.

5. Forma ústního zkoušení.

6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující.

7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět?

8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět?

9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme.

10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou.

11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.

 

Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:
ČJS-5-1-06  - rozlišuje hlavní orgány státní moci a některé jejich zástupce, symboly našeho státu a jejich význam
D-9-1-03 – orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu
D-9-6-03 – porovnání jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národů
D-9-5-04p, D-9-5-05p – uvede zásadní historické události v naší zemi v daném období
D-9-8-04p – chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti

Další produkty od autora Katka Helisová

43062
Matematika - geometrie
4., 5.
Výzdoba třídy
Dva "běhací" kvízy s šifrou z geometrie pro opakování na konci roku. Ideální pro učení v přírodě! Soubor obsahuje: · hra
40.00 Kč
312794
Český jazyk - sloh
4., 5., 6.
Pracovní listy
Soubor tří pracovních listů, které vedou žáka k napsání dokonalé slohové práce o mamince - charakteristika a popis
40.00 Kč
420131
Dějepis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
To základní o událostech 17. listopadu a následujících dnech na jednom plakátě. Vyvěste plakát do třídy, chodby nebo
32.00 Kč
14048
Pracovní činnosti
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Panel do třídy nebo výtvarné učebny, pohle něhož si žáci sami nachystají pomůcky. Ušetřete si čas. Učte děti
35.00 Kč
OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast
250 oboustranných kartiček s otázkami a odpověďmi z učiva vlastivědy 4. třídy – naše vlast   Skvělá pomůcka k využití po celý školní rok. 250 oboustranných kartiček - z druhé strany odpověď ve dvou velikostech   1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky. 2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají. 3. Vědomostní soutěž družstev. 4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu. 5. Forma ústního zkoušení. 6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující. 7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět? 8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět? 9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme. 10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou. 11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.   Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.   Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy: ČJS-5-1-06  - rozlišuje hlavní orgány státní moci a některé jejich zástupce, symboly našeho státu a jejich význam D-9-1-03 – orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu D-9-6-03 – porovnání jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národů D-9-5-04p, D-9-5-05p – uvede zásadní historické události v naší zemi v daném období D-9-8-04p – chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti
UUCZ-110140
Vlastivěda>Zeměpis>Přehled učiva>Ostatní>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
75.00