OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast

Předmět:
Počet stran:
61
Velikost: 4.45 MB
Typ souboru: zip
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

250 oboustranných kartiček s otázkami a odpověďmi z učiva vlastivědy 4. třídy – naše vlast

 

Skvělá pomůcka k využití po celý školní rok.

250 oboustranných kartiček - z druhé strany odpověď ve dvou velikostech

 

1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky.

2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají.

3. Vědomostní soutěž družstev.

4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu.

5. Forma ústního zkoušení.

6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující.

7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět?

8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět?

9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme.

10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou.

11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.

 

Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:
ČJS-5-1-06  - rozlišuje hlavní orgány státní moci a některé jejich zástupce, symboly našeho státu a jejich význam
D-9-1-03 – orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu
D-9-6-03 – porovnání jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národů
D-9-5-04p, D-9-5-05p – uvede zásadní historické události v naší zemi v daném období
D-9-8-04p – chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

730975
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Spojte síly a postavte si velký vánoční strom! Jako adventní do třídy nebo sestavte na chodbu jeden obří vánoční strom a
45.00 Kč
110955
Matematika
5., 6.
Ostatní
Běhací hry k použití do hodin, pracovní listy, kartičky, prázdné pracovní k vlastní úpravě, obrázky pro učitele k
65.00 Kč
432501
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Přehled učiva
Nejčastějní chytáky v učivu o vyjmenovaných slovech názorně a barevně. Žádné stříhání ani lepení. Plakáty stačí
59.00 Kč
123896
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Povídej mi o své knize, povídej mi o svém čtenářství. Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na
55.00 Kč
OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast OPAKOVACÍ KARTIČKY z vlastivědy - 4. třída - Naše vlast
250 oboustranných kartiček s otázkami a odpověďmi z učiva vlastivědy 4. třídy – naše vlast   Skvělá pomůcka k využití po celý školní rok. 250 oboustranných kartiček - z druhé strany odpověď ve dvou velikostech   1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky. 2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají. 3. Vědomostní soutěž družstev. 4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu. 5. Forma ústního zkoušení. 6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující. 7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět? 8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět? 9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme. 10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou. 11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.   Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.  Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:ČJS-5-1-06  - rozlišuje hlavní orgány státní moci a některé jejich zástupce, symboly našeho státu a jejich významD-9-1-03 – orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sleduD-9-6-03 – porovnání jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národůD-9-5-04p, D-9-5-05p – uvede zásadní historické události v naší zemi v daném obdobíD-9-8-04p – chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti
UUCZ-110140
Vlastivěda>Zeměpis>Přehled učiva>Ostatní>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
75.00