Opakovací kartičky - LIDSKÉ TĚLO - přírodověda

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
33
Velikost: 5.2 MB
Typ souboru: zip
Prodávající DUHOVÁ PASTELKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. 250 oboustranných kartiček s otázkami z učiva přírodovědy – 5. třída – lidské tělo (A4, A5)

 

 

Žáci se učí sami! Vhodné pro 5. a 6. třídu.

 

Náměty na využití:

1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky.

2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají.

3. Vědomostní soutěž družstev.

4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu.

5. Forma ústního zkoušení.

6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující.

7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět?

8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět?

9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme.

10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou.

11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění.

Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:
ČJS-5-5-01 – využívá poznatky o lidském těle k podpoře vlastního zdravého způsobu života
 

 

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

164434
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Kdy materiál použít? funkční výzdoba třídy komunitní kruh adaptační kurzy začátek roku - poznávám své spolužáky začátek
45.00 Kč
340160
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Podpořte aktivní zapojení všech členů skupiny, zlepšení komunikace a spolupráce a umožněte rozdělení úkolů a
35.00 Kč
457869
Český jazyk - literatura
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Přehled učiva k tématu figury, procvičovací kartičky. Soubor obsahuje: · 15 A4 plakátů – přehled učiva · kartičky k
75.00 Kč
38199
Český jazyk - gramatika
4., 5.
Didaktické hry
Procvičujte učivo ČJ a M hravou formou. Vhodné pro konec 4. třídy a začátek 5. třídy Brožuru můžete využít vcelku jako
53.00 Kč
Opakovací kartičky - LIDSKÉ TĚLO - přírodověda Opakovací kartičky - LIDSKÉ TĚLO - přírodověda
Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. 250 oboustranných kartiček s otázkami z učiva přírodovědy – 5. třída – lidské tělo (A4, A5)     Žáci se učí sami! Vhodné pro 5. a 6. třídu.   Náměty na využití: 1. Žáci se zkoušejí navzájem – ve dvojicích. Dvojice žáků dostane např. 20 otázek. Žáci střídavě odpovídají otázky. Kartičku za správně zodpovězenou otázku si ponechají. Po vyčerpání všech otázek si žáci spočítají získané kartičky. 2. Každému žákovi dáme jednu kartičku, jeho úkolem je zeptat se na danou otázku všech spolužáků. Žáci se pohybují po třídě a navzájem si pokládají otázky a odpovídají. 3. Vědomostní soutěž družstev. 4. Opakování na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje jednu otázku, kterou zodpoví. Tip: Otázka, na kterou žák nezná odpověď, příští vyučovací hodinu zopakujeme hned v úvodu. 5. Forma ústního zkoušení. 6. Několik kartiček vyvěsíme ve třídě. Úkolem žáků je ve dvojici společně zapsat odpovědi do sešitu. Správnost zkontroluje vyučující. 7. Na kolik otázek za sebou dokážeš bezchybně odpovědět? 8. Máš minutu/dvě/tři, na kolik kartiček dokážeš odpovědět? 9. Dvojice žáků, např. u tabule, napíše odpověď na tutéž otázku. Odpovědi poté porovnáme. 10. Využít v kruhu při hře Tik Tak s tikající bombou. 11. Soutěž – po dohodnutou dobu, např. 1 týden, vyvěsíme každé ráno na nástěnku 1-3 otázky. Na lístek žák napíše odpovědi a lístek podepíše. Po uplynutí stanoveného data vyučující odpovědi zkontroluje, vyhodnotí a vítěze odmění. Vytisknout barevně, pro delší životnost zalaminovat a rozstříhat. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Očekávané výstupy:ČJS-5-5-01 – využívá poznatky o lidském těle k podpoře vlastního zdravého způsobu života   
UUCZ-132400
Přírodověda>Ostatní>5.>6.>🫁 Lidské tělo
80.00