Sousední státy ČR

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ewča Záhořík
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 5. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

1) Čtysměrka 34 slov, kdy žáci doplňují nejprve do tabulky, ke kterému státu daný výraz patří

2) Třídění slov ze čtysměrky zda se jedná o město, řeku, vrchol, pohoří a další

3) Poznej stát podle místa - připravená je dvojstránka plná fotografií památek a zajímavých měst. Žáci nejprve tipují, ke kterému státu by mohlo patřit.

4) Další aktivita - velké fotografie památek + popisky - přiřaď k sobě

Vzdělávací materiál pro ZŠ - umožňuje žákům osvojit si strategie učení a motivovat je pro celoživotní učení, podněcuje žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a k řešení problémů, rozvíjí u žáků schopnost spolupracovat 

Další produkty od autora Ewča Záhořík

607942
Český jazyk - čtení
1., 2.
Pexeso
Materiál obsahuje 100 slov a k nim 100 obrázků. Můžete použít pro čtení s porozuměním, kdy žáci k sobě přiřazují slovo a
40.00 Kč
373166
Český jazyk - literatura
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál Svatý Martin můžete použít všechny pracovní listy v jeden den. Najdete zde hru Běhavku, která má důraz na
25.00 Kč
607006
Český jazyk
2.
Výzdoba třídy
Přehled měkkých a tvrdých souhlásek, vhodné použití na výzdobu třídy nebo na tabuli jako přehled probíraného učiva. Jsou
30.00 Kč
322330
Prvouka
1., 2., 3.
Pracovní listy
Tento materiál obsahuje 10 pracovních listů k základním tématům, které se probírají v prvouce během 1.-3. ročníku -
49.00 Kč
Sousední státy ČR Sousední státy ČR
Materiál obsahuje: 1) Čtysměrka 34 slov, kdy žáci doplňují nejprve do tabulky, ke kterému státu daný výraz patří 2) Třídění slov ze čtysměrky zda se jedná o město, řeku, vrchol, pohoří a další 3) Poznej stát podle místa - připravená je dvojstránka plná fotografií památek a zajímavých měst. Žáci nejprve tipují, ke kterému státu by mohlo patřit. 4) Další aktivita - velké fotografie památek + popisky - přiřaď k sobě Vzdělávací materiál pro ZŠ - umožňuje žákům osvojit si strategie učení a motivovat je pro celoživotní učení, podněcuje žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a k řešení problémů, rozvíjí u žáků schopnost spolupracovat 
UUCZ-421219
Vlastivěda>Pracovní listy>3.>4.>5.
40.00