Sousední státy ČR

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ewča Záhořík
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 5. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

1) Čtysměrka 34 slov, kdy žáci doplňují nejprve do tabulky, ke kterému státu daný výraz patří

2) Třídění slov ze čtysměrky zda se jedná o město, řeku, vrchol, pohoří a další

3) Poznej stát podle místa - připravená je dvojstránka plná fotografií památek a zajímavých měst. Žáci nejprve tipují, ke kterému státu by mohlo patřit.

4) Další aktivita - velké fotografie památek + popisky - přiřaď k sobě

Vzdělávací materiál pro ZŠ - umožňuje žákům osvojit si strategie učení a motivovat je pro celoživotní učení, podněcuje žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a k řešení problémů, rozvíjí u žáků schopnost spolupracovat 

Další produkty od autora Ewča Záhořík

634729
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
Hrátky s abecedou - stačí vám pouze 3 tabulky na procvičování. Uvnitř v průvodním listu napsáno 10 využití různými
35.00 Kč
400205
Prvouka
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje : 1) Hra Běhavka - běhací hra pro dvojice či skupiny. Matematika spojená s hledáním slov. Výsledkem je
30.00 Kč
323028
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál obsahuje čtyřsměrky ke každému okruhu vyjmenovaných slov + navíc další pracovní list, kde si žáci pokaždé jinak
49.00 Kč
605798
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Přehled učiva na zeď: násobilka 2-10 sudá a lichá čísla početní operace zaokrouhlování větší, menší Stačí vytisknout a
40.00 Kč
Sousední státy ČR Sousední státy ČR
Materiál obsahuje: 1) Čtysměrka 34 slov, kdy žáci doplňují nejprve do tabulky, ke kterému státu daný výraz patří 2) Třídění slov ze čtysměrky zda se jedná o město, řeku, vrchol, pohoří a další 3) Poznej stát podle místa - připravená je dvojstránka plná fotografií památek a zajímavých měst. Žáci nejprve tipují, ke kterému státu by mohlo patřit. 4) Další aktivita - velké fotografie památek + popisky - přiřaď k sobě Vzdělávací materiál pro ZŠ - umožňuje žákům osvojit si strategie učení a motivovat je pro celoživotní učení, podněcuje žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a k řešení problémů, rozvíjí u žáků schopnost spolupracovat 
UUCZ-421219
Vlastivěda>Pracovní listy>3.>4.>5.
40.00