Sousední státy ČR

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ewča Záhořík
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 5. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

1) Čtysměrka 34 slov, kdy žáci doplňují nejprve do tabulky, ke kterému státu daný výraz patří

2) Třídění slov ze čtysměrky zda se jedná o město, řeku, vrchol, pohoří a další

3) Poznej stát podle místa - připravená je dvojstránka plná fotografií památek a zajímavých měst. Žáci nejprve tipují, ke kterému státu by mohlo patřit.

4) Další aktivita - velké fotografie památek + popisky - přiřaď k sobě

Vzdělávací materiál pro ZŠ - umožňuje žákům osvojit si strategie učení a motivovat je pro celoživotní učení, podněcuje žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a k řešení problémů, rozvíjí u žáků schopnost spolupracovat 

Další produkty od autora Ewča Záhořík

393028
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Jednoduchý dotazník s připravenými odpovědi pro sebehodnocení žáků. Dvě oblasti: 1) Já a třída - příprava na hodinu
25.00 Kč
634729
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
Hrátky s abecedou - stačí vám pouze 3 tabulky na procvičování. Uvnitř v průvodním listu napsáno 10 využití různými
35.00 Kč
322450
Přírodověda
3., 4., 5.
Pracovní listy
Ještě více čtyřsměrek pro více zábavy a luštění pro děti. Tento materiál přináší všechny kategorie živočichů - SAVCI
49.00 Kč
608239
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Ostatní
Materiál obsahuje 60 slov k rozluštění. Stačí soubor stáhnout, vytisknout, zalaminovat a používat. Bližší využití v
35.00 Kč
Sousední státy ČR Sousední státy ČR
Materiál obsahuje: 1) Čtysměrka 34 slov, kdy žáci doplňují nejprve do tabulky, ke kterému státu daný výraz patří 2) Třídění slov ze čtysměrky zda se jedná o město, řeku, vrchol, pohoří a další 3) Poznej stát podle místa - připravená je dvojstránka plná fotografií památek a zajímavých měst. Žáci nejprve tipují, ke kterému státu by mohlo patřit. 4) Další aktivita - velké fotografie památek + popisky - přiřaď k sobě Vzdělávací materiál pro ZŠ - umožňuje žákům osvojit si strategie učení a motivovat je pro celoživotní učení, podněcuje žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a k řešení problémů, rozvíjí u žáků schopnost spolupracovat 
UUCZ-421219
Vlastivěda>Pracovní listy>3.>4.>5.
40.00