Více o materiálu
Cíl hry:
- hra rozvíjí znalosti o umění prostřednictvím otázek a odpovědí, které propojují historické, stylistické a ikonografické souvislosti
- žáci si hravou formou upevňují pojmy a objevují zajímavosti spojené s uměleckými díly a směry
Výchovně-vzdělávací cíle:
- rozvoj kritického myšlení - žáci se učí klást otázky a hledat souvislosti
- podpora samostatného učení - hra umožňuje individuální i skupinovou práci
- opakování a prohlubování znalostí - propojuje dějiny umění s konkrétními díly a umělci
- kreativní učení - podporuje diskuzi, interpretaci a hlubší pochopení uměleckých témat
Zařazení do výuky
- jako aktivitu pro rychlejší žáky - ti, kteří dokončí výtvarný úkol dříve, mohou smysluplně využít čas ke hře, aniž by byli zahlceni jiným náhradním zadáním
- jako součást skupinové práce - hra může být zařazena jako týmová aktivita na zopakování témat
- jako úvod do nového učiva - otázky mohou sloužit jako motivace k diskuzi
- jako domácí opakovací aktivitu - žáci mohou hrát i ve volném čase, čímž si nenásilně upevňují znalosti
Součástí balení je návod ke hře a šablona na výrobu krabičky.