Obří omalovánka - Jarní les

Počet stran:
10
Velikost: 9.05 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Obří omalovánka na téma Jaro - Jarní les

Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. 
Tentokrát se jedná o trochu náročnější verzi, která je propracovaná do drobnějších detailů. 
Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát. 
Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky. 
Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku. 

Mimo omalovánky obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim
- Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy
- Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat

Příklad cílů
- Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření)
- Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky
- Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.)

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

301617
Výtvarná výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Dokonči obrázek Tento soubor je složen z 20 stran s obrázky, které má dítě za úkol dokončit. Obrázky na první pohled
55.00 Kč
207379
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Soubor BACILY Soubor plný barev a trochu popuštěné fantazie. U souborů se snažím využívat relevantní zdroje a pravdu
200.00 Kč
235854
Výtvarná výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obří omalovánka na téma Zima - zimní sporty Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové
30.00 Kč
231449
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Lednový pranostikář je souborem ručně malovaných pranostik na každý den v měsíci. Obsahuje 31 karet s pranostikami a
75.00 Kč
Obří omalovánka - Jarní les Obří omalovánka - Jarní les
Obří omalovánka na téma Jaro - Jarní les Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4.  Tentokrát se jedná o trochu náročnější verzi, která je propracovaná do drobnějších detailů.  Takové omalovánky mohou být využívány na výzdobu třídy či pokojíčku, protože ve výsledku vytvoří opravdu obří plakát.  Výsledná velikost je ideální na doplnění nástěnky.  Pokud jsou využívány v kolektivu, podněcují spolupráci a nutí ke snaze se domluvit na výsledku.  Mimo omalovánky obsahuje materiál také krátký návod ke kompletaci.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - V rámci společné volby při kreslení či malování se spolupodílí na společných rozhodnutích; přijímá vyjasněné a zdůvodněné povinnosti; dodržuje dohodnutá a pochopená pravidla a přizpůsobuje se jim - Při důležité prvotní kompletaci omalovánky se dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, domlouvá se a spolupracuje; je schopné respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy - Při společném malování spolu s dalšími se dítě učí plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat Příklad cílů - Při barevném zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření) - Lepení, stříhání, malování či kreslení vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností v rámci jemné motoriky - Při společné domluvě postupu dochází k vytváření prosociálních postojů (rozvoj sociální citlivosti, tolerance, respektu, přizpůsobivosti apod.) Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu. 
UUCZ-278162
Výtvarná výchova>Nezařazené k předmětu>Omalovánky>Výzdoba třídy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌸 Jaro>🌦️ Roční období>🌱 Rostliny
35.00