Já mám kdo má Geometrické tvary

Počet stran:
6
Velikost: 10.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 6. 2022
Sdílet:

Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...?

Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít

je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce.

Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.)

Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)

Další produkty od autora Mladá učitelka

45852
Hudební výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Nejste si jisté při hře na klavír a raději se držíte pouze známých jednoduchých lidových písní? Co takhle je občas
95.00 Kč
295079
Nezařazené k předmětu
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má - MLÁĎÁTKA ➖ kůzlátko, štěňátko, koťátko, jehňátko, selátko, kuřátko, hříbátko, housátko, kachňátko
40.00 Kč
212352
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Projekty
VÁNOČNÍ PÁTRAČKA Pomůžete najít vánočnímu skřítkovi ztracené Vánoce? Po ploše (ve školce, škole, doma nebo venku)
65.00 Kč
155282
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
“Já mám, kdo má- popiš obrázek”👄 ◽️Rozvoj slovní zásoby, mluveného projevu, skladby vět a logického uvažování. ▪️28
40.00 Kč
Já mám kdo má Geometrické tvary Já mám kdo má Geometrické tvary
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...? Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce. Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.) Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)
UUCZ-37484
Matematika - geometrie>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00