Já mám, kdo má - BARVY

Ročník:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 6.79 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mladá učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 4. 2022
Sdílet:

Začíná dítě s kartou označenou slovem start.

"Já mám žlutou barvu”. Kdo má světle zelenou?”

Ten, kdo má kartu se světle zelenou skvrnou, se zařadí

vedle něj a pokračuje stejně. "Já mám světle zelenou barvu,

kdo má...?”

Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu.

Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce.

Karty se dají využít i jako domino nebo lze karty využít

při pohybové chvilce (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád

na začátku, najde navazující a doběhne k němu.)

Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti

(určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)

+ karty s prázdnými skvrnami např. k vytvoření (vybarvení) hry samotnými dětmi či k přidání dalších barev dle vašeho uvážení.

Další produkty od autora Mladá učitelka

38715
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
〰️NÁPADNÍK AKTIVIT 🌈BARVY DUHY🍭 50,- A, B, C, Č, D, Ď, E, F, G, H, CH, I, J, K, L, M, N, Ň, O, P, Q, R, Ř, S, Š, Ť, Ť, U
50.00 Kč
212352
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Projekty
VÁNOČNÍ PÁTRAČKA Pomůžete najít vánočnímu skřítkovi ztracené Vánoce? Po ploše (ve školce, škole, doma nebo venku)
65.00 Kč
77291
Hudební výchova
Skládačky
🖤Čertovský NÁPADNÍK 🖤 1. Autorská čertovská písnička s pohybem🎵 2. Hledání rozdílů (6 variant) 3. Emoce 4. Čertohrátky s
50.00 Kč
27786
Přírodověda
Didaktické hry
Začalo to skládáním jednoduchých rýmovaných hádanek..a tak vznikl NÁPADNÍK AKTIVIT NA TÉMA JARNÍ KVĚTINY🌸 (SEDMIKRÁSKA
60.00 Kč
Já mám, kdo má - BARVY Já mám, kdo má - BARVY
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám žlutou barvu”. Kdo má světle zelenou?” Ten, kdo má kartu se světle zelenou skvrnou, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně. "Já mám světle zelenou barvu, kdo má...?” Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce. Karty se dají využít i jako domino nebo lze karty využít při pohybové chvilce (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.) Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.) + karty s prázdnými skvrnami např. k vytvoření (vybarvení) hry samotnými dětmi či k přidání dalších barev dle vašeho uvážení.
UUCZ-103266
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>🎨 Barvy
40.00