Christmas - I have Who has

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 1.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 11. 2023
Sdílet:

Díky obrázkovému slovníčku a hře „I have… Who has…?“ zpestříte hodinu AJ, uvedete Vaše děti do tématu Vánoce a procvičíte s nimi hravou formou především slovní zásobu, čtení v AJ, pozornost, postřeh a kooperaci ve skupině.

Materiál obsahuje 9 stran A4 – 2 sady hry po 24 kartičkách – jedna sada kombinuje ve dvojici obrázek a slovíčko na téma Vánoce, druhá sada – těžší úroveň – obsahuje pouze obrázky a oba žáci do dvojice musí znát slovíčko pro daný obrázek, aby se našli/doplnili se. Dále materiál obsahuje obrázkový slovníček (Americká verze – Santa Claus, sáně, sob…) omalovánku.

České Vánoce kartičky zde:

Vánoce a zima - hra Já mám Kdo má - Český jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma Vánoční čas v Anglii a Americe. Co vše se jim k tématu vybaví, jak se slaví Vánoce v Anglii a v Americe (Father Christmas versus Santa Claus). Jak se liší od českých tradic. Společně můžete projít slovíčka, obrázky a povídat si o možných aktivitách s nimi spojených.

 

Doporučuji při prvním kole hry nechat ve třídě (třeba na lavici či na tabuli) vyvěšený slovníček k nahlédnutí. Kartičky nejlépe zalaminovat.

S obrázkovým slovníčkem jde také pracovat na více způsobů - například roztříhat na jednotlivé kartičky a přiřazovat obrázek ke slovíčku, či naopak.

 

Hra „I have… Who has…?“

Úkolem žáků je hezky po sobě přečíst všech 24 karet, které na sebe postupně navazují – vždy obrázek + slovíčko, či obrázek + obrázek. Pokud je žáků méně než 24, vezmou si někteří do ruky více karet. Začít může kterýkoliv žák, který přečte celou svou kartu – přečte:

„I have“ + co má na obrázku, dále naváže otázkou „Who has“… a přečte nahlas slovo dole na kartičce, či slovíčko, kterým pojmenuje spodní obrázek. Ten žák, který má obrázek znamenající právě přečtené slovo, může pokračovat ve hře a také přečte celou svoji kartu. Hra končí přečtením a odložením všech karet. Žáci mohou přečtené karty postupně odkládat do řady na lavici či připevnit na tabuli. Pokud je žáků přesně 24, můžou utvořit sami ze sebe dlouhého hada/kruh.

 

Další produkty od autora Jana Valášková

322580
Francouzský jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dostupné i v AJ. Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a tipy na práci s materiálem). Text s obrázky
35.00 Kč
379908
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky obrázkovému slovníčku a hře „I have … Who has…?“ procvičíte s Vašimi dětmi hravou formou slovní zásobu na téma
35.00 Kč
436519
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Díky hře Bingo si děti krásně procvičí postřeh, uvědomí a zopakují si díky obrázkům tradiční symboly českých Vánoc a
25.00 Kč
364566
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a tipy na práci s materiálem). Text popisující první den ve škole
35.00 Kč
Christmas - I have Who has Christmas - I have Who has
Díky obrázkovému slovníčku a hře „I have… Who has…?“ zpestříte hodinu AJ, uvedete Vaše děti do tématu Vánoce a procvičíte s nimi hravou formou především slovní zásobu, čtení v AJ, pozornost, postřeh a kooperaci ve skupině. Materiál obsahuje 9 stran A4 – 2 sady hry po 24 kartičkách – jedna sada kombinuje ve dvojici obrázek a slovíčko na téma Vánoce, druhá sada – těžší úroveň – obsahuje pouze obrázky a oba žáci do dvojice musí znát slovíčko pro daný obrázek, aby se našli/doplnili se. Dále materiál obsahuje obrázkový slovníček (Americká verze – Santa Claus, sáně, sob…) a omalovánku. České Vánoce kartičky zde: Vánoce a zima - hra Já mám Kdo má - Český jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz) Tip na práci s materiálem: Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma Vánoční čas v Anglii a Americe. Co vše se jim k tématu vybaví, jak se slaví Vánoce v Anglii a v Americe (Father Christmas versus Santa Claus). Jak se liší od českých tradic. Společně můžete projít slovíčka, obrázky a povídat si o možných aktivitách s nimi spojených.   Doporučuji při prvním kole hry nechat ve třídě (třeba na lavici či na tabuli) vyvěšený slovníček k nahlédnutí. Kartičky nejlépe zalaminovat. S obrázkovým slovníčkem jde také pracovat na více způsobů - například roztříhat na jednotlivé kartičky a přiřazovat obrázek ke slovíčku, či naopak.   Hra „I have… Who has…?“ Úkolem žáků je hezky po sobě přečíst všech 24 karet, které na sebe postupně navazují – vždy obrázek + slovíčko, či obrázek + obrázek. Pokud je žáků méně než 24, vezmou si někteří do ruky více karet. Začít může kterýkoliv žák, který přečte celou svou kartu – přečte: „I have“ + co má na obrázku, dále naváže otázkou „Who has“… a přečte nahlas slovo dole na kartičce, či slovíčko, kterým pojmenuje spodní obrázek. Ten žák, který má obrázek znamenající právě přečtené slovo, může pokračovat ve hře a také přečte celou svoji kartu. Hra končí přečtením a odložením všech karet. Žáci mohou přečtené karty postupně odkládat do řady na lavici či připevnit na tabuli. Pokud je žáků přesně 24, můžou utvořit sami ze sebe dlouhého hada/kruh.  
UUCZ-432795
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Vánoce
35.00