A discussion fight

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 7.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Perez
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

Jak kartičky využít?

  • žáci hrají ve dvojicích, v menších skupinkách anebo se celá třída rozdělí do dvou velkých skupin jedna skupina hraje roli obhájce (obhajuje danou otázku) a druhá roli odpůrce (odporuje jim)
  • obě skupiny (oba žáci) spolu vzájemně diskutují a předhazují si důvody, proč mají pravdu a proč jejich oponenti pravdu nemají - mohou a nemusí dosáhnout společného koncensu
  • učitel dbá na to, aby se diskuze nevymkla tématu nebo aby se žáci do problému příliš neponořili a nezačali na sebe verbálně útočit - hraje roli moderátora diskuse
  • vyčerpá-li se téma, přecházíme na další u

Další produkty od autora Petra Perez

357451
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
JAK HRÁT? možno hrát v týmech nebo ve dvojicích obdoba naší české hry “tabu” nastavíme časomíru na libovolný čas
30.00 Kč
384775
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada obsahuje: osmisměrku se správnými odpověďmi psaní příběhu se strašidelnými slovíčky doplňovačku dle definicí V
0.00 Kč
365322
Anglický jazyk
8., 9., SŠ
Didaktické hry
konverzační kartičky kartičky vytiskněte, a aby déle vydržely, zalaminujte je, poté vystříhejte Jak kartičky využít
35.00 Kč
362263
Občanská výchova
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak kartičky využít? žáci mohou hrát buď ve skupinkách anebo odpovídat před třídou, buď volně anebo můžeme nastavit čas
30.00 Kč
A discussion fight A discussion fight
Jak kartičky využít? žáci hrají ve dvojicích, v menších skupinkách anebo se celá třída rozdělí do dvou velkých skupin jedna skupina hraje roli obhájce (obhajuje danou otázku) a druhá roli odpůrce (odporuje jim) obě skupiny (oba žáci) spolu vzájemně diskutují a předhazují si důvody, proč mají pravdu a proč jejich oponenti pravdu nemají - mohou a nemusí dosáhnout společného koncensu učitel dbá na to, aby se diskuze nevymkla tématu nebo aby se žáci do problému příliš neponořili a nezačali na sebe verbálně útočit - hraje roli moderátora diskuse vyčerpá-li se téma, přecházíme na další u
UUCZ-356222
Anglický jazyk>Nezařazené k předmětu>Ostatní>9.>SŠ>🌈 Wellbeing
40.00