A discussion fight

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 7.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Perez
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

Jak kartičky využít?

  • žáci hrají ve dvojicích, v menších skupinkách anebo se celá třída rozdělí do dvou velkých skupin jedna skupina hraje roli obhájce (obhajuje danou otázku) a druhá roli odpůrce (odporuje jim)
  • obě skupiny (oba žáci) spolu vzájemně diskutují a předhazují si důvody, proč mají pravdu a proč jejich oponenti pravdu nemají - mohou a nemusí dosáhnout společného koncensu
  • učitel dbá na to, aby se diskuze nevymkla tématu nebo aby se žáci do problému příliš neponořili a nezačali na sebe verbálně útočit - hraje roli moderátora diskuse
  • vyčerpá-li se téma, přecházíme na další u

Další produkty od autora Petra Perez

362263
Občanská výchova
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak kartičky využít? žáci mohou hrát buď ve skupinkách anebo odpovídat před třídou, buď volně anebo můžeme nastavit čas
30.00 Kč
367818
Anglický jazyk
8., 9., SŠ
Didaktické hry
sada obsahuje 136 konverzačních karet Jak kartičky využít? žáci mohou hrát buď ve skupinkách anebo odpovídat před třídou
50.00 Kč
361162
Anglický jazyk
7., 8., 9., SŠ
Didaktické hry
kartičky vytiskněte, a aby déle vydržely, zalaminujte je, poté vystříhejte Jak kartičky využít? žáci mohou hrát buď ve
35.00 Kč
383473
Anglický jazyk
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiály slouží k procvičení sloves na pokročilé úrovni set obsahuje 10 sloves k procvičení a 6 pracovních listů s
35.00 Kč
A discussion fight A discussion fight
Jak kartičky využít? žáci hrají ve dvojicích, v menších skupinkách anebo se celá třída rozdělí do dvou velkých skupin jedna skupina hraje roli obhájce (obhajuje danou otázku) a druhá roli odpůrce (odporuje jim) obě skupiny (oba žáci) spolu vzájemně diskutují a předhazují si důvody, proč mají pravdu a proč jejich oponenti pravdu nemají - mohou a nemusí dosáhnout společného koncensu učitel dbá na to, aby se diskuze nevymkla tématu nebo aby se žáci do problému příliš neponořili a nezačali na sebe verbálně útočit - hraje roli moderátora diskuse vyčerpá-li se téma, přecházíme na další u
UUCZ-356222
Anglický jazyk>Nezařazené k předmětu>Ostatní>9.>SŠ>🌈 Wellbeing
40.00