Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 9.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Lukešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty

 

TRIPEXESO

Varianta pexesa. Žáci hledají trojice (obrázek, české slovíčko, anglické slovíčko). Pokud trojici najdou, nechají si ji u sebe a poté si započtou bod. Karty můžete použít i jako spojovačku - karty jsou položeny obrázkem a slovy vzhůru a žáci dávají související karty k sobě.

 

BATTLESHIPS

Hra se hraje ve dvojici. Oba žáci si zakreslí své lodě do plánku (tedy 1x3 políčka, 2x2 políčka, 3x1 políčko). Lodě se nesmějí dotýkat, ale mohou být otočeny svisle. Jeden žák si vybere políčko, které chce zasáhnout. Oznámí ho stylem např. "Are you cold?". Pokud druhý žák odpoví "Yes, I am." (jelikož měl loď na tomto políčku), první žák si označí políčko jako zasažené (například křížkem). Pokud žák odpoví "No, I'm not." (jelikož neměl loď na tomto políčku), první žák si označí pole jako nezasažené (například tečkou), aby viděl, které políčko už zkusil. Poté se žáci vymění. Vyhrává ten žák, který potopí všechny protivníkovy lodě.

 

TRIMINO

Trimino je navrženo jako opakování tématu "Emotions". Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsáno slovíčko a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkalo české a anglické slovíčko. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Lukešová

397159
Dějepis
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 48 kartiček na procvičení tématu “totalitní režimy”. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
30.00 Kč
643567
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán na 1 vyučovací hodinu. Opakování paleolitu a dramatizace Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán
40.00 Kč
673736
Dějepis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje: kartičky k dělení do dvojic, čtveřic a šestic ve stylu puzzle až 15 obrázků vygenerovaných umělou
40.00 Kč
206398
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Postřehovky
57 karet na téma past simple - irregular verbs Žáci si procvičují výslovnost sloves v minulém čase + fixují si jejich
25.00 Kč
Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě
Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty   TRIPEXESO Varianta pexesa. Žáci hledají trojice (obrázek, české slovíčko, anglické slovíčko). Pokud trojici najdou, nechají si ji u sebe a poté si započtou bod. Karty můžete použít i jako spojovačku - karty jsou položeny obrázkem a slovy vzhůru a žáci dávají související karty k sobě.   BATTLESHIPS Hra se hraje ve dvojici. Oba žáci si zakreslí své lodě do plánku (tedy 1x3 políčka, 2x2 políčka, 3x1 políčko). Lodě se nesmějí dotýkat, ale mohou být otočeny svisle. Jeden žák si vybere políčko, které chce zasáhnout. Oznámí ho stylem např. "Are you cold?". Pokud druhý žák odpoví "Yes, I am." (jelikož měl loď na tomto políčku), první žák si označí políčko jako zasažené (například křížkem). Pokud žák odpoví "No, I'm not." (jelikož neměl loď na tomto políčku), první žák si označí pole jako nezasažené (například tečkou), aby viděl, které políčko už zkusil. Poté se žáci vymění. Vyhrává ten žák, který potopí všechny protivníkovy lodě.   TRIMINO Trimino je navrženo jako opakování tématu "Emotions". Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsáno slovíčko a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkalo české a anglické slovíčko. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-222002
Anglický jazyk>Pexeso>Ostatní>4.>5.>6.>😀 Emoce
25.00