Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 9.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty

 

TRIPEXESO

Varianta pexesa. Žáci hledají trojice (obrázek, české slovíčko, anglické slovíčko). Pokud trojici najdou, nechají si ji u sebe a poté si započtou bod. Karty můžete použít i jako spojovačku - karty jsou položeny obrázkem a slovy vzhůru a žáci dávají související karty k sobě.

 

BATTLESHIPS

Hra se hraje ve dvojici. Oba žáci si zakreslí své lodě do plánku (tedy 1x3 políčka, 2x2 políčka, 3x1 políčko). Lodě se nesmějí dotýkat, ale mohou být otočeny svisle. Jeden žák si vybere políčko, které chce zasáhnout. Oznámí ho stylem např. "Are you cold?". Pokud druhý žák odpoví "Yes, I am." (jelikož měl loď na tomto políčku), první žák si označí políčko jako zasažené (například křížkem). Pokud žák odpoví "No, I'm not." (jelikož neměl loď na tomto políčku), první žák si označí pole jako nezasažené (například tečkou), aby viděl, které políčko už zkusil. Poté se žáci vymění. Vyhrává ten žák, který potopí všechny protivníkovy lodě.

 

TRIMINO

Trimino je navrženo jako opakování tématu "Emotions". Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsáno slovíčko a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkalo české a anglické slovíčko. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

229014
Dějepis
6., 7.
Skládačky
Opakovací kruhy na témata: Arabská říše, Slované, Sámova říše, Velkomoravská říše, Vikingové, Anglie a Francie
25.00 Kč
342175
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
KOLÍČKOVÁNÍ 20 kartiček na procvičení reformace a protireformace. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
35.00 Kč
636541
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení 40 kartiček rolí k aktivitě 3 druhy
40.00 Kč
668669
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení témat: doba bronzová, doba železná, Keltové, Germáni, Slované Řešení přehněte dozadu, aby
30.00 Kč
Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě Feelings and emotions - trimino, tripexeso, lodě
Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty   TRIPEXESO Varianta pexesa. Žáci hledají trojice (obrázek, české slovíčko, anglické slovíčko). Pokud trojici najdou, nechají si ji u sebe a poté si započtou bod. Karty můžete použít i jako spojovačku - karty jsou položeny obrázkem a slovy vzhůru a žáci dávají související karty k sobě.   BATTLESHIPS Hra se hraje ve dvojici. Oba žáci si zakreslí své lodě do plánku (tedy 1x3 políčka, 2x2 políčka, 3x1 políčko). Lodě se nesmějí dotýkat, ale mohou být otočeny svisle. Jeden žák si vybere políčko, které chce zasáhnout. Oznámí ho stylem např. "Are you cold?". Pokud druhý žák odpoví "Yes, I am." (jelikož měl loď na tomto políčku), první žák si označí políčko jako zasažené (například křížkem). Pokud žák odpoví "No, I'm not." (jelikož neměl loď na tomto políčku), první žák si označí pole jako nezasažené (například tečkou), aby viděl, které políčko už zkusil. Poté se žáci vymění. Vyhrává ten žák, který potopí všechny protivníkovy lodě.   TRIMINO Trimino je navrženo jako opakování tématu "Emotions". Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsáno slovíčko a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkalo české a anglické slovíčko. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-222002
Anglický jazyk>Pexeso>Ostatní>4.>5.>6.>😀 Emoce
25.00