Karty pro reflexi hodiny III

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 1.86 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Flow4Teaching
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 12. 2024
Sdílet:

Proč jsem materiál vytvořila?

Často mi dělá potíž hodinu uzavřít - vměstnat do pouhých 45 minut ucelený obsah plný zábavných aktivit, informací a ještě hodinu reflektovat. Reflektivní karty jsou jednoduché, rychle vyplněné, efektivní a můžu tak dostat zpětnou vazbu od všech žáků. Proto je moc ráda využívám a z hodin jdu tak spokojenější právě díky pocitu ukončenosti hodiny.

Co v souboru najdete?

Pod čísly 1–10 se skrývají karty pro reflexi hodiny. Jsou zaměřené na různé oblasti – sebehodnocení, hodnocení učitele, ověření znalostí, shrnutí, propojování s již známými znalostmi, emoční hodnocení hodiny a další.

Každá karta je ve dvou variantách. Pdf soubor určený pro okamžitý tisk a obrázky, pokud byste potřebovali jinou velikost, případně je chtěli připojit například jako součást pracovního listu.

Jak s materiálem pracovat?

a) Práce s jednou kartou

Vyberte si jednu z karet podle toho, co chcete na konci hodiny ověřovat.

Mějte pro každého žáka jednu kartu, na konci hodiny jim je rozdejte. Buďto si je mohou nalepit do sešitu, nebo si je vyberte jako „propustku”, když budou odcházet ze třídy. Karty můžete použít i jako pouhou inspiraci. Vyberte si některou z otázek a položte ji „do placu” na konci hodiny. Vyvolejte poté několik žáků, aby vám otázku zodpověděli.

b) Práce se všemi kartami

Všechny karty rozstříhejte a dejte do pytlíčku. Žáci si poté kartu losují. Buďto mohou vylosovat jednu náhodnou kartu pro celou třídu, nebo si každý vylosuje svoji vlastní.

Následně nahlas odpovídají na otázku položenou na kartě.

Další produkty od autora Flow4Teaching

969390
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Proč materiál vzniknul? Tento taháček jsme vytvořili jako oporu pro žáky, kteří s němčinou teprve začínají. Cílem je jim
25.00 Kč
499105
Český jazyk
9., SŠ
Skládačky
Trimino je vhodná aktivita jak pro evokaci – vybavení si informací z předchozích hodin, tak pro reflexi, kolik si toho
100.00 Kč
958350
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pravidla třídy
Pravidla nemusí být nuda! Zapojte žáky do jejich tvorby a proměňte první hodiny v zážitek. Myšlenkové mapy, scénky
25.00 Kč
104636
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Proč jsem vytvořila tento materiál? Pro žáky je jedním z největších strašáků maturity její literární část. Proto jsem se
60.00 Kč
Karty pro reflexi hodiny III Karty pro reflexi hodiny III
Proč jsem materiál vytvořila?Často mi dělá potíž hodinu uzavřít - vměstnat do pouhých 45 minut ucelený obsah plný zábavných aktivit, informací a ještě hodinu reflektovat. Reflektivní karty jsou jednoduché, rychle vyplněné, efektivní a můžu tak dostat zpětnou vazbu od všech žáků. Proto je moc ráda využívám a z hodin jdu tak spokojenější právě díky pocitu ukončenosti hodiny.Co v souboru najdete?Pod čísly 1–10 se skrývají karty pro reflexi hodiny. Jsou zaměřené na různé oblasti – sebehodnocení, hodnocení učitele, ověření znalostí, shrnutí, propojování s již známými znalostmi, emoční hodnocení hodiny a další.Každá karta je ve dvou variantách. Pdf soubor určený pro okamžitý tisk a obrázky, pokud byste potřebovali jinou velikost, případně je chtěli připojit například jako součást pracovního listu.Jak s materiálem pracovat?a) Práce s jednou kartouVyberte si jednu z karet podle toho, co chcete na konci hodiny ověřovat.Mějte pro každého žáka jednu kartu, na konci hodiny jim je rozdejte. Buďto si je mohou nalepit do sešitu, nebo si je vyberte jako „propustku”, když budou odcházet ze třídy. Karty můžete použít i jako pouhou inspiraci. Vyberte si některou z otázek a položte ji „do placu” na konci hodiny. Vyvolejte poté několik žáků, aby vám otázku zodpověděli.b) Práce se všemi kartamiVšechny karty rozstříhejte a dejte do pytlíčku. Žáci si poté kartu losují. Buďto mohou vylosovat jednu náhodnou kartu pro celou třídu, nebo si každý vylosuje svoji vlastní.Následně nahlas odpovídají na otázku položenou na kartě.
UUCZ-745857
Anglický jazyk>Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00