Karty pro reflexi hodiny III

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 1.86 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Flow4Teaching
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 12. 2024
Sdílet:

Proč jsem materiál vytvořila?

Často mi dělá potíž hodinu uzavřít - vměstnat do pouhých 45 minut ucelený obsah plný zábavných aktivit, informací a ještě hodinu reflektovat. Reflektivní karty jsou jednoduché, rychle vyplněné, efektivní a můžu tak dostat zpětnou vazbu od všech žáků. Proto je moc ráda využívám a z hodin jdu tak spokojenější právě díky pocitu ukončenosti hodiny.

Co v souboru najdete?

Pod čísly 1–10 se skrývají karty pro reflexi hodiny. Jsou zaměřené na různé oblasti – sebehodnocení, hodnocení učitele, ověření znalostí, shrnutí, propojování s již známými znalostmi, emoční hodnocení hodiny a další.

Každá karta je ve dvou variantách. Pdf soubor určený pro okamžitý tisk a obrázky, pokud byste potřebovali jinou velikost, případně je chtěli připojit například jako součást pracovního listu.

Jak s materiálem pracovat?

a) Práce s jednou kartou

Vyberte si jednu z karet podle toho, co chcete na konci hodiny ověřovat.

Mějte pro každého žáka jednu kartu, na konci hodiny jim je rozdejte. Buďto si je mohou nalepit do sešitu, nebo si je vyberte jako „propustku”, když budou odcházet ze třídy. Karty můžete použít i jako pouhou inspiraci. Vyberte si některou z otázek a položte ji „do placu” na konci hodiny. Vyvolejte poté několik žáků, aby vám otázku zodpověděli.

b) Práce se všemi kartami

Všechny karty rozstříhejte a dejte do pytlíčku. Žáci si poté kartu losují. Buďto mohou vylosovat jednu náhodnou kartu pro celou třídu, nebo si každý vylosuje svoji vlastní.

Následně nahlas odpovídají na otázku položenou na kartě.

Další produkty od autora Flow4Teaching

923725
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Proč materiál vzniknul? Začátek školního roku bývá pro učitele náročný. Často hektický, zahlcený očekáváními (vlastními
79.00 Kč
979509
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Konverzační karty „Urlaub“ (A1/A2) Hledáte způsob, jak rychle a přirozeně rozmluvit žáky v hodinách němčiny? Tahle sada
29.00 Kč
979232
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Obrázkové karty Hledáte univerzální nástroj, který oživí hodiny, zapojí všechny žáky a otevře prostor pro tvořivost i
49.00 Kč
959245
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Proč materiál vzniknul? Tento materiál jsme připravili pro žáky základních a středních škol, kteří se s němčinou teprve
29.00 Kč
Karty pro reflexi hodiny III Karty pro reflexi hodiny III
Proč jsem materiál vytvořila?Často mi dělá potíž hodinu uzavřít - vměstnat do pouhých 45 minut ucelený obsah plný zábavných aktivit, informací a ještě hodinu reflektovat. Reflektivní karty jsou jednoduché, rychle vyplněné, efektivní a můžu tak dostat zpětnou vazbu od všech žáků. Proto je moc ráda využívám a z hodin jdu tak spokojenější právě díky pocitu ukončenosti hodiny.Co v souboru najdete?Pod čísly 1–10 se skrývají karty pro reflexi hodiny. Jsou zaměřené na různé oblasti – sebehodnocení, hodnocení učitele, ověření znalostí, shrnutí, propojování s již známými znalostmi, emoční hodnocení hodiny a další.Každá karta je ve dvou variantách. Pdf soubor určený pro okamžitý tisk a obrázky, pokud byste potřebovali jinou velikost, případně je chtěli připojit například jako součást pracovního listu.Jak s materiálem pracovat?a) Práce s jednou kartouVyberte si jednu z karet podle toho, co chcete na konci hodiny ověřovat.Mějte pro každého žáka jednu kartu, na konci hodiny jim je rozdejte. Buďto si je mohou nalepit do sešitu, nebo si je vyberte jako „propustku”, když budou odcházet ze třídy. Karty můžete použít i jako pouhou inspiraci. Vyberte si některou z otázek a položte ji „do placu” na konci hodiny. Vyvolejte poté několik žáků, aby vám otázku zodpověděli.b) Práce se všemi kartamiVšechny karty rozstříhejte a dejte do pytlíčku. Žáci si poté kartu losují. Buďto mohou vylosovat jednu náhodnou kartu pro celou třídu, nebo si každý vylosuje svoji vlastní.Následně nahlas odpovídají na otázku položenou na kartě.
UUCZ-745857
Anglický jazyk>Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00