Karty pro reflexi hodiny III

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 1.86 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Materiály od Veru
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 12. 2024
Sdílet:

Proč jsem materiál vytvořila?

Často mi dělá potíž hodinu uzavřít - vměstnat do pouhých 45 minut ucelený obsah plný zábavných aktivit, informací a ještě hodinu reflektovat. Reflektivní karty jsou jednoduché, rychle vyplněné, efektivní a můžu tak dostat zpětnou vazbu od všech žáků. Proto je moc ráda využívám a z hodin jdu tak spokojenější právě díky pocitu ukončenosti hodiny.

Co v souboru najdete?

Pod čísly 1–10 se skrývají karty pro reflexi hodiny. Jsou zaměřené na různé oblasti – sebehodnocení, hodnocení učitele, ověření znalostí, shrnutí, propojování s již známými znalostmi, emoční hodnocení hodiny a další.

Každá karta je ve dvou variantách. Pdf soubor určený pro okamžitý tisk a obrázky, pokud byste potřebovali jinou velikost, případně je chtěli připojit například jako součást pracovního listu.

Jak s materiálem pracovat?

a) Práce s jednou kartou

Vyberte si jednu z karet podle toho, co chcete na konci hodiny ověřovat.

Mějte pro každého žáka jednu kartu, na konci hodiny jim je rozdejte. Buďto si je mohou nalepit do sešitu, nebo si je vyberte jako „propustku”, když budou odcházet ze třídy. Karty můžete použít i jako pouhou inspiraci. Vyberte si některou z otázek a položte ji „do placu” na konci hodiny. Vyvolejte poté několik žáků, aby vám otázku zodpověděli.

b) Práce se všemi kartami

Všechny karty rozstříhejte a dejte do pytlíčku. Žáci si poté kartu losují. Buďto mohou vylosovat jednu náhodnou kartu pro celou třídu, nebo si každý vylosuje svoji vlastní.

Následně nahlas odpovídají na otázku položenou na kartě.

Další produkty od autora Materiály od Veru

257401
Český jazyk - literatura
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je zaměřený na procvičování autorů světové literatury 19. století, kteří jsou v požadavcích k didaktickému
25.00 Kč
499097
Český jazyk
Skládačky
Trimino je vhodná aktivita jak pro evokaci – vybavení si informací z předchozích hodin, tak pro reflexi – kolik si toho
25.00 Kč
104636
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Proč jsem vytvořila tento materiál? Pro žáky je jedním z největších strašáků maturity její literární část. Proto jsem se
60.00 Kč
499104
Český jazyk
9., SŠ
Skládačky
Trimino je vhodná aktivita jak pro evokaci – vybavení si informací z předchozích hodin, tak pro reflexi, kolik si toho
35.00 Kč
Karty pro reflexi hodiny III Karty pro reflexi hodiny III
Proč jsem materiál vytvořila?Často mi dělá potíž hodinu uzavřít - vměstnat do pouhých 45 minut ucelený obsah plný zábavných aktivit, informací a ještě hodinu reflektovat. Reflektivní karty jsou jednoduché, rychle vyplněné, efektivní a můžu tak dostat zpětnou vazbu od všech žáků. Proto je moc ráda využívám a z hodin jdu tak spokojenější právě díky pocitu ukončenosti hodiny.Co v souboru najdete?Pod čísly 1–10 se skrývají karty pro reflexi hodiny. Jsou zaměřené na různé oblasti – sebehodnocení, hodnocení učitele, ověření znalostí, shrnutí, propojování s již známými znalostmi, emoční hodnocení hodiny a další.Každá karta je ve dvou variantách. Pdf soubor určený pro okamžitý tisk a obrázky, pokud byste potřebovali jinou velikost, případně je chtěli připojit například jako součást pracovního listu.Jak s materiálem pracovat?a) Práce s jednou kartouVyberte si jednu z karet podle toho, co chcete na konci hodiny ověřovat.Mějte pro každého žáka jednu kartu, na konci hodiny jim je rozdejte. Buďto si je mohou nalepit do sešitu, nebo si je vyberte jako „propustku”, když budou odcházet ze třídy. Karty můžete použít i jako pouhou inspiraci. Vyberte si některou z otázek a položte ji „do placu” na konci hodiny. Vyvolejte poté několik žáků, aby vám otázku zodpověděli.b) Práce se všemi kartamiVšechny karty rozstříhejte a dejte do pytlíčku. Žáci si poté kartu losují. Buďto mohou vylosovat jednu náhodnou kartu pro celou třídu, nebo si každý vylosuje svoji vlastní.Následně nahlas odpovídají na otázku položenou na kartě.
UUCZ-745857
Anglický jazyk>Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00