Name, favourite colour, age - hra na "Občanky"

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 518.16 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 1. 2024
Sdílet:

    Sada 30 kartiček pro procvičování otázek: What´s your name? How old are you? What´s your favourite colour? S materiálem lez pracovat několika způsoby. Každý žák má svoji kartičku a ta je pro danou chvíli jeho "občanka", která mu určuje údaje - jméno, věk a oblíbenou barvu. Žáci se jeden druhého ptají a představují se navzájem.

    Druhou variantou je, že si připravíme dvě sady a kartičky rozdáváme po dvojicích a žáci hledají spolužáka se stejným jménem apod. Materiál je vypracovaný pro třetí třídu, proto je věk uveden pouze do 20 let. Pokud žáci mají stejný věk případně barvu, musí se ještě doptat na jméno.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    Materiál rozvíjí dle RVP:

    • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
    • CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
    • CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
    • CJ-5-1-02p rozumí slovům a frázím, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
    • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
    •  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje

    • Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění

    • Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    255791
    Anglický jazyk
    4., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Doplňkový materiál pro konverzační aktivitu k učebnici Chit Chat 2 - lekce 8 - What’s on TV? Žáci pracují ve dvojici a
    25.00 Kč
    371612
    Dějepis
    5., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Pracovní list s vynechanými informaci tématu Kultura v druhé polovině 19. století (Božena, Němcová, Národní divadlo,...)
    25.00 Kč
    404558
    Anglický jazyk
    4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Materiál obsahuje soubor sedmi plakátků s ikonami počasí na mapě Spojeného království s vybranými městy, dále sadu 14
    35.00 Kč
    405149
    Anglický jazyk
    4., 5.
    Didaktické hry
    Materiál obsahuje 32 kartiček známých osobností s jejich údaji jako je celé jméno, datum narození, národnost a jazyky
    39.00 Kč
    Name, favourite colour, age - hra na "Občanky" Name, favourite colour, age - hra na "Občanky"
    Sada 30 kartiček pro procvičování otázek: What´s your name? How old are you? What´s your favourite colour? S materiálem lez pracovat několika způsoby. Každý žák má svoji kartičku a ta je pro danou chvíli jeho "občanka", která mu určuje údaje - jméno, věk a oblíbenou barvu. Žáci se jeden druhého ptají a představují se navzájem. Druhou variantou je, že si připravíme dvě sady a kartičky rozdáváme po dvojicích a žáci hledají spolužáka se stejným jménem apod. Materiál je vypracovaný pro třetí třídu, proto je věk uveden pouze do 20 let. Pokud žáci mají stejný věk případně barvu, musí se ještě doptat na jméno. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál rozvíjí dle RVP: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-1-02p rozumí slovům a frázím, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá Klíčové kompetence: Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce
    UUCZ-369992
    Anglický jazyk>Didaktické hry>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
    30.00