Name, favourite colour, age - hra na "Občanky"

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 518.16 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 1. 2024
Sdílet:

    Sada 30 kartiček pro procvičování otázek: What´s your name? How old are you? What´s your favourite colour? S materiálem lez pracovat několika způsoby. Každý žák má svoji kartičku a ta je pro danou chvíli jeho "občanka", která mu určuje údaje - jméno, věk a oblíbenou barvu. Žáci se jeden druhého ptají a představují se navzájem.

    Druhou variantou je, že si připravíme dvě sady a kartičky rozdáváme po dvojicích a žáci hledají spolužáka se stejným jménem apod. Materiál je vypracovaný pro třetí třídu, proto je věk uveden pouze do 20 let. Pokud žáci mají stejný věk případně barvu, musí se ještě doptat na jméno.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    Materiál rozvíjí dle RVP:

    • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
    • CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
    • CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
    • CJ-5-1-02p rozumí slovům a frázím, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
    • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
    •  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje

    • Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění

    • Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    403773
    Anglický jazyk
    3., 4.
    Pracovní listy
    V materiálu se žáci seznámí s vybranou halloweenskou slovní zásobou. Zopakují si barvy, čísla. Při každém úkolu si
    30.00 Kč
    443713
    Anglický jazyk
    3., 4., 5., 6.
    Pracovní listy
    Soubor devíti aktivit pro seznámení s vánoční slovní zásobou (25 slov). Při splnění všech aktivit žákům vznikne vánoční
    39.00 Kč
    415935
    Nezařazené k předmětu
    2., 3., 4.
    Didaktické hry
    Materiál má za úkol žáky seznámit se některými dalšími údaji o životě svatého Martina. Žáci budou potřebovat list na
    35.00 Kč
    514917
    Anglický jazyk
    3., 4.
    Pracovní listy
    Žáci si postupně vyrobí knihu se slovní zásobou částí těla a obličeje. V náhledových obrázcích jsou použity práce žáků
    30.00 Kč
    Name, favourite colour, age - hra na "Občanky" Name, favourite colour, age - hra na "Občanky"
    Sada 30 kartiček pro procvičování otázek: What´s your name? How old are you? What´s your favourite colour? S materiálem lez pracovat několika způsoby. Každý žák má svoji kartičku a ta je pro danou chvíli jeho "občanka", která mu určuje údaje - jméno, věk a oblíbenou barvu. Žáci se jeden druhého ptají a představují se navzájem. Druhou variantou je, že si připravíme dvě sady a kartičky rozdáváme po dvojicích a žáci hledají spolužáka se stejným jménem apod. Materiál je vypracovaný pro třetí třídu, proto je věk uveden pouze do 20 let. Pokud žáci mají stejný věk případně barvu, musí se ještě doptat na jméno. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál rozvíjí dle RVP: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-1-02p rozumí slovům a frázím, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá Klíčové kompetence: Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce
    UUCZ-369992
    Anglický jazyk>Didaktické hry>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
    30.00