Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

List s úvodním textem v AJ - poznej, kdo se ukrývá v popisu

verze A, B, C

Jsou výroky pod textem pravda nebo lež?

Řešení pro každou verzi

 

Využití:

Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.

Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.

Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.

Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.

Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.

Materiál je vhodný pro:

  • samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešení
  • skupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostí
  • testová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.

Další produkty od autora PavMa

867913
Chemie
Pracovní listy
Materiál obsahuje: Hotové testy pro testování znalostí o kyslíkatých derivátech - varianta A - F Karbonylové sloučeniny
45.00 Kč
716041
Německý jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: 8 x A4 veselého plakátu vhodného do učebny němčiny / třídy s jazykovým zaměřením Vhodné k laminaci a
30.00 Kč
925603
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pohádky s číslovkou v názvu ČERNOBÍLÁ VERZE Tento materiál podporuje čtenářskou gramotnost, kreativní myšlení a
35.00 Kč
639650
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Materiál obsahuje: 54 kartiček 18 kartiček s obrázkem známého druhu zeleniny. 18 kartiček s označením této zeleniny v
45.00 Kč
Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA
Materiál obsahuje:List s úvodním textem v AJ - poznej, kdo se ukrývá v popisuverze A, B, CJsou výroky pod textem pravda nebo lež?Řešení pro každou verzi Využití:Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.Materiál je vhodný pro:samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešenískupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostítestová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.
UUCZ-652865
Anglický jazyk>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00