Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

List s úvodním textem v AJ - poznej, kdo se ukrývá v popisu

verze A, B, C

Jsou výroky pod textem pravda nebo lež?

Řešení pro každou verzi

 

Využití:

Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.

Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.

Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.

Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.

Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.

Materiál je vhodný pro:

  • samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešení
  • skupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostí
  • testová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.

Další produkty od autora PavMa

624988
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje: 36 kartiček 12 kartiček s obrázkem zvířete, které můžeme vidět v zoo. 12 kartiček s označením zvířete
45.00 Kč
762897
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje: Tři pracovní listy s reálnými příběhy z minulosti: Botulismus a zkažené konzervy, Kurděje a
40.00 Kč
627933
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje: 36 kartiček 12 kartiček s obrázkem vodních živočichů. 12 kartiček s označením zvířete v německém
45.00 Kč
643039
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: A4 pracovní listy se zlomky k seřazení - verze A, B, C Řešení pro každou verzi Využití: Cíl práce
30.00 Kč
Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA
Materiál obsahuje:List s úvodním textem v AJ - poznej, kdo se ukrývá v popisuverze A, B, CJsou výroky pod textem pravda nebo lež?Řešení pro každou verzi Využití:Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.Materiál je vhodný pro:samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešenískupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostítestová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.
UUCZ-652865
Anglický jazyk>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00