Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

List s úvodním textem v AJ - poznej, kdo se ukrývá v popisu

verze A, B, C

Jsou výroky pod textem pravda nebo lež?

Řešení pro každou verzi

 

Využití:

Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.

Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.

Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.

Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.

Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.

Materiál je vhodný pro:

  • samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešení
  • skupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostí
  • testová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.

Další produkty od autora PavMa

777266
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
4 x osmisměrky na jednom listě pro ekonomický tisk 1 x velká osmisměrka aromatických uhlovodíků ŘEŠENÍ Tento učební
45.00 Kč
695783
Chemie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 5 pracovních listů A4 s informacemi o tom, co je doping, jaké jsou jeho druhy a jaké má důsledky na
45.00 Kč
633891
Chemie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál obsahuje: 70 kartiček v základní hře + 6 bonusových Každých pět kartiček se váže k jednomu uhlovodíku. Příklad
50.00 Kč
714951
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: Pracovní list na procvičování a opakování zlomků Stručné řešení Podrobné řešení s postupem Bodové
40.00 Kč
Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA Reading comprehension ENGLISH Who am I? PRAVDA či NEPRAVDA
Materiál obsahuje:List s úvodním textem v AJ - poznej, kdo se ukrývá v popisuverze A, B, CJsou výroky pod textem pravda nebo lež?Řešení pro každou verzi Využití:Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.Materiál je vhodný pro:samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešenískupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostítestová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.
UUCZ-652865
Anglický jazyk>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00