Leseverstehen DEUTSCH Wer bin ich? Porozumění textu_němčina

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 2.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

List s úvodním textem - poznej, kdo se ukrývá v popisu - verze A, B, C

Řešení pro každou verzi

Tisk s vícenásobným zadáním na jednom listě pro všechny varianty

Řešení všech variant na jednom listě + místo pro poznámky

 

Využití:

Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.

Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.

Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.

Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.

Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.

 

 

Materiál je vhodný pro:

  • samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešení
  • skupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostí
  • testová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu.

 

Další produkty od autora PavMa

922533
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje: Kartičky s autory teorií a zákonů k rozstříhání (a laminaci) Karty s teoriemi a zákony Řešení Verzi
40.00 Kč
815686
Matematika
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento materiál je zaměřen na procvičení a upevnění znalostí Pythagorovy věty v praktických úlohách, které simulují
40.00 Kč
752546
Německý jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje: Pracovní listy s krátkými německými texty na téma “ČAS” Úmyslné gramatické chyby, které je nutno
40.00 Kč
731038
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 2 A4 s kartičkami pro trénink nebo opakování chemických sloučenin obsahujících síru, tzv. sulfidů
40.00 Kč
Leseverstehen DEUTSCH Wer bin ich? Porozumění textu_němčina Leseverstehen DEUTSCH Wer bin ich? Porozumění textu_němčina
Materiál obsahuje:List s úvodním textem - poznej, kdo se ukrývá v popisu - verze A, B, CŘešení pro každou verziTisk s vícenásobným zadáním na jednom listě pro všechny variantyŘešení všech variant na jednom listě + místo pro poznámky Využití:Schopnost porozumět textu je základním prvkem efektivní komunikace v cizím jazyce. Učitelé by měli žákům poskytnout pravidelné příležitosti k četbě textů a cvičení porozumění textu, aby mohli rozvíjet své dovednosti postupně a systematicky.Bez schopnosti porozumět psanému textu mohou mít žáci obtíže v porozumění mluvené řeči a ve schopnosti sami se vyjádřit písemnou formou.Mimo to umožňuje čtení různých textů v cizím jazyce příležitost, setkat se s různými slovy a frázemi, což přispívá k rozvoji slovní zásoby.Aktivity zaměřující se na porozumění textu pomáhají žákům pochopit gramatické struktury jazyka, proto by učitelé měli vybírat různorodé texty vhodné pro úroveň svých studentů, které je zároveň zaujmou a motivují.Po přečtení textu mohou učitelé vést diskuzi o obsahu, zaměřit se na klíčové body a pomoci žákům porozumět hlubšímu významu textu.  Materiál je vhodný pro:samostatnou práci - kontrola prostřednictvím přiloženého řešenískupinovou práci - podpora při postupu, sdílení znalostítestová hodina - učitel může koncept využít pro testování porozumění žáků psanému textu. 
UUCZ-645708
Německý jazyk>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00