Velikonoce / Easter I have Who has

Předmět:
Počet stran:
6
Velikost: 623.97 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Valášková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 3. 2025
Sdílet:

Díky kartičkám s obrázky na téma Velikonoce a hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte Vaši hodinu, uvedete děti do tématu a procvičíte s nimi hravou formou anglická slovíčka, čtení, pozornost, postřeh a kooperaci ve skupině.

 

Materiál obsahuje 6 stran A4 – 2 sady po 20 kartičkách pro hru „Já mám… Kdo má…?“ (dvě obtížnosti hry) a přehled obrázků.

 

(Velikonoční Bingo zde: Velikonoce / Easter Bingo! - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz

Francouzská verze hry Já mám kdo má zde: Velikonoce / Pâques - J'ai Qui a - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz

FJ bingo:  Velikonoce / Pâques - Bingo! - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz 

Fj čtení s obrázky: Histoire avec images - Pâques / Obrázkové čtení - Velikonoce - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz

 

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma Velikonoce – co vše se jim k tématu vybaví, kdy se svátek slaví, jaké slovíčka či zvyky již znají… V čem se liší tradice a zvyky, které dodržujeme v České republice a které ve Velké Británii či v USA?

 

Hra „Já mám… Kdo má…?“

Úkolem žáků je hezky po sobě přečíst všech 20 karet, které na sebe postupně navazují – vždy obrázek + slovíčko. Pokud je žáků méně než 20, vezmou si někteří do ruky více karet. Začít může kterýkoliv žák, který přečte celou svou kartu – přečte: „Já mám“ + co má na obrázku, dále naváže otázkou „Kdo má“… a přečte nahlas slovo dole na kartičce. Ten žák, který má obrázek znamenající právě přečtené slovo, může pokračovat ve hře a také přečte celou svoji kartu. Hra končí přečtením a odložením všech karet. Žáci mohou přečtené karty postupně odkládat do řady na lavici či připevnit na tabuli. Pokud je žáků přesně 20, můžou utvořit sami ze sebe dlouhého hada/kruh.

Další produkty od autora Jana Valášková

819329
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Hra Bingo je skvělý způsob, jak děti vtáhnout do výuky angličtiny hravou formou. Díky této aktivitě si procvičí postřeh
30.00 Kč
375295
Francouzský jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
DEMONSTRAČNÍ KARTIČKY VEČERNÍ RUTINA – černo bílá varianta Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní činnosti v cizím
29.00 Kč
369899
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě
29.00 Kč
1053236
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Materiál obsahuje 6 stran A4 s celkem 31 kartičkami na nichž je vždy 6 obrázků s vánoční tematikou. Hru využijí hlavně
27.00 Kč
Velikonoce / Easter I have Who has Velikonoce / Easter I have Who has
Díky kartičkám s obrázky na téma Velikonoce a hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte Vaši hodinu, uvedete děti do tématu a procvičíte s nimi hravou formou anglická slovíčka, čtení, pozornost, postřeh a kooperaci ve skupině. Materiál obsahuje 6 stran A4 – 2 sady po 20 kartičkách pro hru „Já mám… Kdo má…?“ (dvě obtížnosti hry) a přehled obrázků. (Velikonoční Bingo zde: Velikonoce / Easter Bingo! - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.czFrancouzská verze hry Já mám kdo má zde: Velikonoce / Pâques - J'ai Qui a - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.czFJ bingo:  Velikonoce / Pâques - Bingo! - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz Fj čtení s obrázky: Histoire avec images - Pâques / Obrázkové čtení - Velikonoce - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz Tip na práci s materiálem:Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma Velikonoce – co vše se jim k tématu vybaví, kdy se svátek slaví, jaké slovíčka či zvyky již znají… V čem se liší tradice a zvyky, které dodržujeme v České republice a které ve Velké Británii či v USA? Hra „Já mám… Kdo má…?“Úkolem žáků je hezky po sobě přečíst všech 20 karet, které na sebe postupně navazují – vždy obrázek + slovíčko. Pokud je žáků méně než 20, vezmou si někteří do ruky více karet. Začít může kterýkoliv žák, který přečte celou svou kartu – přečte: „Já mám“ + co má na obrázku, dále naváže otázkou „Kdo má“… a přečte nahlas slovo dole na kartičce. Ten žák, který má obrázek znamenající právě přečtené slovo, může pokračovat ve hře a také přečte celou svoji kartu. Hra končí přečtením a odložením všech karet. Žáci mohou přečtené karty postupně odkládat do řady na lavici či připevnit na tabuli. Pokud je žáků přesně 20, můžou utvořit sami ze sebe dlouhého hada/kruh.
UUCZ-838348
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐰 Velikonoce
35.00