Velikonoce / Pâques - J'ai Qui a

Počet stran:
6
Velikost: 534.01 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Valášková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2025
Sdílet:

Díky obrázkovému slovníčku a hře „J‘ai… Qui a…?“ (Já mám… Kdo má…?) zpestříte žákům hodinu a přitom je zábavně vtáhnete do tématu. Aktivita podporuje rozvoj slovní zásoby, procvičuje čtení i skupinovou práci.

 

(FJ bingo:  Velikonoce / Pâques - Bingo! - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz 

Fj čtení s obrázky: Histoire avec images - Pâques / Obrázkové čtení - Velikonoce - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz 

AJ Velikonoční hra I have Who has zde: Velikonoce / Easter I have Who has - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz

AJ Bingo!: Velikonoce / Easter Bingo! - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz )

 

Obsah materiálu:

5 stran A4

2 sady hry (každá s 16 kartami)

1 obrázkový slovníček

 

První sada kartiček propojuje slovíčko s obrázkem, zatímco druhá představuje náročnější variantu, ve které žáci spojují pouze obrázky, které musí sami pojmenovat konkrétním slovíčkem nebo slovy opsat.

Obrázkový slovníček lze využít samostatně – například rozstříhat a použít k přiřazování slovíček k obrázkům a naopak.

 

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu lze uvést brainstormingem na téma Velikonoce a jarní období. Žáci sdílejí své asociace, tradice a hledají francouzská slovíčka, která už znají.

 

Hra „J‘ai… Qui a…?“

Žáci čtou postupně všechny karty, které na sebe navazují. Každý hráč přečte svou kartu: „J‘ai…“ + co má na obrázku, a pokračujeotázkou „Qui a…?“, přičemž přečte slovo dole na kartičce nebo popíše hledaný obrázek. Hráč, který má odpovídající kartu, pokračuje ve hře. Aktivita končí, jakmile jsou přečteny a odloženy všechny karty.

Pokud je méně než 16 žáků, někteří si vezmou více karet. Při přesném počtu 16 mohou žáci utvořit kruh nebo hada a sledovat postup hry. Karty lze skládat do řady na lavici nebo připevnit na tabuli, čímž se vizuálně propojí sled událostí.

Tento materiál přináší efektivní a hravou formu výuky, která usnadní osvojení slovní zásoby a podpoří aktivní zapojení žáků.

Další produkty od autora Jana Valášková

400975
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
T outo aktivitou zpestříte Vašim dětem hodinu, uvedete je do tématu a procvičíte s nimi čtení a paměť či orientaci v
30.00 Kč
366084
Francouzský jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a tipy na práci s materiálem). Text s obrázky o prvním dni ve
35.00 Kč
834446
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Více o materiálu Vtáhněte děti do výuky anglického jazyka hravou formou. Díky této aktivitě si žáci procvičí postřeh
29.00 Kč
360840
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 7 stran pdf formátu A4 - obrázkový slovníček (strana 1) a dvě varianty hry "Já mám... Kdo má
33.00 Kč
Velikonoce / Pâques - Jai Qui a Velikonoce / Pâques - Jai Qui a
Díky obrázkovému slovníčku a hře „J‘ai… Qui a…?“ (Já mám… Kdo má…?) zpestříte žákům hodinu a přitom je zábavně vtáhnete do tématu. Aktivita podporuje rozvoj slovní zásoby, procvičuje čtení i skupinovou práci. (FJ bingo:  Velikonoce / Pâques - Bingo! - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz Fj čtení s obrázky: Histoire avec images - Pâques / Obrázkové čtení - Velikonoce - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz AJ Velikonoční hra I have Who has zde: Velikonoce / Easter I have Who has - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.czAJ Bingo!: Velikonoce / Easter Bingo! - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz ) Obsah materiálu:•5 stran A42 sady hry (každá s 16 kartami)1 obrázkový slovníček První sada kartiček propojuje slovíčko s obrázkem, zatímco druhá představuje náročnější variantu, ve které žáci spojují pouze obrázky, které musí sami pojmenovat konkrétním slovíčkem nebo slovy opsat.Obrázkový slovníček lze využít samostatně – například rozstříhat a použít k přiřazování slovíček k obrázkům a naopak. Tip na práci s materiálem:Aktivitu lze uvést brainstormingem na téma Velikonoce a jarní období. Žáci sdílejí své asociace, tradice a hledají francouzská slovíčka, která už znají. Hra „J‘ai… Qui a…?“Žáci čtou postupně všechny karty, které na sebe navazují. Každý hráč přečte svou kartu: „J‘ai…“ + co má na obrázku, a pokračujeotázkou „Qui a…?“, přičemž přečte slovo dole na kartičce nebo popíše hledaný obrázek. Hráč, který má odpovídající kartu, pokračuje ve hře. Aktivita končí, jakmile jsou přečteny a odloženy všechny karty.Pokud je méně než 16 žáků, někteří si vezmou více karet. Při přesném počtu 16 mohou žáci utvořit kruh nebo hada a sledovat postup hry. Karty lze skládat do řady na lavici nebo připevnit na tabuli, čímž se vizuálně propojí sled událostí.Tento materiál přináší efektivní a hravou formu výuky, která usnadní osvojení slovní zásoby a podpoří aktivní zapojení žáků.
UUCZ-826899
Francouzský jazyk>Já mám, kdo má>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐰 Velikonoce
30.00