Vocabulary - BODY- sada

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Počet stran:
53
Velikost: 29.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 9. 2024
Sdílet:
  • Obsah:
    • 4 kartičky s 13 slovíčky + obrázky na téma body
    • 4 kartičky s 13 obrázky na téma body na vyplnění
    • 52 flashcards na téma body + názvy
    • 52 kartiček na hru domino
    • Herní plán a 2x kartičky na hru had
    • 31 kartiček na hru postřehovka
    • Běhačka - 33 karet
    • 39 kartiček - I have..., who has ...?
    • 4 karty na hru Back and forth
    • Skládačka
  • Kartičky Body 1 - Body 4 (obrázky + názvy):
    • Kartičky se můžou rozdat žákům do dvojice nebo každému ve dvojici jinou verzi
    • Žáci se mohou z karet učit slovní zásobu
  • Kartičky Body 1 - Body 4 (obrázky bez názvů):
    • Žáci můžou trénovat psaní slovní zásoby, poté si svoje odpovědi mohou sami zkontrolovat s kartami, kde jsou i názvy
  • Flashcards:
    • Slouží k vystavení probírané slovní zásoby + názvy k upevnění psané formy
  • Kartičky na hru domino
    • Každý žák dostane jednu nebo více kartiček, dle počtu žáků ve třídě. Jeden žák začne a řekne oba názvy (jak název části těla na obrázku, tak přečte - head, mouth) a položí kartu na stůl/koberec. Poté žák, kterému kartička navazuje přečte (mouth, eyes) a připojí kartičku. Takto se střídají dokud není domino uzavřené dokola.
  • Hra Had/Snake - Body 1 - Body 2
    • ke hře je potřeba kostka a figurky (používáme gumy, ořezávátka, mince a jiné drobné předměty)
    • Žáci si utvoří skupinky minimálně po třech, maximálně doporučuji po pěti.
    • Každá skupinka dostane jeden herní plán, jeden (lze i více) kontrolní list a jednu kostku
    • Ve skupince si určí jednoho rozhodčího, který má kontrolní list. Tento žák nehraje, ale čte zadání, kontroluje správnost odpovědí a dodržování pravidel - tento hráč figurku nepotřebuje.
    • První žák hodí kostkou, postoupí na příslušné políčko. Rozhodčí mu sdělí, jaké zadání je pod daným číslem a zkontroluje, zda žák správně odpoví. Pokud je odpověď správná, zůstává hráč na tomto políčku, pokud ne – rozhodčí mu přečte správnou odpověď a hráč se vrací se na místo, odkud vyšel.
    • Následuje ve hře další žák, který hodí kostkou, postoupí na políčko. Opět mu rozhodčí sdělí zadání a zkontroluje, zda je to správně. Pokud ano, žák zůstane na daném políčku. Pokud ne, rozhodčí mu sdělí správnou odpověď a vrací se na místo odkud vyšel a hraje další žák…
  • Kartičky na Postřehovku
    • Žáci hledají stejný obrázek na kartičkách.
  • Běhačka
    • Hru tvoří 33 karet, které učitel na přeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
    • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správný anglický výraz v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • I have ..., who has ...?
    • Každý žák si vylosuje jednu (nebo více karet) kartu. Jeden začne, podívá se, co má na obrázku a řekne. “I have eyes, who has head?“ Na otázku odpovídá žák, které má obrázek kola a řekne: “I have head, who has neck?” a takto pokračujeme dále. Cílem hry je procvičit a upevnit slovní zásobu. Žáci se mohou řadit do kruhu, podle toho jak jdou za sebou.
  • Back and forth
    • Hraje se pouze s jednou figurkou, která se položí na start uprostřed herního pole.
    • Žáci si sednou naproti sobě a střihnou si o to, kdo začíná. Ten, kdo vyhrál, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. Poté hraje druhý žák, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. (Po hození čísla 6 se znovu NEhází). Žáci si navzájem kontrolují své odpovědi - pokud si nejsou jistí, může jim dát učitel list se slovní zásobou pro kontrolu.
    • Cílem hry je dojít na políčko finish na vzdálené straně.
  • Skládačka
    • Žáci k sobě přiřazují obrázek s anglickým názvem, když správně sestaví, vznikne jim obdelník.

       

  • Další materiály v sadě vocabulary:
    Animals - vocabulary - sada
  • Food - vocabulary - sada
  • Transport - vocabulary - sada

Další produkty od autora Jana Brejchová

293433
Matematika
5., 6.
Didaktické hry
Učitel rozmístí po třídě (nebo i venku) 8 lístečků s otázkami. Žáci si v sešitech připraví tajenku o osmi políčkách
29.00 Kč
667986
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : dva plánky s nejčastějšími nepravidelnými slovesy Před hrou: magnetické kameny - já zakoupila sadu na Allegro za
29.00 Kč
638644
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Pexeso
Úroveň: 5. - 9. ročník Obsah: 144 hodinek Před hrou: vytisknout hodinky (u menších žáků doporučuji dle barev)
29.00 Kč
322326
Matematika
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Běhací matematika: Obsah: 16 karet na učino matematiky 5. třídy ZŠ (obsah a obvod). Je to jednoduchá aktivita na ven ke
29.00 Kč
Vocabulary - BODY- sada Vocabulary - BODY- sada
Obsah:4 kartičky s 13 slovíčky + obrázky na téma body4 kartičky s 13 obrázky na téma body na vyplnění52 flashcards na téma body + názvy52 kartiček na hru dominoHerní plán a 2x kartičky na hru had31 kartiček na hru postřehovkaBěhačka - 33 karet39 kartiček - I have..., who has ...?4 karty na hru Back and forthSkládačkaKartičky Body 1 - Body 4 (obrázky + názvy):Kartičky se můžou rozdat žákům do dvojice nebo každému ve dvojici jinou verziŽáci se mohou z karet učit slovní zásobuKartičky Body 1 - Body 4 (obrázky bez názvů):Žáci můžou trénovat psaní slovní zásoby, poté si svoje odpovědi mohou sami zkontrolovat s kartami, kde jsou i názvyFlashcards:Slouží k vystavení probírané slovní zásoby + názvy k upevnění psané formyKartičky na hru dominoKaždý žák dostane jednu nebo více kartiček, dle počtu žáků ve třídě. Jeden žák začne a řekne oba názvy (jak název části těla na obrázku, tak přečte - head, mouth) a položí kartu na stůl/koberec. Poté žák, kterému kartička navazuje přečte (mouth, eyes) a připojí kartičku. Takto se střídají dokud není domino uzavřené dokola.Hra Had/Snake - Body 1 - Body 2ke hře je potřeba kostka a figurky (používáme gumy, ořezávátka, mince a jiné drobné předměty)Žáci si utvoří skupinky minimálně po třech, maximálně doporučuji po pěti.Každá skupinka dostane jeden herní plán, jeden (lze i více) kontrolní list a jednu kostkuVe skupince si určí jednoho rozhodčího, který má kontrolní list. Tento žák nehraje, ale čte zadání, kontroluje správnost odpovědí a dodržování pravidel - tento hráč figurku nepotřebuje.První žák hodí kostkou, postoupí na příslušné políčko. Rozhodčí mu sdělí, jaké zadání je pod daným číslem a zkontroluje, zda žák správně odpoví. Pokud je odpověď správná, zůstává hráč na tomto políčku, pokud ne – rozhodčí mu přečte správnou odpověď a hráč se vrací se na místo, odkud vyšel.Následuje ve hře další žák, který hodí kostkou, postoupí na políčko. Opět mu rozhodčí sdělí zadání a zkontroluje, zda je to správně. Pokud ano, žák zůstane na daném políčku. Pokud ne, rozhodčí mu sdělí správnou odpověď a vrací se na místo odkud vyšel a hraje další žák…Kartičky na PostřehovkuŽáci hledají stejný obrázek na kartičkách.BěhačkaHru tvoří 33 karet, které učitel na přeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správný anglický výraz v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.I have ..., who has ...?Každý žák si vylosuje jednu (nebo více karet) kartu. Jeden začne, podívá se, co má na obrázku a řekne. “I have eyes, who has head?“ Na otázku odpovídá žák, které má obrázek kola a řekne: “I have head, who has neck?” a takto pokračujeme dále. Cílem hry je procvičit a upevnit slovní zásobu. Žáci se mohou řadit do kruhu, podle toho jak jdou za sebou.Back and forthHraje se pouze s jednou figurkou, která se položí na start uprostřed herního pole.Žáci si sednou naproti sobě a střihnou si o to, kdo začíná. Ten, kdo vyhrál, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. Poté hraje druhý žák, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. (Po hození čísla 6 se znovu NEhází). Žáci si navzájem kontrolují své odpovědi - pokud si nejsou jistí, může jim dát učitel list se slovní zásobou pro kontrolu.Cílem hry je dojít na políčko finish na vzdálené straně.SkládačkaŽáci k sobě přiřazují obrázek s anglickým názvem, když správně sestaví, vznikne jim obdelník. Další materiály v sadě vocabulary:Animals - vocabulary - sadaFood - vocabulary - sadaTransport - vocabulary - sada
UUCZ-661436
Anglický jazyk>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Přehled učiva>6.>7.>8.>9.>🫁 Lidské tělo
39.00