Vocabulary - TRANSPORT - sada

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Počet stran:
54
Velikost: 26.85 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 4 kartičky s 13 slovíčky + obrázky na téma transport
  • 4 kartičky s 13 obrázky na téma transport na vyplnění
  • 52 flashcards na téma transport + názvy
  • 52 kartiček na hru domino
  • Herní plán a 2x kartičky na hru had
  • 31 kartiček na hru postřehovka
  • Běhačka - 37 karet
  • 30 kartiček - I have..., who has ...?
  • 4 karty na hru Back and forth
  • Skládačka

Kartičky Transport 1 - Transport 4 (obrázky + názvy):

  • Kartičky se můžou rozdat žákům do dvojice nebo každému ve dvojici jinou verzi
  • Žáci se mohou z karet učit slovní zásobu
  • Poté si karty vymění a navzájem se zkouší ze slovíček

Kartičky Transport 1 - Transport 4 (obrázky bez názvů):

  • Žáci můžou trénovat psaní slovní zásoby, poté si svoje odpovědi mohou sami zkontrolovat
  • s kartami, kde jsou i názvy

Flashcards:

  • Slouží k vystavení probírané slovní zásoby + názvy k upevnění psané formy

Kartičky na hru domino

  • Každý žák dostane jednu nebo více kartiček, dle počtu žáků ve třídě. Jeden žák začne a řekne oba názvy (jak dopravního prostředku na obrázku, tak přečte - car, bike) a položí kartu na stůl/koberec. Poté žák, kterému kartička navazuje přečte (bike, bus) a připojí kartičku. Takto se střídají dokud není domino uzavřené dokola.

Hra Had/Snake - Transport 1 - Transport 2

  • ke hře je potřeba kostka a figurky (používáme gumy, ořezávátka, mince a jiné drobné předměty)
  • Žáci si utvoří skupinky minimálně po třech, maximálně doporučuji po pěti
  • Ve skupince si určí jednoho rozhodčího, který má kontrolní list. Tento žák nehraje, ale čte zadání, kontroluje správnost odpovědí a dodržování pravidel - tento hráč figurku nepotřebuje.
  • První žák hodí kostkou, postoupí na příslušné políčko. Rozhodčí mu sdělí, jaké zadání je pod daným číslem a zkontroluje, zda žák správně odpoví. Pokud je odpověď správná, zůstává hráč na tomto políčku, pokud ne – rozhodčí mu přečte správnou odpověď a hráč se vrací se na místo, odkud vyšel.
  • Následuje ve hře další žák, který hodí kostkou, postoupí na políčko. Opět mu rozhodčí sdělí zadání a zkontroluje, zda je to správně. Pokud ano, žák zůstane na daném políčku. Pokud ne, rozhodčí mu sdělí správnou odpověď a vrací se na místo odkud vyšel a hraje další žák…
  • Některá políčka nemají v kontrolním listu zadání, na tomto místě může žák odpočívat, má toto políčko tzv. zadarmo. Žáci, ale dopředu nevědí, která políčka to jsou. Toto ví pouze rozhodčí, který to žákům předem nesděluje.
  • Hra končí v případě, že některý z hráčů první dosáhne políčka FINISH.

Kartičky na hru postřehovka

  • Žáci hledají stejný obrázek na kartičkách.

Běhačka

  • Hru tvoří 24 karet, které učitel na přeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správný anglický výraz v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.

I have ..., who has ...?

  • Každý žák si vylosuje jednu (nebo více karet) kartu. Jeden začne, podívá se, co má na obrázku a řekne. “I have bus, who has bike?“ Na otázku odpovídá žák, které má obrázek kola a řekne: “I have bike, who has train?” a takto pokračujeme dále. Cílem hry je procvičit a upevnit slovní zásobu. Žáci se mohou řadit do kruhu, podle toho jak jdou za sebou.

Back and forth

  • Hraje se pouze s jednou figurkou, která se položí na start uprostřed herního pole.
  • Žáci si sednou naproti sobě a střihnou si o to, kdo začíná. Ten, kdo vyhrál, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. Poté hraje druhý žák, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. (Po hození čísla 6 se znovu NEhází). Žáci si navzájem kontrolují své odpovědi - pokud si nejsou jistí, může jim dát učitel list se slovní zásobou pro kontrolu.
  • Cílem hry je dojít na políčko finish na vzdálené straně.

Skládačka

  • Žáci k sobě přiřazují obrázek s anglickým názvem, když správně sestaví, vznikne jim obdelník.

 

Další materiály v sadě vocabulary:
Animals - vocabulary - sada

Food - vocabulary - sada

Další produkty od autora Jana Brejchová

399694
Matematika
4., 5.
Didaktické hry
Aktivita je vhodná k procvičování převodů jednotek pro různě zdatné žáky. Žáci si ze začátku vezmou k procvičování
35.00 Kč
269548
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
269562
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
25.00 Kč
350094
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Aktivita obsahuje 50 kartIček s obrázky a žáci debatují o tom, co mají raději a proč a naopak, co nemají rádi a proč
29.00 Kč
Vocabulary - TRANSPORT - sada Vocabulary - TRANSPORT - sada
Obsah:4 kartičky s 13 slovíčky + obrázky na téma transport4 kartičky s 13 obrázky na téma transport na vyplnění52 flashcards na téma transport + názvy52 kartiček na hru dominoHerní plán a 2x kartičky na hru had31 kartiček na hru postřehovkaBěhačka - 37 karet30 kartiček - I have..., who has ...?4 karty na hru Back and forthSkládačkaKartičky Transport 1 - Transport 4 (obrázky + názvy):Kartičky se můžou rozdat žákům do dvojice nebo každému ve dvojici jinou verziŽáci se mohou z karet učit slovní zásobuPoté si karty vymění a navzájem se zkouší ze slovíčekKartičky Transport 1 - Transport 4 (obrázky bez názvů):Žáci můžou trénovat psaní slovní zásoby, poté si svoje odpovědi mohou sami zkontrolovats kartami, kde jsou i názvyFlashcards:Slouží k vystavení probírané slovní zásoby + názvy k upevnění psané formyKartičky na hru dominoKaždý žák dostane jednu nebo více kartiček, dle počtu žáků ve třídě. Jeden žák začne a řekne oba názvy (jak dopravního prostředku na obrázku, tak přečte - car, bike) a položí kartu na stůl/koberec. Poté žák, kterému kartička navazuje přečte (bike, bus) a připojí kartičku. Takto se střídají dokud není domino uzavřené dokola.Hra Had/Snake - Transport 1 - Transport 2ke hře je potřeba kostka a figurky (používáme gumy, ořezávátka, mince a jiné drobné předměty)Žáci si utvoří skupinky minimálně po třech, maximálně doporučuji po pětiVe skupince si určí jednoho rozhodčího, který má kontrolní list. Tento žák nehraje, ale čte zadání, kontroluje správnost odpovědí a dodržování pravidel - tento hráč figurku nepotřebuje.První žák hodí kostkou, postoupí na příslušné políčko. Rozhodčí mu sdělí, jaké zadání je pod daným číslem a zkontroluje, zda žák správně odpoví. Pokud je odpověď správná, zůstává hráč na tomto políčku, pokud ne – rozhodčí mu přečte správnou odpověď a hráč se vrací se na místo, odkud vyšel.Následuje ve hře další žák, který hodí kostkou, postoupí na políčko. Opět mu rozhodčí sdělí zadání a zkontroluje, zda je to správně. Pokud ano, žák zůstane na daném políčku. Pokud ne, rozhodčí mu sdělí správnou odpověď a vrací se na místo odkud vyšel a hraje další žák…Některá políčka nemají v kontrolním listu zadání, na tomto místě může žák odpočívat, má toto políčko tzv. zadarmo. Žáci, ale dopředu nevědí, která políčka to jsou. Toto ví pouze rozhodčí, který to žákům předem nesděluje.Hra končí v případě, že některý z hráčů první dosáhne políčka FINISH.Kartičky na hru postřehovkaŽáci hledají stejný obrázek na kartičkách.BěhačkaHru tvoří 24 karet, které učitel na přeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správný anglický výraz v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.I have ..., who has ...?Každý žák si vylosuje jednu (nebo více karet) kartu. Jeden začne, podívá se, co má na obrázku a řekne. “I have bus, who has bike?“ Na otázku odpovídá žák, které má obrázek kola a řekne: “I have bike, who has train?” a takto pokračujeme dále. Cílem hry je procvičit a upevnit slovní zásobu. Žáci se mohou řadit do kruhu, podle toho jak jdou za sebou.Back and forthHraje se pouze s jednou figurkou, která se položí na start uprostřed herního pole.Žáci si sednou naproti sobě a střihnou si o to, kdo začíná. Ten, kdo vyhrál, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. Poté hraje druhý žák, hodí kostkou a posune se o tolik polí směrem od sebe, na tomto políčku pojmenuje obrázek. Pokud to je správně, na políčku setrvá, pokud ne, vrací se na výchozí políčko. (Po hození čísla 6 se znovu NEhází). Žáci si navzájem kontrolují své odpovědi - pokud si nejsou jistí, může jim dát učitel list se slovní zásobou pro kontrolu.Cílem hry je dojít na políčko finish na vzdálené straně.SkládačkaŽáci k sobě přiřazují obrázek s anglickým názvem, když správně sestaví, vznikne jim obdelník. Další materiály v sadě vocabulary:Animals - vocabulary - sadaFood - vocabulary - sada
UUCZ-624613
Anglický jazyk>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Přehled učiva>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>Dopravní prostředky
39.00