Jarní květiny - já mám, kdo má?

Počet stran:
6
Velikost: 795.58 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Dubánci
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 4. 2025
Sdílet:

Hravé poznávání jarních květin se sadou 18 karet „Já mám, kdo má?“, ve které žáci určují květiny podle fotografií a jejich názvů. Součástí jsou i dva plakáty s přehledem a názvy všech použitých rostlin, které skvěle doplní jarní výuku.

Sada obsahuje:

  • 18 barevných karet (na dvou stránkách A4), z nichž každá v horní části nese fotografii jedné jarní květiny bez uvedení názvu a ve spodní části otázku s názvem jiné květiny.
  • 2 plakáty (dvě stránky A4) s přehledným seznamem a fotografiemi všech použitých jarních květin. Plakáty lze využít jako dekoraci do třídy i jako vizuální pomůcku při určování rostlin během hry.

Návod na hru „Já mám, kdo má?“ s jarními květinami

  1. Vytiskněte a rozstříhejte všech 18 herních karet. Každý žák dostane jednu nebo více karet (záleží na počtu dětí ve třídě).
  2. Hra začíná tím, že jeden z žáků řekne nahlas, jakou květinu má v horní části své karty („Já mám…“) a následně položí spolužákům otázku („Kdo má…?“) s názvem květiny, která je uvedena v dolní části jeho karty (je na vás, zda se bude používat i druhové jméno). 
    Příklad: „Já mám sněženku. Kdo má krokus?“
  3. Přihlásí se žák, který má na své kartě v horní části fotografii právě zmíněné květiny. Ten opět nahlas řekne název květiny, kterou určil podle fotografie, a položí další otázku podle názvu uvedeného v dolní části své karty. 
    Příklad: „Já mám krokus. Kdo má prvosenku?“
  4. Hra pokračuje dále stejným způsobem – děti se postupně hlásí, určují správné názvy květin a pokládají další otázky spolužákům.
  5. Hra končí ve chvíli, kdy se vypotřebují všechny karty – tedy když se dostanete zpět ke kartě žáka, který hru začínal.

Tip: Během hry můžete využívat přiložené plakáty s přehledem květin, které žákům pomohou s určováním správných názvů a upevní jejich znalosti.

Produkt je vhodný pro využití v mateřských i základních školách během jarních měsíců.

Dubánci připravili i další materiály s jarními květinami:

Další produkty od autora Dubánci

722879
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Dubánčí atlas hub je zábavný a vzdělávací materiál určený pro děti, učitele i rodiče, kteří chtějí poznávat houby hravou
59.00 Kč
816005
Biologie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Tento soubor pracovních listů přinese zábavu při procházkách v jarních měsících! Pomůže dětem objevovat probouzející se
49.00 Kč
679743
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Dubánčí betlém na 10 stránkách A4 obsahuje celkem 18 dubánčích postaviček včetně andílka, oslíka, kravičku, spoustu
89.00 Kč
791601
Biologie
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jarní květinová postřehovka přináší svěží závan jara se zaměřením na krásu přírodních jarních květin. Tato hra spojuje
49.00 Kč
Jarní květiny - já mám, kdo má? Jarní květiny - já mám, kdo má?
Hravé poznávání jarních květin se sadou 18 karet „Já mám, kdo má?“, ve které žáci určují květiny podle fotografií a jejich názvů. Součástí jsou i dva plakáty s přehledem a názvy všech použitých rostlin, které skvěle doplní jarní výuku.Sada obsahuje:18 barevných karet (na dvou stránkách A4), z nichž každá v horní části nese fotografii jedné jarní květiny bez uvedení názvu a ve spodní části otázku s názvem jiné květiny.2 plakáty (dvě stránky A4) s přehledným seznamem a fotografiemi všech použitých jarních květin. Plakáty lze využít jako dekoraci do třídy i jako vizuální pomůcku při určování rostlin během hry.Návod na hru „Já mám, kdo má?“ s jarními květinamiVytiskněte a rozstříhejte všech 18 herních karet. Každý žák dostane jednu nebo více karet (záleží na počtu dětí ve třídě).Hra začíná tím, že jeden z žáků řekne nahlas, jakou květinu má v horní části své karty („Já mám…“) a následně položí spolužákům otázku („Kdo má…?“) s názvem květiny, která je uvedena v dolní části jeho karty (je na vás, zda se bude používat i druhové jméno). Příklad: „Já mám sněženku. Kdo má krokus?“Přihlásí se žák, který má na své kartě v horní části fotografii právě zmíněné květiny. Ten opět nahlas řekne název květiny, kterou určil podle fotografie, a položí další otázku podle názvu uvedeného v dolní části své karty. Příklad: „Já mám krokus. Kdo má prvosenku?“Hra pokračuje dále stejným způsobem – děti se postupně hlásí, určují správné názvy květin a pokládají další otázky spolužákům.Hra končí ve chvíli, kdy se vypotřebují všechny karty – tedy když se dostanete zpět ke kartě žáka, který hru začínal.Tip: Během hry můžete využívat přiložené plakáty s přehledem květin, které žákům pomohou s určováním správných názvů a upevní jejich znalosti.Produkt je vhodný pro využití v mateřských i základních školách během jarních měsíců.Dubánci připravili i další materiály s jarními květinami:Jarní květiny - poznávačka, hrací a demonstrační kartyJarní květiny - demonstrační a dekorační plakáty s dubánkyJarní květiny s dubánky - kooperativní obrazProcházka jarní přírodouPostřehovka s jarními květinami
UUCZ-852773
Biologie>Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>Výzdoba třídy>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro>🌱 Rostliny
49.00