Já mám, kdo má - jarní květiny

Počet stran:
10
Velikost: 17.51 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 1. 2025
Sdílet:

Připravili jsme pro vás zábavnou a naučnou hru „Já mám, kdo má“ zaměřenou na poznávání jarních květin. Tento materiál obsahuje 20 různých druhů květin, které se běžně objevují na jaře. Cílem hry je podpořit děti ve vnímání přírody, rozšiřovat jejich slovní zásobu a procvičit logické myšlení i pozornost.

Hra je ideální jak pro školní prostředí, tak pro domácí využití, a nabízí poutavý způsob, jak dětem přiblížit krásu jarní flóry. Kromě zábavy mohou děti díky této aktivitě lépe porozumět významu rostlin v přírodě a naučí se je rozpoznávat podle názvu i vzhledu.

Jak hrát:

Každý hráč obdrží jednu nebo více karet. Karty obsahují dvě části – otázku a odpověď ve formátu:

Otázka: „Kdo má tulipán?“

Odpověď: „Já mám sněženku.“

Hra začíná kartou se startovním znakem a pokračuje, dokud se nevrátí k první kartě. Cílem je, aby děti přiřadily správné odpovědi ke květinám, a tím vytvořily uzavřený kruh.

Díky této hře se děti naučí rozpoznávat květiny jako sněženku, pampelišku, narcis a mnoho dalších jarních druhů. Hra přispívá nejen k zábavě, ale také k rozvoji spolupráce a komunikačních dovedností.

Přejeme vám příjemnou zábavu s poznáváním jarní přírody! 🌷🌼🌸

Další produkty od autora E-liška pro bystré děti

707809
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Jak pracovat s kooperativním obrázkem: Rozdělte obrázek na části: Každé dítě dostane část obrázku k dotvoření nebo
35.00 Kč
822729
Přírodověda
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Dokument „Rostliny - rozdělení a rozmnožování“ je vzdělávací materiál určený pro děti, rodiče a pedagogy, který hravou
39.00 Kč
675530
Český jazyk - čtení genetickou metodou
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Tento dokument přináší 80 párů zvířat, což znamená 80 obrázků a 80 odpovídajících textů, které si mohou děti hravou
49.00 Kč
747558
Prvouka
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Obsah dokumentu: Skupenství látek Popis tří skupenství (pevné, kapalné, plynné) a jejich vlastností. Příklady látek v
39.00 Kč
Já mám, kdo má - jarní květiny Já mám, kdo má - jarní květiny
Připravili jsme pro vás zábavnou a naučnou hru „Já mám, kdo má“ zaměřenou na poznávání jarních květin. Tento materiál obsahuje 20 různých druhů květin, které se běžně objevují na jaře. Cílem hry je podpořit děti ve vnímání přírody, rozšiřovat jejich slovní zásobu a procvičit logické myšlení i pozornost.Hra je ideální jak pro školní prostředí, tak pro domácí využití, a nabízí poutavý způsob, jak dětem přiblížit krásu jarní flóry. Kromě zábavy mohou děti díky této aktivitě lépe porozumět významu rostlin v přírodě a naučí se je rozpoznávat podle názvu i vzhledu.Jak hrát:Každý hráč obdrží jednu nebo více karet. Karty obsahují dvě části – otázku a odpověď ve formátu:Otázka: „Kdo má tulipán?“Odpověď: „Já mám sněženku.“Hra začíná kartou se startovním znakem a pokračuje, dokud se nevrátí k první kartě. Cílem je, aby děti přiřadily správné odpovědi ke květinám, a tím vytvořily uzavřený kruh.Díky této hře se děti naučí rozpoznávat květiny jako sněženku, pampelišku, narcis a mnoho dalších jarních druhů. Hra přispívá nejen k zábavě, ale také k rozvoji spolupráce a komunikačních dovedností.Přejeme vám příjemnou zábavu s poznáváním jarní přírody! 🌷🌼🌸
UUCZ-607786
Logopedie>Přírodověda>Prvouka>Já mám, kdo má>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro>🌱 Rostliny
35.00