PEXESO: BYLINY (65 druhů, 130 ks pexesa)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 20.13 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 7. 2024
Sdílet:
  • 65 druhů rostlin, 130 ks pexesa
  • kvetoucí i nekvetoucí, kulturní i plané, jednoleté, trvalky
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (výskyt, barva květů, kulturní x plané, bylina x dřevina…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejčastějšího po nejohroženější, podle velikosti květu, podle výskytu napříč zeměkoulí...).

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

· Děti zařazují rostlinydo kategorií (byliny a dřeviny, jednoleté, dvouleté, vytrvalé...)

Další produkty od autora Marie Daňková

154803
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
ZLOMKY - trojice 36 karet k přiřazení do trojic děti přiřazují zlomky k obrázku, pomocí puzzle spojují stejně velké
30.00 Kč
146758
Matematika - geometrie
4., 5., 6.
Přípravy hodiny/lekce
Konstrukční úlohy - zadání rýsovacích úloh 20 kartiček se zadáním konstrukčních úloh PDF formát, připraveno k tisku -
30.00 Kč
302231
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
30 druhů bezobratlých , 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě
30.00 Kč
125046
Fyzika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má - převody jednotek času 3 strany v PDF, 18 karet obsahuje metodiku Možné použít na začátek hodiny jako
30.00 Kč
PEXESO: BYLINY (65 druhů, 130 ks pexesa) PEXESO: BYLINY (65 druhů, 130 ks pexesa)
65 druhů rostlin, 130 ks pexesakvetoucí i nekvetoucí, kulturní i plané, jednoleté, trvalkyPDF formát, připraveno k tiskuobsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (výskyt, barva květů, kulturní x plané, bylina x dřevina…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejčastějšího po nejohroženější, podle velikosti květu, podle výskytu napříč zeměkoulí...).·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.· Děti zařazují rostlinydo kategorií (byliny a dřeviny, jednoleté, dvouleté, vytrvalé...)
UUCZ-603806
Biologie>Přírodověda>Prvouka>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
44.00